aA
Dakaro link artėjantys „General Financing team Pitlane“ komandos nariai į Pietų Ameriką skrenda toli gražu ne tuščiomis. Tiesa, įprasto kelioninio inventoriaus technikų lagaminuose – nedaug, teigiama komandos pranešime. Didelę dalį jų bagažo sudaro kur kas reikšmingesni daiktai – nuo dokumentacijos iki svarbių automobilio detalių bei komponentų.
"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
© Edgaras Buiko

Benedikto Vanago bendražygiams bagažo registracijos procedūros prieš skrydį užtruko kiek ilgiau nei įprastai. Masyvius krepšius atsigabenę komandos nariai oro uosto darbuotojams turėjo parodyti ten sukrautus daiktus ir paaiškinti kai kurių paskirtį. Keletas iš jų – išties nebūdingi kasdienio keliautojo lagamino turiniui.

„Vienas neįprastesnių „eksponatų“ galėjo pasirodyti suslėgto oro balionas, išvaizda primenantis nardyme naudojamą deguonies įrangą. Jo paskirtis – atstoti oro kompresorių, kai ekipažui trasoje prireiks pūsti ratus. Tai ypač svarbu greičio ruožuose su kardinaliai skirtinga danga. Pavyzdžiui, ant smėlio reikalingas mažesnis oro slėgis, o važiuojant kietu gruntu padangos turi būti pripūstos gerokai daugiau. Vos tik nuskrisime į Limą, šis agregatas iškart bus sumontuotas sportiniame automobilyje“, – paaiškino komandos techninės bazės vadovas Artūras Šerkšnas.

Greta į krepšius sugulė ir papildomi atsarginiai amortizatoriai, keletas pakabos detalių bei kitų reikalingų komponentų. Dakare, kaip ir kitur, pasiteisina liaudies posakis, jog „atsarga gėdos nedaro“.

"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
© Edgaras Buiko

Pašnekovas pabrėžė, kad šiųmetis pasiruošimas Dakarui vyko sklandžiai – „Black Hawk“ pramintas „Toyota Hilux Gazoo Racing“ automobilis Peru sostinės Limos uostą pasiekė „pilnos kovinės parengties“.

„Lėktuvu į Dakarą skraidinamos vienos ar kitos detalės – nieko neįprasto. Tokį papildomą bagažą daugumai dalyvių tenka gabentis kasmet. Vis dėlto tai yra specifinės, dažnai nestandartinės dalys, tad jų tiekimas paprastai būna sudėtingesnis ir ne visada tiksliai prognozuojamas. Dabar galime būti užtikrinti, kad visi reikiami komponentai yra paruošti ir per lenktynes bus savo vietoje“, – užtikrintai kalbėjo A. Šerkšnas.

Be „geležies“ į Pietų Ameriką technikų komanda išsivežė kompiuterinę įrangą automobilio nustatymams analizuoti, radijo ryšio stoteles sklandžiam bendravimui tarpusavyje bei kitos svarbios „amunicijos“, kuri pravers ekipažo nariams ir aptarnaujančiam komandos personalui.

Kelionės metu studijuojami varžybų dokumentai
Kelionės metu studijuojami varžybų dokumentai
© Edgaras Buiko

„Turime būti pasirengę bet kokiems atvejams, nes kiekviena minutė čia – ypač brangi. Juk ne atostogauti ten vykstame, tad ir daiktus su savimi vežamės tokius, apie kuriuos joks poilsiautojas tikriausiai nepagalvotų“, – sakė „General Financing team Pitlane“ komandos technikai.

Be to, svarbią vietą rankiniame bagaže užėmė šūsnis įvairių dokumentų. Būtent jų pakartotinei analizei komanda skyrė laisvą laiką beveik parą trukusių skrydžių metu. Nemažai dėmesio pareikalavo vadinamoji „greitosios pagalbos knyga“ (angl. Emergency book), skirta padėti trasoje gedimą patyrusiam ekipažui. Vadovaujantis joje detaliai iliustruotomis instrukcijomis, galima per atstumą kur kas patikimiau nustatyti techninę problemą ir patarti, kaip ją greičiau išspręsti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Baltiškos Ženios atostogos. Europietiškiausią Europą atrado Estijoje: čia trūksta tik pinigų (5)

Iš visko, ką mačiau, ši Europa – pati europietiškiausia. Džiugių spalvų identiški mediniai...

Kita ažiotažo dėl miškų pusė: kirsti daugiau skatina elementarus ekonomikos dėsnis (89)

Šiemet maždaug 20 proc. pakilusi medienos kaina privačių miškų savininkus ragina galąsti...

Pirmasis kardinolas iš Lietuvos: vos 27 metų sulaukęs įtakingo LDK eretiko sūnus (19)

Katalikiška Lietuva skaičiuoja jau daugiau nei 630 metų istoriją. Iki šiol vieną...

Paskelbtos „iPhone Xs“ kainos lietuviams: nepakaks net dviejų vidutinių atlyginimų (167)

„Telia“ šiandien pradeda naujųjų „Apple“ flagmanų „ iPhone Xs “ ir „ iPhone Xs Max...

Orai: karštis neatslūgs (21)

Aukšta šiluma dar laikysis ir penktadienį, tik nuo šeštadienio į Lietuvą ateis tikrai...

Šokėjas apie būnant 7-erių neva patirtą Jacksono seksualinę prievartą: nebuvo nakties, kuri būtų praėjusi be jo tvirkinimo (19)

Wade‘as Robsonas plačiau pasakoja apie savo teiginius, kad Michaelas Jacksonas seksualiai jį...

Buvęs Estijos premjeras: apie savo šalį, kaip ir apie šeimą, blogai nekalbame (96)

Estiją krečia vienas didžiausių Europos istorijoje pinigų plovimo skandalų. Kaip galėjo Putino...

Sostinėje atsidarė restoranas, kuris įkandamas ne kiekvienam: šampanas čia kainuoja net 1490 eurų (489)

Vilniuje duris atvėrė naujas restoranas „Nineteen18”, kurio pavadinimas skirtas paminėti...

Skandalingas žvaigždės dūris „Vilkams“ į nugarą – šansas Valančiūnui tapti NBA čempionu? (36)

Didžiausias Minesotos „Timberwolves“ klubo sirgalių košmaras tapo realybe. Prieš kiek daugiau...

Gydytoja: mitas, kad yra žmonių, kurie negali numesti svorio (82)

Gyvename keistų paradoksų laikais: kone visi užsikrėtę svorio metimo virusu, bet medikai...