Treniruočių metu prieš „Eneos 1006 km“ lenktynes „Dynami:t Energy“ komanda džiaugiasi vis išlendančiais „BMW M3“ bolido gedimais. Nariai sako, kad tai geras ženklas.
„Dynami:t Energy“ komanda rengiasi lenktynėms
© Egidijaus Babelio nuotr.

Sunku pratybose, lengva kare

Jau šį šeštadienį Palangoje startuoja „Eneos 1006 km“ lenktynės. Kačerginėje – paskutinė „Dynami:t Energy“ komandos treniruotė. „BMW M3“ ožiuojasi. Nevažiuoja taip, kaip turėtų. Trys variklio cilindrai nedirba. Bet ketvirtą kartą šiose lenktynėse dalyvausiančio Manto Matukaičio veide – jokio nerimo.

„Kiekvienais metais treniruotėse susidurdavome su kokiomis nors automobilio problemomis. Visada atsirasdavo nenumatytų paruošiamųjų darbų paskutinei nakčiai, mechanikai prieš lenktynes miegodavo mažai. Kaip bebūtų keista, visi automobiliai su kuriais teko važiuoti, ilgą lenktynių distanciją atlaikė be didesnių problemų ir pavyko. Matyt, posakis sunku pratybose, lengva kare, yra tiesa“, – sako M. Matukaitis.

Vis tik tokį kontraversišką reiškinį galima paaiškinti paprastai. Per treniruotes išlindusias problemas galima sutvarkyti taip, kad lenktynėse jos daugiau nebeišlįstų. Mat net ir mažiausios problemos gali atimti labai daug brangaus laiko, rašoma komandos pranešime žiniasklaidai.

Smulkmenos atima daug laiko

Štai tik sukonstravus „Dynami:t Energy“ komandos „BMW M3“ pirmasis jo pasirodymas pavasarį vykusiame „Tackday by H-Klubas. Petrolhead Event“ renginyje baigėsi nekaip: automobilis sustojo šalikelėje. O problema paprasta – trūko akceleratoriaus trosas.

Vis tik jos išspręsti garaže nepavyko. Komandos technikos vadovas Giedrius Firantas sako, kad reikėjo vykti į motociklų parduotuvę ir nusipirkti naują.

„Nė nesugalvotum į lenktynes pasiimti atsarginių akceleratoriaus trosų. Taigi jei jis būtų trūkęs Palangoje, prarastume labai daug laiko, galbūt dėl tokios smulkmenos negalėtumėm finišuoti. Gerai, kad automobilio perdarymo problema išlindo treniruotėje, taigi perdarėme akceleratoriaus troso kanalą, kad jis niekur nesitrintų, ir šios problemos tikrai išvengsime“, – aiškino G. Firantas.

O kaip dėl trijų neveikiančių cilindrų paskutinės treniruotės metu? Užteko nusausinti ir išdžiovinti dėl lietaus ir šlapios trasos sudrėkusius žvakių laidus. Palangoje per lenktynes lietaus būna gana dažnai. Tokia pasikartojanti problema atimtų daug brangaus laiko. Sprendimas: grąžinti lengvinant automobilį pašalintas variklio skyriaus apsaugas.

Tikslas – podiumas

Giedrius džiaugiasi, kad dar nebuvo rimtų problemų, dėl kurių tektų baigti treniruotes šiuo automobiliu. Standartinio automobilio pagrindu pavyko sukonstruoti greitą, ir, svarbiausia, patikimą bolidą, kuris „Dynami:t Energy“ komandai „Eneos 1006 km“ lenktynių metu turėtų padėti pasiekti minimalų tikslą – finišą.

Vis tik ant apdovanojimų pakylos šalia Palangos aplinkkelio jau stovėję ir šampanu maudęsi vairuotojai M. Matukaitis, Tadas Aganauskas, Aistė Antanaitytė-Matukaitė, bei naujokas Benas Sinkevičius ir komandos vadovas Aleksandras Dainys tikisi dar kartą po lenktynių užlipti ant scenos ir atsiimti A3000 klasės taures.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Juknevičius: šiame sporte būtina išsiskirti

Jau beveik 20 metų Antano Juknevičiaus gyvenimas sukasi aplink automobilių sportą ir Dakaro...

„Agrorodeo“ komanda į Dakarą pasiims penkias tonas mantos

2018 metų Dakaro raliui besiruošianti „ Agrorodeo “ komanda baigė komplektuoti automobilį „...

Ralyje Portugalijoje – sėkmingas Pipiro ir Paliukėno pasirodymas

Praėjusį savaitgalį, lapkričio 17-19 dienomis, Portugalijoje įvyko nacionalinis ralio etapas...

„Moterų ralis“ jau ruošiasi startui: kviečia formuoti komandas (1)

Kiekvieną pavasarį vykstantis nuotaikingas sporto renginys „ Moterų ralis “ kviečia aktyvias...

Dakaro ralio techninė komisija – be netikėtumų (2)

Po beveik dvi paras trukusios kelionės per Europą, „ General Financing team Pitlane ” komandos...

Top naujienos

Emigrantas norėjo pigiau Lietuvoje išsigydyti skaudantį dantį: košmaras, kurio niekam nelinkėtų (240)

Specialiai į Lietuvą iš Švedijos skaudančio danties išsigydyti grįžęs emigrantas norėjo...

Belieka tik pavydėti: kaimynams Lenkijoje sekasi geriau, negu pranašauta (329)

Net skeptiškiausi ekspertai pripažįsta, kad dabartinė Lenkijos vyriausybė vykdo rinkimų...

Sukrėsta šiaulietė parašė atvirą laišką Verygai: po jūsų sprendimo turiu stebėti, kaip degraduoja tėvas (898)

„Gerb. ministre Aurelijau Veryga , šiandien Jūs pasmerkėte mano tėtį ir toliau gerti!...

Lietuvos ir Lenkijos pasienyje – didžiulės automobilių spūstys (33)

Šeštadienį Lietuvos-Lenkijos pasienio ruože, ties buvusiu Kalvarijos pasienio punktu, susiformavo...

Sovietų generolai karo korespondento akimis: beturčiai, kuriuos iškėlė revoliucija (29)

Leidykla „Briedis“ pristato netrukus pasirodysiančią serijos „Komunizmas be grimo“ naujieną...

Piknikas su Šimašiumi pakeitė daugiavaikės šeimos gyvenimą (135)

Daugiavaikių šeimų asociacijos vadovė Jurgita Pocienė sako tik Laisvės piknike iš mero...

Ventės ragas: tobulai sutvarkytas, bet ar įdomus? (1)

Ventės ragas Lietuvoje yra lyg mitologinis objektas – kažkur labai toli, visai nepakeliui, su...

Vaidas Baumila parodė, kas padeda išlaikyti nepriekaištingą figūrą (1)

Žinomas atlikėjas Vaidas Baumila ne veltui yra laikomas vienu seksualiausių Lietuvos šou...

„Siaubo pilį“ pastatęs vienas žiauriausių žudikų padarė labai didelę ir apmaudžią klaidą įžengę į pastatą žmonės dingdavo be pėdsakų (78)

H. H. Holmesas buvo vienas iš pirmųjų Jungtinių Valstijų serijinių žudikų. Savo specialios...

Vilniaus oro uoste dėl gedimo leidosi į Hurgadą turėjęs skristi lėktuvas papildyta 10.49 (223)

Vilniaus oro uostas informuoja, kad 9.30 val. Vilniaus oro uoste laukiamas avarinis orlaivio su...