Dakaro link artėjantys „General Financing team Pitlane“ komandos nariai į Pietų Ameriką skrenda toli gražu ne tuščiomis. Tiesa, įprasto kelioninio inventoriaus technikų lagaminuose – nedaug, teigiama komandos pranešime. Didelę dalį jų bagažo sudaro kur kas reikšmingesni daiktai – nuo dokumentacijos iki svarbių automobilio detalių bei komponentų.
"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
© Edgaras Buiko

Benedikto Vanago bendražygiams bagažo registracijos procedūros prieš skrydį užtruko kiek ilgiau nei įprastai. Masyvius krepšius atsigabenę komandos nariai oro uosto darbuotojams turėjo parodyti ten sukrautus daiktus ir paaiškinti kai kurių paskirtį. Keletas iš jų – išties nebūdingi kasdienio keliautojo lagamino turiniui.

„Vienas neįprastesnių „eksponatų“ galėjo pasirodyti suslėgto oro balionas, išvaizda primenantis nardyme naudojamą deguonies įrangą. Jo paskirtis – atstoti oro kompresorių, kai ekipažui trasoje prireiks pūsti ratus. Tai ypač svarbu greičio ruožuose su kardinaliai skirtinga danga. Pavyzdžiui, ant smėlio reikalingas mažesnis oro slėgis, o važiuojant kietu gruntu padangos turi būti pripūstos gerokai daugiau. Vos tik nuskrisime į Limą, šis agregatas iškart bus sumontuotas sportiniame automobilyje“, – paaiškino komandos techninės bazės vadovas Artūras Šerkšnas.

Greta į krepšius sugulė ir papildomi atsarginiai amortizatoriai, keletas pakabos detalių bei kitų reikalingų komponentų. Dakare, kaip ir kitur, pasiteisina liaudies posakis, jog „atsarga gėdos nedaro“.

"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
© Edgaras Buiko

Pašnekovas pabrėžė, kad šiųmetis pasiruošimas Dakarui vyko sklandžiai – „Black Hawk“ pramintas „Toyota Hilux Gazoo Racing“ automobilis Peru sostinės Limos uostą pasiekė „pilnos kovinės parengties“.

„Lėktuvu į Dakarą skraidinamos vienos ar kitos detalės – nieko neįprasto. Tokį papildomą bagažą daugumai dalyvių tenka gabentis kasmet. Vis dėlto tai yra specifinės, dažnai nestandartinės dalys, tad jų tiekimas paprastai būna sudėtingesnis ir ne visada tiksliai prognozuojamas. Dabar galime būti užtikrinti, kad visi reikiami komponentai yra paruošti ir per lenktynes bus savo vietoje“, – užtikrintai kalbėjo A. Šerkšnas.

Be „geležies“ į Pietų Ameriką technikų komanda išsivežė kompiuterinę įrangą automobilio nustatymams analizuoti, radijo ryšio stoteles sklandžiam bendravimui tarpusavyje bei kitos svarbios „amunicijos“, kuri pravers ekipažo nariams ir aptarnaujančiam komandos personalui.

Kelionės metu studijuojami varžybų dokumentai
Kelionės metu studijuojami varžybų dokumentai
© Edgaras Buiko

„Turime būti pasirengę bet kokiems atvejams, nes kiekviena minutė čia – ypač brangi. Juk ne atostogauti ten vykstame, tad ir daiktus su savimi vežamės tokius, apie kuriuos joks poilsiautojas tikriausiai nepagalvotų“, – sakė „General Financing team Pitlane“ komandos technikai.

Be to, svarbią vietą rankiniame bagaže užėmė šūsnis įvairių dokumentų. Būtent jų pakartotinei analizei komanda skyrė laisvą laiką beveik parą trukusių skrydžių metu. Nemažai dėmesio pareikalavo vadinamoji „greitosios pagalbos knyga“ (angl. Emergency book), skirta padėti trasoje gedimą patyrusiam ekipažui. Vadovaujantis joje detaliai iliustruotomis instrukcijomis, galima per atstumą kur kas patikimiau nustatyti techninę problemą ir patarti, kaip ją greičiau išspręsti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Orai: pasilepinom ir užteks – plūstels permainos (14)

Artimiausiomis dienomis orai subjurs – į šalį atkeliaus vėsa, prapliups krituliai.

Vienas paslaptingiausių ginklų istorijoje: liepsnojo net jūra karius apimdavo paniška baimė (71)

Bizantijos gyventojai šį paslaptingą ginklą vadino „jūrų ugnimi“, vėliau istorijoje...

„Apple“ darbuotojai papasakojo apie tamsiausius savo darbo užkulisius (35)

„Apple“ – viena iš bendrovių, kur laikomasi bene griežčiausio konfidencialumo kodekso....

Kasparaitis „nusodino“ komandos draugą: himno žodžius mokėjau, kai dar nebuvai gimęs (15)

Darius Kasparaitis tenkinosi epizodiniu vaidmeniu ant Kauno ledo, bet būtent jis buvo svarbiausia...

Prabangus gyvenimas slėpė kraupias paslaptis: patikusias moteris grobdavo tiesiog gatvėje (112)

„Sraigtasparnių nusileidimo aikštelė, 27 miegamieji su neperšaunamaisiais langais, iš aukso...

Lietuva laukia Venckienės grąžinimo: kaip violetinė Garliavos banga užvaldė politikų protą (789)

Nuo Lietuvos teisėsaugos į JAV pabėgusi Neringa Venckienė šiuo metu suimta ir laikoma JAV...

Esminis bruožas, kuris vienija visas laimingiausias poras (1)

Kokia ilgalaikių santykių paslaptis? Kai kurie žmonės sako, kad bendravimas. Kiti gi tvirtina, kad...

Populiariame banke darbuotojai rengtis kaip nori gali ne visi: matuoja net kulniuko aukštį (36)

Su pavasariu grįžo ir fotoreportažų ciklas „ Penktadienio aprangos kodas “, kuriame įvairių...

Mažėja norinčių drybsoti pliaže: dabar madingos kitokios atostogos (9)

Lietuvių atostogų scenarijus jau seniai neapsiriboja vien tik drybsojimu nuo ryto iki vakaro ant...

Karbauskis: aš – švariausias politikas Lietuvoje, o mes kitąmet tikriausiai laimėsime visus trejus rinkimus (770)

Nors žemės ūkio ministras Bronius Markauskas išsaugojo pareigas bent jau iki tol, kol savo...