aA
Po ilgų laukimo mėnesių pagaliau tai įvyko – ketvirtojo „Vimota Miesto lenktynių“ etapo metu dalyviai pagaliau gavo šansą pasidžiaugti apsnigtu „S. Dariaus ir S. Girėno aerodromu“. Paprasta, vingiuota ir, svarbiausia, neįtikėtinai smagi trasa sulaukė daugiau kaip aštuoniasdešimties bandytojų dėmesio.
Savaitgalį Kaune sniegą taškė „Vimota miesto lenktynės“
© Organizatorių nuotr.

„Pagaliau mes galime džiaugtis tuo, ką ši vieta gali pasiūlyti geriausiai – didelio greičio trasa, be pavojaus sužaloti save ar savo automobilį“, – laimingas pasakojo varžybų organizatorius Linas Ramoška.

Nuo ankstyvo ryto prie starto linijos išsirikiavę automobiliai vienas paskui kitą bandė rasti sukibimo receptą, tačiau tai sekėsi tik tiems, kurie šią žiemą pasirūpino šviežia guma ant savo automobilio ratų.

Šiandien negalioja tipiniai greičio dėsniai – visiškai nesvarbu, kiek turi galios, nes nėra šansų jos „nuleisti ant žemės“

„Šiandien negalioja tipiniai greičio dėsniai – visiškai nesvarbu, kiek turi galios, nes nėra šansų jos „nuleisti ant žemės“. Bet koks stipresnis ar įspūdingesnis paslydimas baigiasi kritimu rezultatų lentelėje“, – pasakojo vienas iš dalyvių. Nepaisant to, besimėgaujančių tiesiog slydimo teikiamais malonumais tikrai netrūko.

Rezultatų suvestinėje dienos nuotaikos atsispindėjo puikiai: tarp nuolatinių varžybų svečių Andriaus Miglino ir Aurimo Miškinio galine ašimi varomų automobilių klasėje sugebėjo įsiterpti debiutantas Žilvinas Šernius. Problemų su akceleratoriaus padėties jutikliu turėjęs vaikinas negalėjo rinktis, automobilis suprato tik dvi dešinio pedalo padėtis: 0 arba 100 proc. Pastarasis jį ir atvedė į antros vietos finišą. Po varžybų pakalbintas jaunuolis pasakojo, jog yra dažnas ant ledo vykstančių treko varžybų svečias, tad ieškoti sukibimo jam nebuvo sunku.

Panašią staigmeną pateikė ir Igoris Aleksejevičius. Senutę „Ford Sierra“ vairuojantis kaunietis po variklio gaubtu slepia vos šimtą arklio galių, bet jas įkinkęs į keturis varomus ratus ir auksinius ralio laikus menančią transmisiją, jis galėjo džiaugtis antrąja vieta „AWD“ klasėje. Jam į pagalbą atėję Tautvydas Vitkauskas su legendine „Audi Quattro“ ir „Subaru“ jėgą demonstravęs Algirdas Gelžinis pagaliau baigė „Eglaidijos“ komandos vyrų Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino dominavimą šioje įskaitoje.

Artimiausios „Vimota Miesto lenktynės“ planuojamos vasario mėnesį, vos praūžus „Halls Winter Rally“. Organizatoriai tikisi, jog aerodromą vėl papuoš šviežio sniego skraistė, kuri leis toliau džiaugtis tikrąja žiema.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Top naujienos

Mirusiųjų kūnus ruošiantis tanatopraktikas – apie išnarstytus organus ir paskutinius artimųjų prašymus (7)

„Po trijų mėnesių iškastas ketvirčiuotas kūnas, kurį reikėjo surinkti ir pašarvoti atvirame...

Kaip sekasi verslininkams, dėl vaikų persikėlusiems į ekologišką gyvenvietę (10)

Noras sukurti geresnį gyvenimą savo vaikams vilnietę Darija su šeima atvedė į ekologiškos...

Tapinas apie į Latviją neišskridusią Grybauskaitę: man nesueina galai niekaip (1)

Sekmadienį Lietuvą apskriejo žinia, kad dėl lėktuvo gedimo prezidentė Dalia Grybauskaitė...

Užkalnis norėjo atsikąsti šviestuvo ir pakramsnoti baldus (80)

Jeigu šviestuvai, baldai ir baro puošmenos būtų valgomi, „Pachamama Dinner Club“ būtų...

Po atimtų vaikų skandalų motina pratrūko: augindama du vaikus jaučiuosi nesaugi (35)

Apie tūkstantį žmonių sekmadienį 11 val. susirinko į mitingą prieš vaikų atiminėjimą...

Bioarcheologė: prieš kelis šimtus metų lietuviai gyvendavo tik iki 40 m. ir mirdavo nuo baisių ligų (112)

„Žmogaus griaučiai yra nuostabūs tuo, kad jie ne tik suteikia galimybę judėti ar apsaugo...

Broliai Antetokounmpo: Nigerijos palikuonys kelią į krepšinio sėkmę skynėsi per skurdų uždarbį gatvėje

Meilę gimtajai Graikijai išpažinę ir rasizmo išpuolius išgyvenę broliai Antetokounmpo...

Autobuso vairuotojas: pasitaikydavo, kad ir autobuso durys iškrisdavo, ir žieminių padangų nedėdavome

Anksčiau buvo paprasčiau – žiemą visuose autobusuose šalta, vasarą karšta, atidaryti liukai...

5 mitai apie investicinius fondus

Visuomenėje apie rizikos kapitalo fondus vyrauja įvairūs mitai, kurie dažnai yra neigiami ir netgi...

Eksperto prognozė: kaip kriptovaliutų rinka atrodys 2019 metais (91)

Londono universiteto koledžo mokslininkas Paolo Tasca sako, kad kriptovaliutų rinka tampa vis...