Projekto #iGo2Dakar automobilis „Nissan Navara“ jau įveikė pirmuosius tūkstančius kilometrų. Po važinėjimų į fotosesijas ir įvairius renginius Vilniuje, Mindaugo Plukio ir Andriaus Lauciaus ekipažas ketvirtadienio rytą pasiekė Havrą – uostamiestį Prancūzijoje, iš kurio krovininiu keltu į Pietų Ameriką keliauja visų Dakaro dalyvių iš Europos technika. Tarp jų – ir raudonasis „Nissan Navara“, dar kitaip vadinamas bendražygių „Odisėjas“, paruoštas Dakaro maratono išbandymams.
M. Plukys ir A. Laucius artėja prie Dakaro ralio
© Andrius Laucius

Antradienio popietę pajudėję iš Vilniaus, jie važiavo į Klaipėdą, rašoma pranešime žiniasklaidai. Ten kartu su kitais Dakaro dalyviais iš Lietuvos lipo į keltą, kuriuo trečiadienio rytą pasiekė Kylį. O iš ten per keliolika valandų įveikė dar tūkstantį kilometrų iki Havro. Čia lapkričio 23-24 dienomis bus galima išvysti visą Dakaro grietinėlę – greičiausius visureigius, didžiausias komandas ir profesionaliausius lenktynininkus.

„Į Pietų Ameriką automobilį nuplukdyti nėra nei paprasta, nei pigu, tad Dakaro organizatoriai visiems dalyviams organizuoja bendrą kelionę. Į vieną keltą telpa visų dalyvių iš Europos technika, atsarginių dalių prigrūsti pagalbiniai sunkvežimiai bei fanų, tokių kaip mes, automobiliai. Juos atsiimsime sausio 2 dieną Peru uostamiestyje Kaljao, o per daugiau nei mėnesį jie plauks per du vandenynus“, – pasakojo M. Plukys.

Kelionė iš Vilniaus į Havrą – pirmasis „Odisėjo“ išbandymas prieš laukiančias šešias savaites viduryje vandenyno ir tūkstančius kilometrų bekelėje. Atrodytų, kas čia sudėtingo gali būti keliauti greitkeliais, tačiau nuotykių, pasak ekipažo narių, netrūko. Juk tai – „Nissan“ pikapas su 84 metų istorija, ant kurio ratlankių sumontuotos specialios bekelei skirtos „Cooper“ padangos.

„Navara“ yra ir bekelei, ir greitkeliams pritaikytas automobilis, tad važiavimas dideliu greičiu juo taip pat komfortiškas. Vokietijoje autobanų greičiais ilgai nesidžiaugėme, nes pamatę remontuojamus kelio ruožus ar spūstis, drąsiai rinkomės aplinkkelius. Tiesa, Vokietijoje jie ne tokie įdomūs kaip Lietuvoje – visi asfaltuoti“, – kelionės įspūdžius prisiminė M. Plukys.

Jis pridūrė, kad „Cooper“ padangų privalumais įsitikins Pietų Amerikoje, kai reikės važiuoti per dykumas ar išdžiūvusių upių vagomis – čia jų stichija. Be to, automobilis su jomis atrodo dar geriau – kaip tikras bekelės pikapas. Padangų vertinimą ir atsiliepimus žadama paskelbti po Dakaro ralio.

„Visas projektas yra išbandymas ne tik mums – vairavimo įgūdžiai, orientavimosi gebėjimai ir ištvermė čia reikalingi. Tai geras automobilio ir jo komponentų, kaip padangos, filtrai ar alyva, testas – jis įveiks apie 15 tūkstančių kilometrų, o sąlygos svyruos nuo neigiamos temperatūros ir lygumų Lietuvoje iki 40 laipsnių karščio ar 4 kilometrų aukščio Pietų Amerikoje“, – teigia #iGo2Dakar projekto dalyvis A. Laucius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Rygos trasoje laukia vasaros lenktynių festivalis

Savaitgalį Rygos „Bikernieki“ trasoje rinksis patys greičiausi dalyviai ne tik iš Baltijos...

Elektrėnų ralyje naujas formatas, o dėl greičiausio vardo susikaus lietuviai ir lenkai (1)

Rugsėjo 7-8 dienomis Elektrėnų mieste ir apylinkėse vyks ketvirtasis Lietuvos ralio čempionato...

Po šonaslydžio fiestos „Nemuno žiede“ vėžiu sergantiems mažyliams teks apvali suma

Padangas dėl kilnaus tikslo svilinę šonaslydininkai pasiekė savo – pavyko surinkti nemenką...

Gyvai / Geriausi Lietuvos „drifteriai“ susivienijo – Kačerginėje šonu slysta dėl vėžiu sergančių vaikų (6)

Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasą visos Lietuvos šonaslydininkai , akrobatinio...

BMA čempionato finale dėl pergalių kovos ir Estijos motociklininkai

„Baltic Motorcyclists Association“ organizuojamas čempionatas keliauja finišo link: didysis...

Top naujienos

Parduotuvės vadovas apie krentančius pardavimus: kažkas jaučiasi, bet nežinau tik kas (25)

Tiek Lietuvoje, tiek Europoje kalbama, kad šiuo metu yra ekonominis pakilimas.

Kraupios pliušiniais žaislais nuklotos vaikų kapinės: ten patekus norisi sukalbėti visas maldas, kurias moki (10)

Ilgas žvyrkelis. Šalia jo – sena, medinė, išvirtusi tvora. Aplink matosi kelios trobelės,...

Šio diktatoriaus tironija sunkiai protu suvokiama: po masinės egzekucijos prancūzams trūko kantrybė prabangiose vilose – kraupūs radiniai (81)

Centrinė Afrikos Respublika ( CAR ), nepaisant neapsakomai gausių gamtinių išteklių, išlieka...

Kremliaus logika: baugina JAV bombonešiais Lietuvoje, bet pasienyje griaudi rusų bombos (690)

Kodėl NATO sąmoningai kursto įtampą pasienyje su Rusija ? Kodėl Lietuvoje JAV ir...

Rimvydas Valatka. Paskutiniai neribotos valstiečių arogancijos metai? (562)

Ko neatimsi iš Karbauskio, tai arogancijos ir fantazijos. Priešingai nei dauguma jo į Seimą...

Baigėsi festivalis „Karklė“: didžiausi gerbėjai jau laukia kitų metų Papildytos nuotraukų galerijos (30)

Tris dienas trukusiame festivalyje „ Karklė Live Music Beatch 2018“ nuskambėjo paskutinis šių...

Justino Jankevičiaus nebelieka „Kitokiuose pasikalbėjimuose“: šiandien mes sukame skirtingais keliais (3)

„Kitokių pasikalbėjimų“ kūrėjas Mantas Bertulis socialiniame tinkle „Facebook“...

Papasakojo apie gyvenimą Lietuvos rojaus kampelyje: jis visai kitoks, nei mato turistai (12)

Kopos, miškas, iš vienos pusės Kuršių marios , iš kitos – jūra, gaivus oras. Atrodytų,...

Turgelių gyventoja: mes meldėmės, o jie atėjo kaip šėtonai (6)

Emilio Vėlyvio surežisuotas reklaminis šou per Žolinę Turgelių bažnyčioje papiktino...

Garsus japonų zen vienuolis: žmonės nevertina gėrio, todėl jų kūnas ir protas serga (5)

Žmogus legenda. Taip kalbama apie dzenbudistų meistrą iš Japonijos Taigen Shodo Harada Roshi....