„Kodėl mes susibūrėme? Aš manau, kad su šia komanda galime padaryti gerą rezultatą. Visi pilotai yra greiti, yra greita technika, ji labai rimtai žiūri į pasiruošimą, tad turime visas galimybes nugalėti. Gaila, kad to nepavyko padaryti pernai, nors buvo visos galimybės pasirodyti geriausiai. Bet tokios tos lenktynės, reikia mokėti ir pralaimėti. Dabar yra padarytos tam tikros išvados, tai jei vėl neiškils kokių nors nenumatytų kliūčių, bandysime įgyvendinti savo planą“, – apie „Dynami:t by C-Bet“ komandos nusiteikimą kalbėjo praėjusių metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato vicečempionas Aurimas Mištautas.

Praėjusių metų „Aurum 1006km“ lenktynės pasibaigė itin karčiai šiai komandai. Nors jos lenktynininkai BMW M3 automobiliu rodė geriausią tempą savo klasėje, juos lenktynių viduryje ilgam sustabdė, rodos, visiška smulkmena – nutrūkęs degalų siurblio minusinis laidas.

Šiemet komanda daug dėmesio skyrė pasiruošimui. Jie ne tik patobulino automobilį, bet net ir į degalų baką sumontavo antrą, atsarginį degalų siurblį, kad galėtų apsisaugoti nuo bet kokių negandų. BMW M3 automobilis buvo paruoštas ir patobulintas jau metų pradžioje, jo patikimumą ir pajėgumą tikrino pats Mantas Matukaitis dalyvaudamas žiedinėse lenktynėse ir sukdamas kilometrus „Time Attack“ čempionato sesijose. Tad mašina surinkta toli gražu ne paskutinę naktį, testų pakako smulkioms bėdoms išgaudyti, o prieš lenktynes technikai visą savaitę tupi garaže analizuodami kiekvieno varžtelio būklę. Pusantro tūkstančio kilometrų, maždaug tiek sportiniai automobiliai su visomis treniruotėmis ir kvalifikacijomis prasuka per lenktynių savaitgalį Palangoje, toli gražu nėra lengvas pasivaikščiojimas sportinei technikai netgi ne lenktynių trasoje, o ne tokiame lygiame viešame kelyje.

Jau pajautė podiumo alkį

„Man tai bus 7-osios 1006km lenktynės. Reikia tikėtis, kad šis skaičius bus laimingesnis nei praėjusiais metais. Iš tiesų laimingos buvo visos 5-ios iki praėjusių metų pasirodymo, mat visose, išskyrus pernai, esame kopę ant podiumo. Tik pernai neparsivežėme jokio rezultato, nors buvome itin stipriai tam pasiruošę. Pripratome prie gero, teko išmokti pralaimėti. Bet laimėti vis vien labiau norisi“, – kalbėjo Mantas Matukaitis, į kurio automobilio vairuotojo kėdę sės ir artimiausi varžovai žiedinių lenktynių čempionate.

Trečiasis varžovas, lėksiantis už tą pačią komandą – Danas Azikejevas. Jis, šiemet „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate sėdęs į naują, praėjusių metų čempiono Igno Domeikos BMW automobilį taip pat važiuoja į lenktynes alkanas pergalių, mat šiemet dėl techninių gedimų nepasiekė finišo nei vienose varžybose.

Motinystės atostogų išėjusią Aistę Antanaitytę-Matukaitę „Dynami:t by C-Bet“ komandoje šiemet pakeis Mindaugas Jankauskas. Jis šioje kompanijoje kiek išsiskiria, nes prisijungė prie komandos ne iš žiedinių lenktynių, o iš mini ralio ir ralio sprinto trasų. Kad prisipratintų prie žiedinėms lenktynėms tinkamo vairavimo stiliaus ir į posūkius nevažiuotų užsistatęs automobilio kampu, jis šiemet dalyvavo „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionate.

„Šios 1006 km lenktynės man kol kas bus didžiausias iššūkis gyvenime. Pasiruošimas joms prasidėjo jau nuo sausio mėnesio, tad jaučiuosi pakankamai užsigrūdinęs. Kadangi šiose lenktynėse turiu mažiausiai patirties iš komandos, tad jokių rekordų nemušiu. Stengsiuosi išlaikyti saugų ir pastovų tempą“, – komentavo Mindaugas Jankauskas.

Du automobiliai – daugiau šansų laimėti

Kad į savo penktąsias lenktynes važiuojanti „Dynami:t Energy“ komanda turėtų daugiau šansų užlipti ant podiumo, ji šiemet į Palangą atvažiuoja dviem automobiliais. Antrasis – „Chevrolet Corvette Z06“. Vienintelis Mantas Matukaitis lenktynių metu vairuos abi mašinas Tiek BMW, tiek „Dynami:t by Baltic Petroleum“ „Corvette“. Šiemet vienam vairuotojui bus leidžiama automobilyje praleisti kiek ilgiau nei pernai – iki pusantros valandos. Tad jis lenktyniaus mažiausiai tris valandas.

„Nieko, pasikankinsim. Po praėjusių metų pajautėme pergalių badą, tai jau norisi lipti ant podiumo, o su dviem automobiliais tikimybė bus didesnė“, – juokavo M. Matukaitis, džiaugęsis augančia ir tobulėjančia komanda, o vėliau ir pripažinęs, kad sunkumai jį prieš didžiąsias metų varžybas truputį jaudina, nes jam reikės keisti automobilius ir itin greitai priprasti prie kiekvieno iš jų valdymo niuansų.

Varžovai vienijasi pergalei "Aurum 1006 km lenktynėse"

O „Corvette“, nors „Aurum 1006km“ lenktynės šiai mašinai tebus bandymų poligonas ir didesnius lūkesčius su ja komanda sieja tik kitais metais, toli gražu nėra paprasta suvaldyti. Tą pripažino Lietuvos žiedinių lenktynių R2000 klasėje čempionas Karolis Gedgaudas. Nors jis yra priekine ašimi varomų automobilių vairavimo asas, ne vienus metus šis sportininkas praleido ir prie užpakaliniais ratais varomų BMW ilgų nuotolių lenktynėse. Tačiau amerikietiški raumenys „Dynami:t by Baltic Petroleum“ komandos sportininką pirmuosiuose testuose kiek išgąsdino.

Monstras, gąsdinantis net patyrusius

„Sunku. Pirmieji ratai buvo sunkūs. Ji vairuojama visai kitaip. Kitaip su ja reikia įvažiuoti į posūkį, kitaip ir išvažiuoti. Esu kelis metus lenktyniavęs su BMW, tačiau galingumas čia visai kitoks“, – po treniruotės pirmais įspūdžiais pasidalino Karolis Gedgaudas.

Kartu su juo važiuos ir prie senų, sunkiai valdomų užpakaliniais ratais varomų automobilių pratęs britas Dave Holland. Hollandų šeima jau daugybę metų lenktyniauja Palangoje, ir visada įdomiausiais automobiliais. Jie net nėra bandę paprastų ir lengvai suvaldomų BMW ar „Honda Civic“ modelių. Ilgus metus jie lėkė monstrišką, ugnimi besispjaudantį V8 variklį turinčiu „Winston“ prototipu, tad suvaldyti apynaują „Corvette“ jam nebus sudėtinga.

Ir ketvirtasis komandos narys – į „Dynami:t by Baltic Petroleum“ gretas po metų pertraukos grįžtantis Tadas Aganauskas. Jį treniruotėse taip pat šokiravo amerikietiškos mašinos greitis ir elgsena, tačiau Tadas – saugiausias ir atsakingiausias, plačiausiai savo varžovus matantis ir geriausiai jų veiksmus atspėti galintis vairuotojas pasirūpins, kad „Corvette“ atsidurtų finiše.

„Didelių lūkesčių neturime. Mums svarbiausias yra finišas. Juk automobiliui dar tik pirmi metai, jis yra praktiškai standartinis, o lenktyniausime „GT Open“ kategorijoje prieš įvairius „Lamborghini“ ir „Porsche“ modelius. Nebus lengva, bet pažindami techniką bandysime kovoti“, – paaiškino Karolis Gedgaudas.

Nors „Dynami:t by Baltic Petroelum“ tai bus susipažinimo su automobiliu metai, vis tik išlieka dideli šansai „Corvette Z06“ finalinėje lenktynių rikiuotėje pamatyti aukštoje pozicijoje. Didžiulė amerikietiško variklio traukia visame diapazone itin palanki ilgoms Palangos trasos tiesiosioms po staigių apsisukimų, standartinio automobilio patikimumas neturėtų nuvilti, tad lieka maži šansai, kad reikės treniruotis, o galiausiai, po metų pertraukos prie šios komandos vairo, į komandos vadovo pareigas stoja patyręs strategas Aleksandras Dainys, „Dynami:t Energy“ ekipą ant podiumo savo savalaikiais sprendimais užvežęs net ir su silpnesne technika nei varžovų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją