aA
Kelmės apylinkėse vykstančiame „Rally Žemaitija“ po pirmų trijų greičio ruožų pirmauja „Agrorodeo“ ekipažas – Vaidotas Žala ir Andris Malnieks. Pirmus tris žvyrinius greičio ruožus lenktynininkai įveikė greičiausiai ir prieš du vakarinius etapus Kelmės mieste turi susikrovę kiek didesnę nei 30 sekundžių persvarą, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Vaidotas Žala ir Andris Malnieksas
© Komandos archyvas

„Pirmieji greičio ruožai buvo labai smagūs – nors važiavom pirmi ir kelias buvo slidus, tačiau galima važiuoti plačiai. Antrą kartą važiuojant tą patį ruožą (pirmo ir trečio trasos kartojosi) sukibimas jau buvo geresnis ir greičiai visai kiti. Oras puikus – nei per karšta, nei per šalta. Yra nedidelis vėjas, tad vėliau startuojantiems ekipažams nėra dulkių. Pasitikėjimas savimi, šturmanu ir automobiliu po Europos čempionato etapo Latvijoje paaugęs – ten važiavome kaip meškinai po žiemos iš urvo išlindę, o dabar jaučiasi, kad lenktyniaujame dažniau“, – išlipęs iš automobilio po pirmųjų greičio ruožų pasakojo V. Žala.

Antrąją vietą po trijų „Rally Žemaitija“ greičio ruožų užima svečiai iš Lenkijos Aronas Domžala ir Jaroslawas Baranas, treti – R5 automobiliu debiutuojantis Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas. Nuo jų minimaliai atsilieka Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, važiuojantys „Mitsubishi Lancer Evo“.

„Mūsų tikslas prieš ralį toks ir buvo – kiek įmanoma nepaleisti R5 automobiliais važiuojančių konkurentų, išlaikyti intrigą, neleisti jiems atsipalaiduoti. Po truputį įgaunam formą – pradžioje buvom apsnūdę, o dabar jau įgaunam greitį ir pradedam važiuoti savo tempu“, – kalbėjo G. Notkus.

V. Švedas savo ruožtu pripažino, kad jų tikslas – priprasti prie visiškai kitokios R5 technikos ir apie pergalę svarstyti būtų pernelyg ambicinga.

„Mes kol kas treniruočių režimu nuvažiavom apie 55 kilometrus. Kadangi lyginant su senąja mūsų technika čia beveik viską – nuo akseleratoriaus spaudimo iki stabdymo taškų parinkimo – reikia daryti kitaip nei esame įpratę, kol kas prieš kiekvieną posūkį reiks įtemptai galvoti apie trajektorijos konstravimą. Greitesni būsim, kai visa tai galėsim daryti automatiškai. Tam reikia nuvažiuoti bent 400–500 km greičio ruožų. Vadinasi, atėjom į šokių vakarą su mergaite, kurios dorai nepažįstam, todėl mūsų kadrilis ko gero nebus pats įspūdingiausias“, – juokavo V. Švedas.

Ralis jau pirmąją dieną baigėsi keliems ekipažams, tačiau pasitraukimų priežastis – techninės problemos. Tarp jų – ir greitu „Mitsubishi Mirage RS Proto Evo II“ važiavusiems Eugenijui Sladkevičiui bei Gediminui Saudargui. Jų automobiliui sugedo pavarų dėžė.

Penktadienio vakare sportininkų dar laukia 2 trumpi greičio ruožai Kelmės mieste, o šeštadienį – dar septyni. Iš viso „Rally Žemaitija“ trasos sudaro 113 km.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Patarė, ko Dakaro ralio gerbėjai turėtų nedaryti Saudo Arabijoje (2)

Pasauliui tampant vis kosmopolitiškesniam, naftos klodais turtinga Saudo Arabija garsėja...

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ nugalėtojus sužavėjo bekelės rungtis – panoro nuosavų visureigių (1)

Norint nugalėti konkurse „ Geriausias Lietuvos vairuotojas “, nepakanka gerai jausti automobilį...

„Jeep Compass“ – „parketinis“ visureigis? Po bekelės varžybų taip neatrodo

Lietuvoje jau antri metai vyksta bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionatas ir šių...

Baltijos šonaslydžio čempionato finale padangas svilino ir lietuvių trijulė

Šį savaitgalį Rygoje vyko paskutinis, penktasis, Baltijos šalių šonaslydžio čempionato etapas....

Top naujienos

Prostitucijoje išnaudotų lietuvių istorijos sukrėtė net visko mačiusią pareigūnę iš Švedijos: viena jų tapo filmu (137)

Net praėjus daugiau nei dešimtmečiui prostitucijoje išnaudotų lietuvaičių istorijos yra...

Ilgiausia apgultis istorijoje: du dešimtmečius siaubo iškentę miestelėnai maro protrūkio laukė kaip išganymo (4)

Osmanų imperijos karo su Venecijos respublika metu Kandijos miestas (dabar – Heraklionas ,...

Aukštaitijos sostinė stoja? Darbdaviai jau skaičiuoja susitraukusius pelnus ir pereina į taupymo režimą (168)

Lietuvos ūkio variklis sukasi visu pajėgumu. Pastaraisiais metais augusi ekonomika išjudino ir...

Ekspertai: po Lenkijos rinkimų politikoje labiausiai tikėtinas tęstinumas (4)

Lenkijos valdančiajai dešiniųjų pažiūrų partijai „ Įstatymas ir teisingumas “...

Po skyrybų dramos – atviras Andriaus Šedžiaus interviu apie vaikus: apie tai vėliau teks papasakoti ir mažyliui (68)

Neseniai skyrybas išgyvenęs verslininkas Andrius Šedžius dabar visą savo dėmesį sakosi...

Sunkiai sergančios aktorės Anastasijos Zavorotniuk dukra pasidalijo jautria žinute (51)

Šeštadienį, spalio 12-ąją, sunkiai serganti aktorė Anastasija Zavorotniuk kartu suvyru Piotru...

Mirotičiaus šou laimėjo „Barcelonai“ trilerį prieš „Valencia“, Kulboka padėjo nugalėti „Baskonia“ (1)

Nikola Mirotičius surengė fenomenalų pasirodymą bei vienas ant savo pečių ištempė...

Metusi mokytojos darbą emigravo į Norvegiją: griauna stereotipus apie fabrikuose žuvį dorojančius tautiečius (164)

Pedagogės Laimutės Skiudulės vardą, be abejo, žino kone kiekviena Stavangerio ( Norvegija )...

Kokią klaidą lengva padaryti ruošiant avietes žiemai – profesionalo komentaras kaip avietes apsaugoti nuo šalnų (3)

Gediminas Cijūnaitis , gediminosodai.lt savininkas, dalinasi patirtimi, kaip elgtis su avietėmis,...

Ant bangos: Rapšys iškovojo dar vieną auksą Berlyne (49)

Įspūdingą formą šį sezoną demonstruojantis Danas Rapšys iškovojo dar vieną aukso medalį...