Mokslininkai pridūrė, kad tabako bendrovės yra vis labiau priklausomos nuo automobilių sporto rėmimo, kuris padeda reklamuoti jų gaminius, nes pradedamos riboti tiesioginės reklamos formos.

"Formulė 1" atsisakė savo įsipareigojimo nuo 2006 metų nebeimti tabako bendrovių paramos ir ketina rengti lenktynes šalyse, kuriose yra mažiau reklamos suvaržymų", - teigė priklausomybės nuo nikotino centro JAV Majo klinikoje direktorius Richardas Hurtas (Ričardas Hartas).

R. Hurtas ir jo kolegos savo ataskaitą paskelbė specializuotame leidinyje "British Medical Journal".

1999 metais bendrovė "British American Tobacco Plc" (BAT) įkūrė nuosavą "Formulės 1" komandą "British American Racing". Mokslininkai tvirtina dokumentus rodant, kad komanda sėkmingai skatino vartoti bendrovės gaminius.

"Dokumentai taip pat rodo, jog platus nušvietimas žiniasklaidoje padėjo BAT visame pasaulyje užsitikrinti savo prekės ženklų paveikumą, ypač jauniems žmonėms, reklamuojant pasiūlymus ir veiklą, skirtus vaikams", - teigė mokslininkai. BAT esą siekė panašių tikslų remdama lenktynes besiplečiančiose Azijos rinkose.

Mokslininkai paragino šalis ratifikuoti Pasaulio sveikatos organizacijos konvenciją dėl tabako gaminių kontrolės ir neleisti reklamuoti tabako gaminių "Formulės 1" lenktynėse. "Norint priešintis tabako sektoriaus įtakai reikia griežtesnių viso pasaulio veiksmų", - teigė mokslininkai.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją