Šeštadienį Telšiuose finišavo keturių etapų formato, Šiaurės ir Vakarų Lietuvos miestuose vykusi slalomo varžybų serija „Eolto-Autogido taurė 2017“. Kaip ir pridera finalui, jo metu buvo visko, rašoma pranešime žiniasklaidai. Visų pirma, gamta padovanojo puikų, rudenišką orą, o varžybų dalyviai džiugino įspūdingais važiavimais, kovodami dėl kiekvienos šimtosios sekundės dalies. Buvo net tokių, kuriems ir sugadinta važiuoklė nesutrukdė toliau varžytis ir siekti pagrindinio tikslo – pergalės.
Slalomo varžybose Telšiuose – finalinė kova dėl geriausiojo vardo
© Egidijus Babelis

„Džiaugiuosi, kad renginys Telšiuose praėjo sklandžiai ir generavo vien tik geras emocijas. Be to, varžybos tapo Telšių miesto šventės – „Bijūnizacija 2017“ – dalimi. Vieni mieste sodino bijūnus, o kiti tuo pat metu lenktyniavo.

Dar džiugina ir tai, kad miestuose, kur rengėme varžybų etapus: Šiauliuose, Panevėžyje, Tauragėje bei Telšiuose, mus lydėjo gausus dalyvių skaičius. Tai įrodo, kad mėgėjiškas automobilių slalomas yra itin patrauklus, daug kam įdomus ir kad tokių renginių labai reikia“, – kalbėjo visas ketverias varžybas kuravusio „Kauno autoklubo“ atstovas Aleksandras Dainys.

Varžybose Telšiuose buvo išdalinti 55 startiniai numeriai, o dalyviai susikovė penkiose skirtingose klasėse, besivaržydami trumpoje, bet gana klastingoje ir vairavimo meistriškumo reikalaujančioje trasoje. Jiems buvo skirti trys važiavimai, iš kurių dviejų geriausių rezultatų suma buvo rašoma į varžybų protokolą. Lenktynininkai ne tik stengėsi kaip įmanoma geriau pasirodyti trasoje, bet ir vilėsi, kad varžovams pasiseks prasčiau, kadangi ne vienam jų buvo noras ne tik laimėti etapą Telšiuose, bet tapti ir metinės įskaitos nugalėtoju.

Jaunimo klasė

Tradiciškai lenktynes pradėjo jaunimo klasė, kurioje startavo 7 dalyviai. Geriausią rezultatą užfiksavo Karolis Kupriūnas, aplenkęs Domą Žalandauską daugiau nei 3 sekundėmis. Trečias liko gerokai nuo varžovų atsilikęs Karolis Kiškūnas, pralaimėjęs dar 44 sekundes.

Tačiau nugalėtoju bendroje įskaitoje tapo, vos ketvirtą vietą šįkart užėmęs Rokas Banuškevičius. Prieš šį etapą jis galėjo būti ramus, nes jo pirma pozicija buvo saugi. Rokas surinko 80 taškų ir tapo klasės nugalėtoju. Antrąją vietą užėmė Julius Mališevičius (50 taškų), o trečią – K. Kiškūnas (41 taškas).

FWD klasė

Priekiniais ratais varomų automobilių klasėje susirungė net 18 dalyvių. Dar prieš varžybų startą buvo aišku, kad šioje klasėje bus rimčiausia kova dėl pirmos vietos bendroje įskaitoje, nes tapti nugalėtoju pretendavo net keli lenktynininkai.

Telšiuose greičiausias buvo Edvinas Litvinskas, kas jam garantavo ir pirmąją vietą bendroje suvestinėje (50 taškų). Prieš šias varžybas jis žengė trečias, atsilikdamas nuo lyderio 8 taškais ir dalindamasis trečią vietą su dar dvejais varžovais.

Antras etape buvo Domas Bukavičius, pralošęs Edvinui net 16 sekundžių. Trečias finišavo Ignas Bacevičius, atsilikęs dar mažiau nei 3 sekundes.

Tačiau nepaisant to, antrąją vietą bendroje serijos įskaitoje užėmė penktą rezultatą užfiksavęs Gytis Greičius (45 taškai), o ant trečiojo podiumo laiptelio lipo Aleksas Adiklis su 42 taškais. Jis šiose varžybose buvo šeštas. Dar prieš varžybas abu jie žengė atitinkamai pirmoje ir antroje vietose – juos teskyrė vos vienas taškas.

RWD klasė

Galiniais ratais varomų automobilių klasėje buvo 9 dalyviai, o geriausiai čia pasirodė Juozas Paliukas, tapęs šios įskaitos nugalėtoju (80 taškų). Antrąją vietą etape užėmė Ramūnas Brazaitis, atsilikęs tik 2,45 sek. Jis serijoje taip pat liko antras su 60 taškų. Trečias etape ir trečias bendroje įskaitoje buvo Tautvydas Tarbūnas (53 taškai).

AWD klasė

Visais ratais varomų automobilių įskaitoje susirungė trys dalyviai. Čia įspūdingą važiavimą demonstravo Ligitas Kordušas su dyzeliniu „Audi A4“. Įdomu tai, kad antrojo važiavimo metu Ligitas galiniu ratu kliudė šaligatvio bortelį ir sugadino automobilio važiuoklę, tačiau kreivai stovintis galinis, kairės pusės ratas jam nesutrukdė startuoti trečiajame važiavime ir užimti pirmąją vietą. Jis tapo ir AWD įskaitos nugalėtoju, surinkęs 68 taškus.

Antras Telšiuose liko Daivaras Skiotys, o trečias – Modestas Gedvydas. Bendroje įskaitoje pastarasis užėmė antrąją vietą (40 taškų), o trečias liko Nerijus Petrauskis su 30 taškų.

Laisva klasė

Laisvoje klasėje teisę startuoti turėjo skirtingų varomų ašių dalyviai. Į ją užsiregistravo 18 sportininkų, o trys greičiausieji dovanojo atkaklią kovą.

Čia ir vėl vyko arši kova tarp RWD klasėje važiuojančių dalyvių: J. Paliuko ir R. Brazaičio. Pastarasis ir vėl turėjo pripažinti Juozo pergalę, kuris vėl buvo šiek tiek greitesnis. Ramūnas jam pralošė vos 1,16 sek. Trečias buvo FWD klasės čempionas E. Litvinskas, atsilikęs dar 1,61 sek.

Bendroje įskaitoje triumfavo J. Paliukas, surinkęs 90 taškų, antras liko R. Brazaitis su 58 taškais. Trečią vietą užėmė E. Litvinskas su 33 taškais.

Per visus keturis slalomo serijos „Eolto-Autogido taurė 2017“ etapus varžybas aplankė virš šimto dalyvių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po šonaslydžio fiestos „Nemuno žiede“ vėžiu sergantiems mažyliams teks apvali suma

Padangas dėl kilnaus tikslo svilinę šonaslydininkai pasiekė savo – pavyko surinkti nemenką...

Gyvai / Geriausi Lietuvos „drifteriai“ susivienijo – Kačerginėje šonu slysta dėl vėžiu sergančių vaikų (6)

Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasą visos Lietuvos šonaslydininkai , akrobatinio...

BMA čempionato finale dėl pergalių kovos ir Estijos motociklininkai

„Baltic Motorcyclists Association“ organizuojamas čempionatas keliauja finišo link: didysis...

Šlapias plento žiedo čempionatas Poznanėje – nuo motociklų krito netgi lyderiai

Iki starto lieka kelios minutės, o iš dangaus prapliumpa lietus – su tokiu netikėtumu prasidėjo...

Istorinių automobilių ralyje – ir itin retas „Toyota Crown“, ir degalams godus „Ford Bronco“ (8)

Kavarske finišavo istorinių automobilių ralis, skirtas atkurtos Lietuvos 100-čiui. Kol teisėjai...

Top naujienos

Karbauskis gerbia Guogą: siūlo neskubėti daryti išvadų (183)

Valstiečių-žaliųjų lyderis Ramūnas Karbauskis neslepia, kad gerbia europarlamentarą Antaną...

Sauliaus Skvernelio patarėjas įžvelgia nebylų kartelį tarp prekybos tinklų (213)

Kartais atrodo, kad vartotojų gerove rūpintis turinti Konkurencijos taryba žaidžia verslo...

Su apnuogintais ispaniškais ašmenimis susidūręs „Žalgiris“ pasijuto „supjaustytas“ (15)

„Pietų IV“ sirgalių tribūna prieš rungtynes ironišku transparantu pasveikino „Sevilla“...

Architektė: savivaldybė neva taupo pinigus ir laiką, tačiau iš tiesų – trumparegiškai juos švaisto (15)

Jei anksčiau apie universalų dizainą Lietuvoje buvo kalbama kaip apie siekiamybę ar gerąją...

Gydytoja papasakojo apie gyvybiškai svarbius vitaminus: imuniteto specialiai stiprinti nereikia (18)

Artėjant rudeniui, susizgrimbame, jog pats laikas stiprinti imunitetą . Griebiamės vaisių,...

Nustebsite, ką gali kvapų maišymas: atskleidė keletą gudrybių (3)

Sluoksniavimas – ne tik mados tendencija, tai ir viena populiariausių parfumerijos krypčių. Jos...

Internautai nesėkmingai bando atspėti: koks gyvūnas slepiasi tarp žaislų? (33)

Gali atrodyti, kad šioje nuotraukoje „pozuoja“ vien tik pliušiniai žaislai, tačiau jūs...

Paprasti būdai, padėsiantys suvaldyti pyktį (4)

Kiekvienai mamai ar tėčiui yra tekę nors kartą atsidurti situacijoje, kai jų atžalos pyktis...

Kodėl džiūsta aviečių uogos (3)

Aviečių uogos džiūsta dėl įvairių virusinių ligų, kurias platina cikados ir amarai. Šie...

Skaitome tarp eilučių: kokie žinučių ženklai rodo, kad žmogus jumis nebesidomi? (35)

Šiais laikais nė viena pažintis neapsieina be bendravimo tekstinėmis žinutėmis. Kokie ženklai...