aA
Ne visoms scenos žvaigždėms pavyksta surinkti sausakimšą Kauno „Žalgirio“ arenos amfiteatrą. Tačiau lenktynininkas Benediktas Vanagas tai padarė – pasiklausyti charizmatiško lenktynininko gyvenimo filosofijos panoro keli šimtai žmonių. O B. Vanagas papasakoti turi ką. Be to, kaip pats sako, kalbėti jis tikrai mėgsta. Ir ne vien apie automobilius.
Benediktas Vanagas
© DELFI (R. Achmedovo nuotr.)

Kauno technologijos universiteto (KTU) „Karjeros dienų“ renginių metu kalbėjęs B. Vanagas pasakojo savo sėkmės istoriją.

Į autosportą jis žengė 1997 metais, sulaukęs 20 metų. Pradėti profesionaliai sportuoti tokio amžiaus, švelniai tariant, yra gerokai per vėlu. Tačiau B. Vanagas įrodė, kad siekti savo tikslo ir svajonės niekada ne vėlu.

O tikslai bėgant metams vis keičiasi. Pensininkų sportu Dakarą vadinęs B. Vanagas dabar šį ralio maratoną vadina vienu didžiausių savo gyvenimo iššūkių. Paskutiniame Dakare B. Vanagas finišavo sulaužyta ranka 24 pozicijoje. Kol kas to padaryti nepavyko nė vienam Baltijos šalių lenktynininkui.

„Jeigu manęs kas nors būtų paklausęs prieš 10 metų aš pasakyčiau, kad Dakaras man yra visiškai neįdomu. Tai yra pensininkų užsiėmimas ir tiek žinių. Prieš kokius 5 metus pasakiau, kad norėčiau įveikti Dakarą ir pradėjau tam tikrus žingsnius. Dabar mes kalbame po trijų Dakaro finišų. Taigi gyvenimas yra toks, kad tai, ką mes galvojame dabar ir ką galvosime ateityje – nėra tas pats. A. Enšteinas yra pasakęs: už savo įsitikininus niekada neatiduočiau gyvybės, nes gali pasirodyti, kad klydau. Taigi Dakaras yra puikus pavyzdys – tai, kas man kažkada buvo neįdomu tapo vienu iš didesnių mano tikslų“, – kalbėjo B. Vanagas.

B. Vanagas – netradicinis lenktynininkas. Jis važiuoja Dakare, ralyje ir žiedinėse lenktynėse. Visas jo gyvenimas sukasi apie automobilius, tačiau jo visiškai nedomina naujausi automobilių modeliai ar kitos madingos naujovės.

„Aš nesu automobilistas. Automobiliai yra tik priemonė, pasiekti tam tikrų tikslų gyvenime. Jei žmonės galvoja, kad aš keliuosi ir guluosi galvodamas apie automobilius, visą dieną praleidžiu su automobiliais, taip tikrai nėra. Manęs daug metų žmonės klausdavo – ką tu galvoji apie naują BMW, „Audi“ modelį? Ka tų galvoji apie naują variklį? Aš visiems atsakau: sorry, aš tikrai nežinau. Mano pasirinkimas yra turbūt jau 30 metų gaminamas nesikeičiančiom formom. Man tai padeda nepradėti domėtis automobiliais ir nesirinkti nieko naujo. Tad aš esu labai konservatyvus“, – sako B. Vanagas, vairuojantis legendinį G klasės visureigį „Mercedes-Benz“.

Beje, šį visureigį B. Vanagas jau daugiau nei metus pardavinėja. Jeigu 2014 m. pradžioje už automobilį lenktynininkas prašė kiek daugiau nei 100 tūkst. eurų, tai dabar tame pačiame skelbime nurodyta 79,5 tūkst. eurų kaina.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Fast Lap“ žiedinių lenktynių organizatoriai padėjo tašką: tai buvo paskutinis sezonas (6)

Automobilių sporto entuziastų prieš dešimtmetį pirmą kartą organizuotų žiedinių lenktynių...

Ralio kroso dievai šypsojosi Lietuvos lenktynininkams

Praėjęs savaitgalis buvo išskirtinai sėkmingas mūsų šalies ralio kroso meistrams. Vokietijoje...

Vaidoto Žalos komandoje nesėkmė – sudaužė ralio automobilį (14)

Vaidotas Žala , „ Agrorodeo “ komandos lyderis, pasibaigus Lietuvos ralio čempionato sezonui...

DELFI išbandė: ką jaučia šturmanai Dakaro ralio trasoje? (8)

Ateinančių metų Dakaro raliui besiruošiantis „ General Financing team Pitlane “ komandos...

Tauragėje paaiškėjo greičiausi Lietuvos bekelės varžybų ekipažai

Tauragėje vyko paskutinis Lietuvos bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionato etapas....

Top naujienos

Ar tikrai emigrantai kraunasi lagaminus? Skambina ir studentai, ir pensininkai (368)

Į kurią pusę labiau krypsta lietuvių akys: į Londoną ar į Lietuvą? Grįžtančių tikrai yra,...

Dėl milijonų peržiūrėto seksualaus Tomo Bagdonavičiaus vaizdo klipo pasipylė grasinimai ir iširo šeima (86)

Londone ilgus metus dainavęs ir didesnio populiarumo sulaukęs po to kai prakalbo apie savo...

Gydytoja Cikanavičiūtė apie riebalus: papasakojo viską, kas jums nutylima (42)

Riebalai – viena pagrindinių maistinių medžiagų, pastaruoju metu kelianti daug diskusijų ir...

Skandalu virtusi reforma varo į neviltį: mokiniai rado, kur gauti maisto – šluoja viską valgyklos visai ištuštėjo (573)

Netyla diskusijos ir skandalai dėl pasikeitusių reikalavimų mokyklų valgyklų patiekalams. Kol...

„Tinginių“ uogos: miestiečių pora įsitikino, kad ne viskas paprasta, bet ūkio nemeta (4)

Užkietėjęs miestietis su sutuoktine susigundė vadinamomis „tinginių“ uogomis ir ėmė...

Gyvenimo audrų nublokšti gyvena sąvartyne: trijų kambarių „buveinė“ saugo liūdnas paslaptis (173)

Pokalbio pradžioje 63 metų buvusi kaunietė Nijolė tikino, kad Jonavos sąvartyne gyvena nuo 2012...

Kodėl prieš einant miegoti visada reikia užsidaryti miegamojo duris? (8)

Prieš miegą mes visi išsivalome dantis, nusiprausiame veidą ir apsirengiame patogią pižamą...

5 elementų teorija – kokia stichija jus valdo? (4)

Penkių asmenybės tipų arba elementų teorija paplito Kinijoje prieš 2000 metų – manyta, kad...

Mados auka: kaip noras būti gražia 27 m. grafienei baigėsi mirtimi (2)

Moterys visais laikais norėjo atrodyti gražiai, madingai ir neretai ryždavosi bet kokiems...

Kada reikėtų atlikti nėštumo testą: 10 ankstyvų pastojimo ženklų

Daug ankstyvo n ėštumo ženklų nėra specifiniai ir juos galima lengvai sumaišyti su kitomis...