aA
Šeštadienį Kaune vyks antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas „Kaunas 2018“. Ralio organizatoriai, „Kauno autoklubas“ tiek dalyviams, tiek žiūrovams pranešime žiniasklaidai žada neeilines aukšto lygio lenktynes: dalyviai ne tik sukiosis aplink kūgelius uždarose aikštelėse pagal nupieštą schemą, bet ir lenktyniaus miesto gatvių atkarpomis naudodami stenogramą.
Ralis "Kaunas 2018" mėgėjus perkels į aukštesnį lygį
© Vytautas Pilkauskas

Laiptelis aukštyn

Jau rytoj, šeštadienį, Kauno rotušėje iš pat ryto išsirikiuos 70 raliui pasiruošusių ekipažų. Tai – maksimalus skaičius, kurį organizatoriai gali priimti į varžybas. 10 val. bus duotas startas ir lenktyninių mėgėjai patrauks į trasas.

Lietuvos mini ralio čempionato, vadinamosios C lygos, varžybos pasižymi saugiomis, daugiausia tik asfalto dangą turinčiomis trasomis su papildomomis greičio gesinimo zonomis. Dauguma dalyvių čia važiuoja standartiniais automobiliais.

Šis čempionatas – pirmasis laiptelis ralio olimpo link. Nenuostabu, kad dauguma šios serijos varžybų tampa greituminių ir figūrinių slalomų rinkiniu, kuriuos per dieną reikia pravažiuoti klasikinio ralio principu judant nuo vieno greičio ruožo link kito. Ralis „Kaunas 2018“ išsiskirs tuo, kad pradedantiesiems po kojomis pakiš antrą laiptelį ralio olimpo link ir mokys naudotis stenograma.

„Trasos bus labai įvairios. Pradedant nuo siaurų uždarų aikštelių, kur dalyviai turės parodyti savo vairavimo techniką sukantis aplink kūgelius, baigiant uždarytomis miesto gatvių atkarpomis. Šis ralis bus unikalus tuo, kad uždarytose gatvių atkarpose bus draudžiamas bet koks susipažinimas, tačiau dalyviams bus pateikti du trasos atvaizdavimo tipai: tai tradicinė schema ir stenograma.

Stenogramą sudarinėjo ralio lenktynininkai, tačiau ji nebus sudėtinga, supaprastina. Joje bus vos ketvirtadalis klasikiniame ralyje naudojamų simbolių, tačiau jų pakaks, kad vairuotojas galėtų vaizduotėje nusipiešti trasos konfigūraciją. Manau, pažengusiems ekipažams, kurie galbūt svajoja išvažiuoti į aukštesnio lygio ralio varžybas tai bus naudinga“, – naujus greičio ruožus Dariaus ir Girėno bei J. Bakanausko gatvių atkarpose pristatinėjo „Kauno Autoklubo“ vadovas ir ralio organizatorius Aleksandras Dainys.

Jis iš karto patikino, kad šios trasos patiks ne tik pažengusiems lenktynininkams, bet ir pradedantiesiems: būtent Kauno etape kasmet atsiranda daugiausiai ralio naujokų, šią automobilių sporto discipliną išbandančių pirmą kartą. Po praėjusių metų nuotykių „Kauno autoklubas“ bendradarbiaudamas su Kūno kultūros ir sporto departamento sporto rėmimo fonu sudarė sąlygas dviem ekipažams pasiskolinti lenktynėms būtinus šalmus.

Trasas sudarinėjo profesionalai

O ir įprastos slalomo trasos šiemet bus kaip niekada patrauklios ekipažams, sako organizatoriai, kuriems nuo pat metų pradžios talkino lenktynininkas, instruktorius, varžybų organizatorius, knygų apie saugų bei efektyvų vairavimą autorius iš Rusijos Grigorijus Novičichinas.

„Pernai mūsų ralyje trasos buvo gana sudėtingos, vairuotojams reikėjo sunkiai dirbti, ne vienas išvargo. Šiemet jos bus kitokios. Grigorijus puikiai jaučia automobilį ir žino jų galimybes, jis puikiai žino ir natūralius vairuotojų refleksus. Atsižvelgdamas į šiuos faktorius jis atidarė mūsų trasas ir sudėliojo jas taip, kad dalyviui būtų smagu vairuoti, kad jis galėtų įsibėgėti iki didesnio greičio be paridėjusio pavojaus suklysti“, – partneriu džiaugėsi A. Dainys.

Per dieną dalyviams teks įveikti net 15 greičio ruožų, kurie sudarys 24 km iš 150 km bendro ralio maršruto. Dalyvių patogumui organizatoriai, „Kauno Autoklubas“ atspaus net po dvi kelio knygas: A5 formato kelio knygą su nuorodomis kur važiuoti ir didesnį nei įprasta, A4 formato trasų schemų rinkinį, kad šturmanams būtų lengviau orientuotis važiuojant didžiuliu greičiu.

Dalyviai kovos ne tik dėl bendros įskaitos prizų, bei taurių už pasiekimus klasėse, papildomais rėmėjų prizais jie bus skatinami spausti maksimumą ir pavieniuose greičio ruožuose.

Ralio nugalėtojai iškilmingai bus apdovanoti 20:30 „Pažaislis Park Hotel“ viešbutyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Juknevičius taip pat parduoda Dakaro bolidą – nori persėsti į naujesnį (4)

Antanas Juknevičius paskutinis iš Lietuvių sulaukė savo Dakaro technikos. Autovežis su „...

Dakaro bolidą parduodantis Žala: turiu naują viziją (5)

„Kosmetiniai pataisymai ir laukiame pirkėjo“, - šypteli Vaidotas Žala žvelgdamas į savo...

Vanagas Rusijos „Baja“ skina laurus – finišavo tarp lyderių (6)

„ General Financing team Pitlane “ komanda į Lietuvą grįš su medaliu. Vasario 15–17 dienomis...

Antrąją „Baja Russia“ dieną Vanagas stabiliai laikosi tarp lyderių (2)

Ramiai, bet užtikrintai – tokios strategijos laikosi „ General Financing team Pitlane “...

Po pirmos dienos Karelijos sniegynuose, Vanagas džiaugiasi įspūdingu rezultatu (3)

Šiandien startavo pirmasis „World Cup for Cross Country Bajas“ etapas Karelijoje „Baja Russia...

Top naujienos

Dramatiška „atiminėjamų vaikų“ legenda – statistinis triukas: suklaidinti liko visi (11)

Nuo praėjusių metų liepos 1-osios iki šių metų sausio 31-osios iš nesaugios aplinkos buvo...

Blogiausias „Brexit“ scenarijus atrodo neišvengiamas: viskas, ką reikia žinoti (6)

Iki numatytos Jungtinės Karalystės pasitraukimo iš Europos Sąjungos datos likus kiek daugiau nei...

Ferdinando Giugliano. Kas gi kamuoja euro zonos ekonomiką?

Vos per dvejus metus euro zona nuo savo pasaulinės ekonomikos didvyrės statuso staigiai pasuko žemyn.

Armonaitė: nauja partija skirsis nuo visų kitų – nedalyvausime visų kare su visais (334)

Vasario 16-ąją įvyko pirmasis Seimo narės Aušrinės Armonaitės ir Vilniaus mero Remigijaus...

Šie vaistai – išsigelbėjimas, bet pražūtinga riba labai trapi: vaikinas papasakojo, ką dėl to jam tenka patirti lietuviai vartoja 20 kartų ilgiau nei reikia (139)

Marius (tikrasis vardas redakcijai žinomas) raminamuosius ir antidepresantus pradėjo vartoti prieš...

Orai: pavasaris baigėsi, grįžta žiema (18)

Šiauriau Lietuvos besisukantis žemo slėgio sūkurys trečiadienio naktį į šalį gins tankius...

Stringanti sistema nesutrukdė: Šimonytė reikalingą kiekį parašų surinko per pirmą dieną sistema stringa (1968)

Prasidėjo pretendentų į kandidatus į prezidentus lenktynės dėl parašų surinkimo. Visos šios...

Vakarienė dviem už 3 eurus: lengvas ir sotus derinys, kurį norėsite pakartoti (190)

DELFI Maistas tęsia originalių fotoreportažų ciklą „Vakarienė už 3 eurus”. Šį kartą...

Po skandalingo pasakojimo traukiasi Lukiškių kalinių prižiūrėtoja: turbūt jie nori sužinoti, su kuo aš miegu (577)

Apie patirtą spaudimą, kai atsisakė užmegzti neformalius santykius su nuteistaisiais, viešai...

Gatvė prestižiniame rajone, kuri atgraso pirkėjus: viskas dėl šiurpą keliančių įstaigų (83)

Prestižiniu sostinės rajonu tituluojamas Antakalnis yra viena iš miesto dalių, kur būstą gali...