Po šešerių metų atgaivintoje lenktynių serijoje šiemet varžosi 24 sportininkai. Iš jų net 14 Lenkijos lenktynininkų, tarp kurių trys – dailiosios lyties atstovės, po du sportininkus atstovauja Austrijai, Švedijai ir Meksikai, po vieną – Lietuvai, Čekijai, Vokietijai ir Slovakijai.

Kiekvieną varžybų savaitgalį rengiamos dvi po 25 min. truksiančios laisvosios treniruotės, 30 min. – kvalifikacija ir dvejos lenktynės šeštadienį ir sekmadienį (ne mažiau kaip po 50 km).

Pirmosiose lenktynėse I-VIII vietas užėmę sportininkai antrosiose lenktynėse sekmadienį startuos atvirkštine tvarka.

Varžybų rengėjai šios serijos sportininkus kovo 25-27 dienomis buvo pakvietę į rengiamas treniruotes, tačiau susirinkusiems lenktynininkams sutrukdė niekaip nesibaigianti žiema.

„Privertė tiek sniego, kad pirmą dieną niekam nebuvo leista važiuoti, - telefonu iš Poznanės Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ pasakojo R. Kupčikas. - Po pietų trasa visą laiką buvo valoma, tačiau ją išbandęs lenktynių instruktorius Adamas Gładyszas nusprendė, kad važiuoti nesaugu. Tai suprantama, nes pirmą kartą prie tokios didelės galios automobilių vairo sėstis šlapioje ir slidžioje trasoje – tikrai nesaugu ir net rizikinga“.

Antra numatyta treniruočių diena prasidėjo dar blogiau, nes per naktį prisnigo dar daugiau. Tad lenktynių organizatoriai buvo priversti atidėti testus iki pirmo lenktynių etapo.

Susirinkę sportininkai veltui laiko neleido. Po teorinių užsiėmimų ir fotosesijos organizatoriai vis dėl to nusprendė sudaryti galimybę visiems serijos dalyviams nuvažiuoti kelis lėtus ratus susipažinimui su trasa ir automobiliu.Tai pat buvo leista išbandyti starto procedūrą ir „Push to Pass“ sistemą.

„Nors truputį apmaudu, jog tikrieji testai taip ir neįvyko, tačiau blogą pradžią mielai iškeisčiau į sėkmingą finišą“, – juokavo R. Kupčikas.

Pirmosios lenktynės startuos balandžio 12 dieną Poznanėje, kai 24 šioje serijoje lenktyniausiantys sportininkai išvairuos 24 vienodus, identiškai parengtus žiedinėms lenktynėms septintosios kartos „Volkswagen Golf Racing Edition 2.0 TSI“ automobilius, kurių jėgos agregatai išvysto 260 AG pajėgumą. Be to į visus šiuos automobilius įmontuota „Push to Pass“ sistema, pridedanti dar 50 papildomų arklio galių.

Priminsime, jog 2005-2006 metais „Vokswagen Castrol Cup“ dalyviai lenktyniavo V kartos „Volkswagen Golf 2.0 TDI“ automobiliais, kurių turbodyzeliniai varikliai tada pasiekdavo tik 185 AG, o šiemet – vos ne dvigubai daugiau.

„Volkswagen Castrol Cup“ lenktynių serija bene žinomiausia Lietuvos automobilių sporto gerbėjams, nes ją garsinti padėjo ir du lietuviai. 2005 m. septyniolikmečiui Jonui Gelžiniui ji tapo debiutu žiedinėse lenktynėse. 2006-aisiais R. Kupčikas tapo šios serijos nugalėtoju, o J. Gelžinis užėmė antrąją vietą.

Beje, R. Kupčiko informacinis rėmėjas - Lietuvos žurnalistų autoklubas – balandžio 4 d. 17 val. sostinės „Plytinės“ kartodrome rengia labdaros varžybas „Aplenk R. Kupčiką“, kurių metu visos surinktos lėšos bus skirtos minėtoje lenktynių serijoje šalies garbę ginsiančiam sportininkui. Šiose lenktynėse gali dalyvauti visi norintys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)