aA
Ketvirta Dakaro diena buvo velniškai karšta lietuviams. Pirmiausia – Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio „Craft bearings“ ekipažui. Diena anksčiau į bivaką sugrįžę lenktynininkai turėjo tokių techninių problemų, kad išaušus rytui pasakė – ralis baigtas. Visgi jis baigtas buvo vos 20 minučių, o tada atsirado vilties ir lenktynininkai nusprendė, kad nesitraukia – važiuos toliau.
Antanas Juknevičius ir Benediktas Vanagas juda į priekį.
© DELFI / Paulius Garkauskas

Visas Dakaro ralio naujienas galite rasti specialioje DELFI Dakaro rubrikoje čia. Sekite karščiausius įvykius gyvai drauge su Pauliumi Garkausku tiesiogiai iš Peru DELFI Auto feisbuko paskyroje.

Kaip aiškino Antanas Juknevičius, tai, kas nutiko jo komandai, galėjo nutikti bet kam. Į bivaką po trečiosios dienos greičio ruožo ekipažas grįžo kaistančiu varikliu. Į aušinimo sistemą iš kažkur patekdavo oro, užvirdavo aušinimo skystis ir šaudavo lauk iš visos sistemos. Teko stoti daugybę kartų ir visų prašyti vandens. Gedimas buvo iš sunkiųjų – nesandari variklio galvutės tarpinė – mechanikams teko perrinkti variklį. Tam, kad tas būtų padaryta greičiau, prie darbo stojo ne tik „Craft bearings“, bet ir „Agrorodeo“ ekipažo technikų komanda.

Visgi dėl klaidos nutiko taip, kad mechanikai užkabino dėžutę, kurioje buvo variklio galvos vožtuvų gaubteliai ir vienas iš keturių įkrito į variklio vidų. Teko dar kartą ardyti variklį, tačiau likus porai valandų iki starto minėtos nedidukės detalės niekas nebuvo suradęs. Netikėtai pradingusi detalė atsirado alyvos karteryje ir būtent tai įžiebė viltį.

Viskas, ko reikėjo ekipažui, tai užvestu automobiliu pasirodyti iki kol nesibaigė registracijos greičio ruožui laikas. Ir „Craft bearings“ tą padaryti spėjo – atvažiavo tiksint paskutinėms sekundėms. O užsiregistravę grįžo atgal į serviso zoną, kad automobilis būtų baigtas tvarkyti. Nusprendė, kad šiems metams svarbiausia pasiekti finišą, mat viltys dėl gero rezultato – palaidotos.

„Būtų apmaudu, jeigu būtų jubiliejinis, 10-asis Dakaro ralis, ir nebaigtas“ – kalbėjo A. Juknevičius, svarstęs galimybę pasinaudoti ir Dakaro ralio organizatorių naujove – galimybe startuoti maratonui įpusėjus ir važiuoti tik pusę jo.

Nepaisant džiugių emocijų lekiant į startą, diena lenktynininkams nebuvo lengva. Iš pradžių demonstravę gana neblogą tempą, maždaug viduryje 405 km ilgio greičio ruožo jie pranešė, kad vėl kaista variklis. Galiausiai išvargęs ekipažas finišą pasiekė būdami 49-i. Absoliučioje įskaitoje ekipažas nepaisant visų sunkumų kopia aukštyn ir yra 50-oje vietoje.

iGo2Dakar“ žurnalistai, sulaukę A. Juknevičiaus ir D. Vaičiulio finiše, pasakoja, kad po to, kai visureigis apsivertė antrame greičio ruože, kėbulas liko nesandarus, o „fesh-fesh“ smėlyje toks važiavimas reiškia, kad salonas iš karto paskęsta dulkėse.

„Pridulka tiek, kad viduje nematome vienas kito. Turi stoti, negali važiuoti“, – kalbėjo A. Juknevičius.

Atsakymo, kas bus toliau, kol kas ekipažas neturi. Mat variklis tebekaista, nors ir mažiau – nebereikia kas 10 minučių stoti. Visgi, pastebėjo A. Juknevičius, ekipažas nesandarią tarpinę pakeitė tik po viena variklio galvute, o jų „Hilux Overdrive“ turi dvi variklio galvutes, kad problemų gali būti ir su antrąja.

Pakirto virusas

Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis, „General Financing team Pitlane“ ekipažas, startavo 10-oje pozicijoje, tačiau jau pirmame greičio ruožo punkte krito žemyn net už 30-uko ribos. Paaiškėjo, kad ekipažui teko kaip reikiant pavargti išsikapstant iš klampaus „fesh-fesh“ smėlio.

„Nelabai lengva tą daryti, ypač, kai neturi jėgų“, – prisipažino B. Vanagas, kuris dar dieną anksčiau pasijuto blogai, o vėliau paaiškėjo, kad greičiausiai komandos lyderį kamuoja virusas.

Į trasą lenktynininkas išvažiavo prigirdytas vaistų ir, kalbėjo, jog jaučiasi vidutiniškai, bet pastebėjo, kad vaistai atėmė gebėjimą susikoncentruoti, tad važiuoti buvo tikrai sudėtinga. Į finišą lenktynininkas atvažiavo turėdamas 38 laipsnius temperatūros ir nuoširdžiai pasidžiaugęs, kad diena baigėsi.

Didelių nuostolių, kalbėjo lenktynininkai, jie neturėjo – teko tik pasikeisti du ratus. Pasiekus uždarą dalyvių stovyklą mechanikų komanda jiems atsiuntė sąrašą punktų, ką reikėtų patikrinti. Ekipažas šiandien važiavo ne taip greitai, be to, užtruko įklimpęs smėlynuose, tad finišą pasiekė būdami 18 bendroje įskaitoje ir kristelėję į 12 vietą absoliučioje įskaitoje.

Teko klimpti ir keisti ratus

„Agrorodeo“ – Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno – ekipažas nebe pirmą Dakaro dieną pradingsta iš visų radarų ir lietuviai galimybės stebėti, kaip važiuoja lenktynininkai, neturi. Visgi jei pirmąją tokio dingimo dieną visa Lietuva ėjo iš proto, dabar reaguojama šalčiau ir ramiau.

Diena duetui nebuvo lengva. Pirmiausia teko pusvalandį krapštytis iš klampaus „fesh-fesh“ smėlio, kai jie buvo priversti sustoti, mat kelią buvo užtvėrę įklimpę kitų dalyvių ekipažai. Vėliau pramušė du ratus, tad teko stoti vėl ir juos keistis.

„Gavom „fesh-fesh“ į ausis, burną, nosį, akis – visur. Trasoje buvo nemažai akmenų, matomų ir nelabai. Skaudėjo ir mums, ir automobiliui – kad ir kaip saugojom, pramušėm du ratus“, – pasakojo S. Jurgelėnas.

Be to, nemažai laiko ekipažas sugaišo užstrigęs už sunkvežimio. Kad ir kaip lietuviai mygė signalą, nurodantį, kad priekyje esantis ekipažas privalo praleisti važiuojančius greičiau, sunkvežimis nesitraukė į šalį.

„Vaidotas jau buvo pasiruošęs protestų prirašyti ir visko. Gerai, kad vėjas papūtė, nupūtė dulkes ir galėjome aplenkti matydami, kur važiuojam. Bet kas iš to, po to pramušėm ratą ir vėl visi, kuriuos buvome aplenkę, mums į priekį sulindo“, – kalbėjo šturmanas.

Visgi ekipažas pasirodė išties puikiai. „Agrorodeo“ finišą pasiekė būdami 23-i, o absoliučioje įskaitoje šoktelėjo į 16-ą vietą.

Liko be stabdžių

Arūnas Gelažninkas, „East and Nord by Lituanica“ komandos lyderis, Lietuvai kol kas pelnantis geriausius motociklininkų kada nors Dakare pasiektus rezultatus, vis dar džiugina greičiu. Tačiau ramiai į pirmąją maratono, kai negalima technikų pagalba, dieną išvažiavęs motociklininkas nesklandumų neišvengė.

Pirmiausia sutriko jo GPS įrangos veikimas, tad lietuviai prarado galimybę stebėti, kaip jam sekasi važiuoti. Tik menki informacijos trupiniai rodė, kad lenktynininkas juda pirmyn ir niekur nesustoja.

Finišą A. Gelažninkas pasiekė žemiau nei dieną anksčiau –42-oje vietoje, o absoliučioje įskaitoje taip pat smuktelėjo – į 37-ąją vietą. Tačiau priežastis ganėtinai rimta – techninės problemos su motociklu. Pasirodo, įveikęs kone du trečdalius greičio ruožo, lenktynininkas liko be galinių stabdžių.

„Greičiausiai trenkiausi į akmenį kažkur, tai riedėjau saugodamas ir save, ir motociklą. Bet jau pasikalbėjome su kitais motociklininkais, jau turime strategiją, kaip remontuosimės“, – neslėpė lietuvis.

Stebisi, kaip atlaiko motociklas

Motociklininkų vienišių klasėje važiuojantis Balys Bardauskas, „Ąžuolas team“ narys, visą Dakaro ralį važiuoja neturėdamas motociklininkų pagalbos, tad tai, kas kitiems lenktynininkams yra maratono diena, jam – kasdienybė.

Tačiau ir jis pasiekęs finišą neslėpė nuovargio: „Darbinė trasa. Akmenys iš smėlio išlindę, sunkvežimiai lekiantys. Jau šiandien jaučiuosi pavargęs, tikrai.“

Tačiau blogiausia motociklininkui buvo ne „fesh-fesh“ smėlis, kuris sukėlė keblumų visiems, o akmenuoti ruožai. Per juos, prisipažino pirmasis lietuvis, dalyvaujantis motociklininkų vienišių klasėje, pavažiuoja sunkiai.

„Buvo ką veikti, stebiuosi, kaip motociklas išlaiko tokius krūvius“ – kalbėjo kaip reikiant nuvargęs sportininkas.

Motociklininkų įskaitoje jis finišavo 92-oje vietoje, o tai leido absoliučioje įskaitoje iškopti į 100-ąją vietą. Vienišių klasėje, kuri B. Bardauskui svarbiausia, motociklininkas pakilo į 19-ąją vietą.

Nugalėtojai įskaitose

Motociklų klasėje ketvirtame greičio ruože pergalę pelnė Ricky Brabecas. Jis yra ir absoliučios šios klasės įskaitos lyderis.

Keturračių klasėje pergalę ketvirtąją dieną šventė Nicolas Cavigliasso, jis taip pat yra ir lyderis absoliučioje įskaitoje.

Automobilių klasėje nugalėjo Nasseras Al-attiyah, atstovaujantis „Toyotos“ komandai. Katarietis yra ir šios klasės absoliučios įskaitos lyderis.

SxS klasėje pergalę šventė Sergejus Kariakinas su Antonu Vlasiuku. Jie taip pat yra šios klasės absoliučios įskaitos lyderiai.

Sunkvežimių klasėje ketvirtą Dakaro dieną greičiausi buvo „Kamaz“ atstovai su Andrejum Karginovu. Tačiau absoliučios įskaitos lyderis yra tos pačios komandos atstovas Eduardas Nikolaevas.

Dakaras 2019: 4 etapas
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis į finišą atkeliavo visiškoje tamsoje. https://www.facebook.com/iGo2Dakar/videos/2271413789839083/&show_text=0&width=560
Antanas Juknevičius pasiekė finišą, dieną baigė 49-oje vietoje.
Štai taip atrodo uždaras dalyvių parkas, kuriame remontuoti automobilius gali tik patys lenktynių dalyviai, mechanikų pagalba negalima. https://www.facebook.com/revistanitro/videos/1982015395437432/&show_text=0&width=560
Paskutinis greičio ruože likęs lietuvių – Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio – „Craft bearings“ ekipažas pasiekė 8 greičio ruožo punktą. Liko tik finišas.
„Craft bearings“ ekipažas pasiekė 7-ąjį kelio punktą. Šiame jie 43-i.
Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas Peru, informavo, kad Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis juda pirmyn. Ekipažui liko įveikti paskutinį trečdalį ketvirtosios Dakaro dienos greičio ruožo ir grįžti į bivaką. Tiesa, žurnalistas pastebi, kad Peru artėja sutemos, todėl važiuoti gali būti sudėtinga.
Antano Juknevičiaus ekipažas, nors ir turintis techninių rūpesčių, juda tolyn. Pasiekė 6 kelio punktą ir yra preliminariai 44 vietoje.
Benediktas Vanagas gyvai iš uždaro Dakaro dalyvių parko. https://www.facebook.com/BenediktasVanagas/videos/287212958646657/&show_text=0&width=560
Paulius Garkauskas, Dakare dirbantis DELFI žurnalistas, informavo, kad „Craft bearings“ ekipažo nesėkmės neapleidžia. Ekipažas vėl susidūrė su techninėmis problemomis – vėl kaista variklis.
„Atvažiavome ir tai svarbiausia, negaliu susikoncentruoti ir viskas. Vaistų prigėriau ir nuslopina visiškai, rytoj, tikiuosi, bus geriau“, – vis dar nuo viruso kenčiantis sakė finišą pasiekęs Benediktas Vanagas. https://www.facebook.com/iGo2Dakar/videos/546534219091036/&show_text=0&width=560
„Sunki trasa, buvo ką veikti. Akmenys iš po to smėlio išlindę, sunkvežimiai lekiantys. Jau šiandien jaučiuosi pavargęs, tikrai. Man akmenys blogiausia, aš nepavažiuoju per akmenis. Nesuprantu, kaip motociklas tokius krūvius atlaiko“, – prisipažino Balys Bardauskas, pasiekęs finišą. https://www.facebook.com/iGo2Dakar/videos/2248762608477050/&show_text=0&width=560
„Desertui buvo daug „fesh-fesh“. Gavom į ausis, į burną, į nosį, visur. Pasikasėm normaliai, minus du ratai, kaip priklauso. Mašinai buvo nelengva, kad ir kiek saugojom“, – kalbėjo Saulius Jurgelėnas pasiekęs finišą. https://www.facebook.com/iGo2Dakar/videos/643713439393776/&show_text=0&width=560
Pozicijos vis dar keičiasi, kol finišo nepasiekė visi įskaitos dalyviai, tad preliminariais duomenimis Saulius Jurgelėnas ir Vaidotas Žala finišavo 23-oje vietoje.
Antanas Juknevičius spėjo pasiekti 5-ąjį trasos punktą. Preliminariais duomenimis ten jis – 49-as.
Preliminariais duomenimis ekipažas 22-oje vietoje. https://www.facebook.com/AgrorodeoDakar/posts/981055422083394&width=500
Balys Bardauskas pasitempė kaip reikiant. Nors bendroje motociklų įskaitoje jis finišavo apie 94-ąją vietą, visgi tarp motociklininkų vienišių, „Originals by Motul“ klasėje, jis šios dienos lenktynes užbaigė būdamas 16-oje vietoje.
Prasidėjusi liga dienos Benedikto Vanago ekipažui nepalengvino. https://www.facebook.com/BenediktasVanagas/posts/2023351897730443&width=500
Finišą pasiekė Vaidotas Žala. Preliminariais duomenimis – 19-oje vietoje.
Pirmą maratono dieną Balys Bardauskas sėkmingai įveikė.
Finišą pasiekė Balys Bardauskas. Motociklininkų klasėje važiuojantis lenktynininkas šiandien finišavo 94-as.
Nebetoli iki finišo ir Baliui Bardauskui. Paskutiniame kelio punkte lenktynininkas buvo 94.
Finišą pasiekė Benediktas Vanagas. Preliminariais duomenimis – 13-oje vietoje, tačiau ji gali keistis.
Antanas Juknevičius privažiavo 4-ąjį greičio ruožo punktą. Šiame lenktynininkas yra 52-as.
„Daug akmenų, kažkur pataikiau ir taip nutiko“, – sako be stabdžių į finišą atriedėjęs Arūnas Gelažninkas. Visgi motociklininkas sako, kad susitarė su kitais motociklininkais, apgalvojo strategiją ir rytoj į trasą turėtų išvažiuoti susiremontavęs. https://www.facebook.com/arunas.gelazninkas/videos/2097275803683505/&show_text=0&width=267
Panašu, kad po sudėtingo remonto Antanas Juknevičius techninių rūpesčių neturi.
Antanas Juknevičius pasiekė 3 trasos punktą. Kol kas ten – 53 vietoje.
„Praradau stabdžius, todėl iki finišo tik riedėjau, saugojau save ir motociklą“, – sako Arūnas Gelažninkas, sėkmingai pasiekęs 4 Dakaro ralio dienos finišą. https://www.facebook.com/arunas.gelazninkas/posts/2057329840980141&width=500
Benediktas Vanagas pasiekė 9-ąjį kelio punktą. Preliminariai lenktynininkas čia 9-as. Antanas Juknevičius tuo metu pasiekė 2-ąjį kelio punktą, kol kas – 54-oje vietoje.
Balys Bardauskas pasiekė 7-ąjį kelio punktą. Kol kas lenktynininkas čia 95-oje vietoje.
Panašu, kad Antanas Juknevičius po visą naktį trukusio automobilio remonto juda pirmyn. Pirmame kelio punkte „Craft bearings“ ekipapažas užfiksuotas būdamas 68-oje vietoje.
Kaip informuoja „Agrorodeo“ komanda, jie jau važiuoja antrąja greičio ruož dalimi. Buvo užstrigę siaurame kanjone, kur pravažiuoti negalėjo dėl keturračio ir dviejų motociklų. „O po to ir patys užsikasė“, – teigia komandą lydintis fotografas Vytautas Dranginis. https://www.instagram.com/p/Bsdu8iKFi3Y/?utm_source=ig_web_copy_link
Balys Bardauskas pasiekė 6-ąjį kelio punktą. Kol kas lenktynininkas ten yra 95-as.
Automobilių klasėje finišą pasiekė Stephane'as Peterhanselis. Tiesa, šiandien ponas Dakaras greičiausiai privalės nusileisti greitesniu buvusiam Nasserui Al-attiyah.
Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio duetas persirito į antrą greičio ruožo pusę – pasiekė 6-ąjį kelio punktą. Iki finišo liko dar du.
Kaip informavo Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas, dirbantis Dakaro užkulisiuose Peru, Arūnas Gelažninkas pozicijomis žemyn kristelėti galėjo todėl, kad paskutinius 50 km važiavo neturėdamas galinių stabdžių. Žinant, šiandien prasidėjo maratonas, kai mechanikų pagalba negalima, panašu, laukia ilga naktis.
Arūnas Gelažnikas pasiekė finišą. Preliminariai – 42 vietoje.
Kaip informuoja komandos atstovai, Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas sėkmingai juda tolyn ir šios dienos greičio ruožą jau įpusėjo.
Antano Juknevičiaus komanda 4-ame greičio ruože startavo iš 82-os pozicijos.
Antano Juknevičiaus komanda startavo. https://www.facebook.com/AntanasJukneviciusDakar/posts/1989880647755303&width=500
Benediktas Vanagas pasiekė penktajį kelio punktą. Nuo lyderio jis čia atsilieka 33 min. ir preliminariai vis dar išlieka greičiausių 20-uke.
Pirmi startavę motociklų įskaitos lenktynininkai jau pasiekė finišo liniją. Šiandien pirmas klasėje preliminariai amerikietis Ricky Brabecas.
Balys Bardauskas pasiekė 5-ąjį greičio ruožo punktą. Preliminariai ten lenktynininkas yra 94-as. Šiandien maratoninis greičio ruožas jam ne itin lengvas, mat sportininkas prisipažino, kad į trasą išvažiavo pamiegojęs vos 2 valandas.
Panašu, kad Dakaro organizatorių problemos kartojasi. Šiandien iš jų radarų pranyko net du Lietuvos lenktynininkų ekipažai: Arūnas Gelažninkas ir Vaidotas Žala praneša, kad sėkmingai važiuoja ir problemų neturi.
Benediktas Vanagas pasiekė 4-ąjį kelio ruožo punktą. Tempas išlieka panašus – lenktynininkas važiuoja tarp 20 greičiausiųjų.
Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu atsigavo ir, panašu, vėl gali važiuoti greitai. Ekipažas 2 ir 3 kelio punktuose pakilo iki greičiausių ekipažų 20-uko.
Ginielis de Villiersas, „Toyotos“ ekipos narys, susiduria su rimtais rūpesčiais. Organizatoriai pranešė, kad lenktynininkas jau 40 minučių įstrigęs 63-iame greičio ruožo kilometre.
Nors Arūnas Gelažninkas pranykęs iš radarų ir jo sekti nėra įmanoma, Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas, dirbantis Peru, informavo, jog lenktynininkas važiuoja ir jokių problemų neturi.
Neoficialiais duomenimis V. Žala ir S. Jurgelėnas susidūrė su sunkumais. https://www.facebook.com/dakaroralis/posts/1147788285390765&width=500
Benedikto Vanago pozicijos pirmame kelio punkte krenta toliau, lenktynininkas jau 26. Kas nutiko, kol kas nėra aišku. Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas, matyt, ir trečią dieną iš eilės tampys gerbėjų nervus – komnados nefiksuoja jokie Dakaro ralio radarai.
Benediktas Vanagas, panašu, pirmoje greičio ruožo dalyje susidūrė su sunkumais, mat ekipažas pirmame kelio punkte smuko į 22 vietą, nors startavo – 10-oje.
Paskutiniai Antano Juknevičiaus komandos štrichai prieš judant į startą.
Kaip sako Antanas Juknevičius, dabar ekipažui svarbu važiuoti atsargiai, mat jie važiuos paskutiniai. Tiesa, dar yra nedidelis šansas, jeigu šiandien komandai pavyks važiuoti neblogai, pakilti į automobilių įskaitos vidurį.
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis spėjo sekundę į sekundę iki teisėjų punkto. Ekipažui buvo privaloma pasirodyti laiku prie teisėjų punkto, kad galėtų važiuoti į startą savo laiku. Po ekipažo pasirodymo teisėjai, šiuos pasitikę plojimais, uždarė registracijos punktą. https://www.facebook.com/DELFI.Lietuva/videos/1272201676262595/&show_text=0&width=560
Mechanikai iš paskutiniųjų stengiasi pataisyti Antano Juknevičiaus automobilį. Jau pajudėjęs starto link lenktynininkas sušuko: „Gazo nėra“. Tačiau ekipažas pajudėjo į startą.
Bandoma spėti išleisti Antano Juknevičiaus ekipažą į trasą. https://www.facebook.com/DELFI.Lietuva/videos/338851986960458/&show_text=0&width=560
Benediktas Vanagas pasiekė pirmąjį greičio ruožo kelio punktą. Preliminariai lietuvis ten – 11-as.
Balys Bardauskas, panašu, laiko stabilų tempą ir važiuoja. Lenktynininkas pasiekė 4-ąjį greičio ruožo punktą, preliminariai čia jis – 88 vietoje.
Maratoninę Dakaro ralio dieną pradėjo ir Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu.
„Iš ryto nuvažiavau pas medikus dar kartą, „prišėrė“ mane tabletėmis, esu užslopintas. Nežinau, kas bus, kai nustos veikti vaistai, bet dabar – pusė velnio“, – kalbėjo Benediktas Vanagas, „General Financing team Pitlane“ lyderis prieš startą. https://www.facebook.com/BenediktasVanagas/videos/1983046278428929/&show_text=0&width=560
Arūnas Gelažninkas susiduria su tokiomis pat problemomis, kaip ir Vaidoto Žalos komanda. Neveikia organizatorių stebėjimo įranga, tačiau Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas, dirbantis Peru, informavo, kad situacija valdoma ir lenktynininkas tikrai važiuoja.
Komanda rado trūkstamą detalę ir startuos! https://www.facebook.com/DELFI.Lietuva/videos/290198198308614/&show_text=0&width=560
Antanas Juknevičius neslepia, kad toks scenarijus jam ypač skausmingas. Lenktynininkas vylėsi, jog 10-ąjį ralio maratoną įveiks ir galbūt pagerins pernai pasiektą rekordinę 12-ąją vietą. „Visiems taip gali nutikti. Tačiau nebespėja komanda surinkti variklio, paprasčiausiai neužtenka laiko. Būtume spėję, tačiau vienas mechanikas dirbdamas užkabino vožtuvo dangtelį ir šis nukrito. Ir įtariama, kad jis įkrito į variklio vidų. Visiška nesėkmė“, – DELFI sakė A. Juknevičius. Tačiau ginklų komanda nesiruošia sudėti. Kaip informavo Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas dirbantis Peru, po dviejų dienų komanda startuos „Dakar Challenge“ ir važiuos ralio pusmaratonį, kitaip tariant, pasinaudos Dakaro ralio organizatorių naujove.
https://www.facebook.com/DELFI.Lietuva/videos/270830896946889/&show_text=0&width=560
Dakaro ralio maratonas Antanui Juknevičiui baigtas.
Gyvai startą 4-ame greičio ruože galite stebėti čia. Arūnas Gelažninkas jau startavo. https://www.facebook.com/frasecorta/videos/1177017305802942/&show_text=0&width=560
„Nugara gerai, pailsėjo šiek tiek. Bet, mačiau, kad visų komandų sportininkams masažavo kaklus, nugaras, matyt, visų savijauta ta pati, – komentuoja Arūnas Gelažninkas, kalbėdamas apie savijautą. – Kopų nebus, šiek tiek akmenų, „fesh-fesh“. Bet maratono diena, mechanikų pagalbos nebus, todėl reikia važiuoti atsargiai ir nedaryti klaidų, nes ralis dar net neįpusėjo.“
Iš lietuvių pirmasis į greičio ruožą išvažiuoja Arūnas Gelažninkas, diena anksčiau užėmęs rekordinę Lietuvos Dakaro motociklininkams vietą – 34-ą absoliučioje įskaitoje. https://www.facebook.com/arunas.gelazninkas/videos/286149002252236/&show_text=0&width=267
Pirmieji 4-ąjį Dakaro greičio ruožą pradeda motociklininkai. Xavieras de Soultrait, 3-osios dienos motociklų įskaitos lyderis, pirmas šovė į trasą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Emigranto nusikaltimas sukrėtė ne tik Lietuvą, bet ir Švediją: nužudytą paauglę rado užklijuotomis lūpomis (20)

Darbą baigusi septyniolikmetė nusiuntė tėvui žinutę, kad grįžta namo, tačiau į juos taip ir...

Kai kuriose Lietuvos įmonėse uždirbti milijonams pakanka vieno darbuotojo: kaip joms tai pavyksta? (81)

Lietuvoje yra ne viena kompanija, vienam darbuotojui sugeneruojanti daugiau kaip 10 milijonų eurų...

Gyvai / LKL rungtynės: „Rytas“ – „Lietkabelis“ tiesioginė vaizdo transliacija (62)

Trečiojo „Betsafe–LKL“ rato starte – trečioji Vilniaus „Ryto“ ir Panevėžio...

„Vaistas“ nuo odos ligų, sifilio ir skrandžio bėdų sukelia haliucinacijas ir mirtį (1)

Turbūt visi žino, kad gyvsidabris – itin nuodingas metalas, tad, pavyzdžiui, sudužus senam...

Stilistas rėžė nuomonę apie „Žmonių“ įvaizdžius: jei nepasiruošei, sėdėk tyliai ir apeik raudoną kilimą ratu (149)

Kiekviename renginyje laukiamiausia smalsuolių dalis – raudonas kilimas ir, žinoma, akį...

Verslininkas Saulius Karosas amžinojo poilsio atgulė Menininkų kalnelyje: atsisveikinimo kalbą tarė ir 18-metis sūnus (448)

Šią savaitę verslo pasaulį ištiko netektis – naktį iš antradienio į trečiadienį mirė...

Ekspertas: Putino spaudimas Lukašenkai gali tapti nepakeliamas (178)

Rusijos prezidentui Vladimirui Putinui liko daugiau nei penkeri metai kadencijos, bet jis jau turi...

7 daržovės, kurios vertingesnės termiškai apdorotos (2)

Žalios daržovės laikomos naudingesnėmis maistiniu požiūriu. Tiesa, yra daržovių, kurios...

Nori atšaukti Nacionalinę premiją Ivaškevičiui – partizanų vaizdavimas sukėlė tikrą audrą Lietuvos rašytojų sąjunga gina (429)

Lietuvos rašytojų sąjungos valdyba šeštadienį paskelbė rašytoją Marių Ivaškevičių...

Močiutės kiaulienos kepsnys nepaliks abejingo net ir didžiausio maisto kritiko (46)

Močiutė iškepė kiaulienos kepsnį , kuris nepaliks abejingo net ir didžiausio maisto kritiko....