Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) Ralio komitetas pristato viziją, kaip kitame sezone atrodys aukščiausioji ralio lyga – Lietuvos ralio čempionatas. Kaip rašoma pranešim žiniasklaidai, tai neabejotinai pati populiariausia ir daugiausiai aptariama varžybų serija. Komiteto narių teigimu, šiam reglamento projektui paruošti reikėjo ypatingai daug dėmesio bei darbo, todėl jis pristatomas paskutinis iš visų trijų lygų.
Asociatyvi nuotr.
© Alfonso Rakausko nuotr.

Drauge tai suteikia galimybę sulaukti daugiau atsiliepimų ir apie kitų lygų reglamentus, publikuotus anksčiau.

Tarp svarbiausių naujovių 2017 metų Lietuvos ralio čempionate: ilgalaikės strategijos sukūrimas, sportininkų išlaidų taupymas, dalyvių pritraukimo planas bei daugelis kitų šiandieniam Lietuvos automobilių sportui svarbių sprendimų. Nors sezono eigoje sporto bendruomenėje pasigirdo siūlymų keisti techninius reikalavimus, šioje srityje nebus jokių revoliucinių pakeitimų.

Anot LASF Ralio komiteto pirmininko Mario Simsono, užuot bandžius sulyginti dalyvių techniką, sukurta motyvacinė sistema prioritetinėms tarptautinėms klasėms, taip pat pradedantiesiems čempionato dalyviams.

„Kitų metų Lietuvos ralio reglamentas yra naujas puslapis čempionato strategijoje. Kaip parodė praktika, vystyti čempionato klasių konkurencingumą per techninių reikalavimų prizmę nebuvo patraukliausias sprendimas didinti lygias varžymosi galimybes bei sporto populiarumą. Todėl svarbioms sporto vystymui klasėms kuriame prioritetų sistemą, kuri atsispindi būsimose čempionato įskaitose.

Taip pat į čempionatą įvedame išlaidas taupančių sprendimų: palaipsniui judame unifikuotų padangų naudojimo bei centralizuotai tiekiamo kuro sprendimų link. Konkurencingumo didinimas bei lygių varžymosi sąlygų sudarymas yra pamatiniai bet kurio sporto vystymo uždaviniai. Suprantame, kad bet koks šių sąlygų pokytis daro skirtingą įtaką įvairių sportininkų interesams. Tačiau esame įsitikinę, kad ilgalaikėje perspektyvoje šie sprendimai atneš ypatingai daug naudos Lietuvos autosportui“, – teigė M. Simsonas.

Kitas itin aktualus klausimas – tai ralio sezono kalendorius. Anot LASF Ralio komiteto pirmininko, šiuo metu vyksta intensyvios derybos tiek su organizatoriais, tiek su užsienio federacijomis. Jis paminėjo, kad Lietuvos ralio čempionatas susidės iš 6 arba 7 etapų, iš kurių vienas įvyks kaimyninėje valstybėje.

„Galutinius taškus dėl kalendoriaus planuojame sudėlioti šio mėnesio eigoje – iki lapkričio 30 dienos, kada bus paskelbtos galutinės reglamentų versijos. Nors ralis vyksta trijose skirtingose lygose, mes visada akcentuojame, kad visos jos yra viena kitą papildanti visuma. Vadovaujantis tokiu požiūriu, kalendoriaus planavimas ir derinimas tapo itin sudėtingu procesu: turime ne tik atsižvelgti į visas varžybas, vykstančias Lietuvoje ir užsienyje, bet ir siekti maksimalaus patogumo visiems sportininkams, nesvarbu, kokioje lygoje jie dalyvauja“, – kalbėjo M. Simsonas.

LASF Ralio komitetas yra institucija, atsakinga už ralio sporto šakos vystymo strategiją Lietuvoje. Suburtas iš įvairių sričių specialistų, komitetas yra savanoriška visuomeniniais pagrindais dirbanti institucija.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dakaro ralio techninė komisija – be netikėtumų

Po beveik dvi paras trukusios kelionės per Europą, „ General Financing team Pitlane ” komandos...

Juknevičius pirmasis iš 525-ių Dakaro dalyvių sutvarkė formalumus Le Havre (5)

Labiausiai patyręs Dakaro lietuvis Antanas Juknevičius laiko Prancūzijoje nešvaistė –...

Prieš bekelės maratoną – kilometrai greitkeliais, aplinkkeliais ir jūra (1)

Projekto #iGo2Dakar automobilis „ Nissan Navara “ jau įveikė pirmuosius tūkstančius...

Lietuviai sužinojo starto numerius kitų metų Dakaro ralyje (6)

Trečiadienį surengtoje spaudos konferencijoje Prancūzijos kompanija „A.S.O.“ (Amaury Sport...

Karališkas AFL sezonas: čempionai ir rekordai

Bolidai garažuose sustojo žiemos miegui, iš lenktynininkų kraujo išgaravo adrenalinas ir tai...

Top naujienos

Areštinėje – nepilnamečio savižudybė: sudaužyto likimo atomazga (86)

Lietuva skaudžiai moka už klaidas, kurias padarė vienišus vaikus sugrūsdama į globos namus, kur...

Pamatę naujai įstatytas balkono duris nepatikėjo savo akimis (22)

Naujai įstatytos balkono durys įžiebė nemenką konfliktą. Šernų soduose gyvenanti klaipėdietė...

Italų žurnalistai „rado“ sensaciją: kruvinų žudynių istorijoje - lietuvių snaiperių pėdsakai (918)

Kas iš tikrųjų įvyko 2014-ųjų vasarį Kijeve, kai į Maidano protestuotojus pasipylė...

Vilniuje biurą atidarys didžiausia pasaulyje viešbučių rezervavimo platforma (5)

Į Vilnių žengia didžiausia kelionių kompanija pasaulyje booking.com. Tai savo feisbuko paskyroje...

Įspėja aklai nesusivilioti 80 ar 90 proc. nuolaidomis internete (4)

Specialistai įspėja, kad artėjant šventėms internete suaktyvėjo sukčiai, žmones viliojantys...

Gyvai / FIBA liūdesiui: „Žalgiris“ – „Anadolu Efes“ (17)

Neeilinis Eurolygos turas, pirmą kartą sutampantis su inauguracinėmis pasaulio krepšinio...

Žilvinas Grigaitis pristatė unikalią papuošalų kolekciją

Likus mėnesiui iki didžiųjų metinių švenčių, lapkričio 23-iosios vakarą, lietuviško dizaino...

Rolando Mackevičiaus Kalėdos vaikystėje kvepėjo ne mandarinais, o ir Kalėdų Senelis buvo kitoks

Nors iki Kalėdų dar liko mėnuo, Rolando ir Ievos Mackevičių namuose jau stovi eglutė. Tiesa, ji...

Lietuviško oro išvarginta lietuvė įsikūrė kurorte, kuriame vasara visus metus (27)

Įspūdingo grožio gamta, kvapą gniaužiantys egzotiški vaizdai, gyvūnija ir nesibaigianti vasara...

Beigelio formos namai Maskvoje (1)

Aštuntojo praėjusio amžiaus dešimtmečio pradžioje rusų architektas Jevgenijus Stamas ir...