aA
Projekto #iGo2Dakar automobilis „Nissan Navara“ jau įveikė pirmuosius tūkstančius kilometrų. Po važinėjimų į fotosesijas ir įvairius renginius Vilniuje, Mindaugo Plukio ir Andriaus Lauciaus ekipažas ketvirtadienio rytą pasiekė Havrą – uostamiestį Prancūzijoje, iš kurio krovininiu keltu į Pietų Ameriką keliauja visų Dakaro dalyvių iš Europos technika. Tarp jų – ir raudonasis „Nissan Navara“, dar kitaip vadinamas bendražygių „Odisėjas“, paruoštas Dakaro maratono išbandymams.
M. Plukys ir A. Laucius artėja prie Dakaro ralio
© Andrius Laucius

Antradienio popietę pajudėję iš Vilniaus, jie važiavo į Klaipėdą, rašoma pranešime žiniasklaidai. Ten kartu su kitais Dakaro dalyviais iš Lietuvos lipo į keltą, kuriuo trečiadienio rytą pasiekė Kylį. O iš ten per keliolika valandų įveikė dar tūkstantį kilometrų iki Havro. Čia lapkričio 23-24 dienomis bus galima išvysti visą Dakaro grietinėlę – greičiausius visureigius, didžiausias komandas ir profesionaliausius lenktynininkus.

„Į Pietų Ameriką automobilį nuplukdyti nėra nei paprasta, nei pigu, tad Dakaro organizatoriai visiems dalyviams organizuoja bendrą kelionę. Į vieną keltą telpa visų dalyvių iš Europos technika, atsarginių dalių prigrūsti pagalbiniai sunkvežimiai bei fanų, tokių kaip mes, automobiliai. Juos atsiimsime sausio 2 dieną Peru uostamiestyje Kaljao, o per daugiau nei mėnesį jie plauks per du vandenynus“, – pasakojo M. Plukys.

Kelionė iš Vilniaus į Havrą – pirmasis „Odisėjo“ išbandymas prieš laukiančias šešias savaites viduryje vandenyno ir tūkstančius kilometrų bekelėje. Atrodytų, kas čia sudėtingo gali būti keliauti greitkeliais, tačiau nuotykių, pasak ekipažo narių, netrūko. Juk tai – „Nissan“ pikapas su 84 metų istorija, ant kurio ratlankių sumontuotos specialios bekelei skirtos „Cooper“ padangos.

„Navara“ yra ir bekelei, ir greitkeliams pritaikytas automobilis, tad važiavimas dideliu greičiu juo taip pat komfortiškas. Vokietijoje autobanų greičiais ilgai nesidžiaugėme, nes pamatę remontuojamus kelio ruožus ar spūstis, drąsiai rinkomės aplinkkelius. Tiesa, Vokietijoje jie ne tokie įdomūs kaip Lietuvoje – visi asfaltuoti“, – kelionės įspūdžius prisiminė M. Plukys.

Jis pridūrė, kad „Cooper“ padangų privalumais įsitikins Pietų Amerikoje, kai reikės važiuoti per dykumas ar išdžiūvusių upių vagomis – čia jų stichija. Be to, automobilis su jomis atrodo dar geriau – kaip tikras bekelės pikapas. Padangų vertinimą ir atsiliepimus žadama paskelbti po Dakaro ralio.

„Visas projektas yra išbandymas ne tik mums – vairavimo įgūdžiai, orientavimosi gebėjimai ir ištvermė čia reikalingi. Tai geras automobilio ir jo komponentų, kaip padangos, filtrai ar alyva, testas – jis įveiks apie 15 tūkstančių kilometrų, o sąlygos svyruos nuo neigiamos temperatūros ir lygumų Lietuvoje iki 40 laipsnių karščio ar 4 kilometrų aukščio Pietų Amerikoje“, – teigia #iGo2Dakar projekto dalyvis A. Laucius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Darius Vaičiulis užkopė į viršūnę Antarktidoje, dabar svarbiausia – nusileisti žemyn ir spėti į Dakarą (2)

Darius Vaičiulis , Antano Juknevičiaus, komandos „ Craft Bearings “ lyderio, šturmanas gali...

DELFI Dakaras: Balys Bardauskas prisipažino, ko imtųsi, jei Dakaro ralyje startuotų ne motociklu (3)

Iki Dakaro ralio pradžios liko mažiau nei mėnuo, o DELFI studijoje šiam raliui dedikuotas...

Benediktas Vanagas į Dakarą norėtų išsivežti didžiausią komandą Lietuvos istorijoje (7)

Pradėjo nuo tūkstančio žmonių, o užaugo iki beveik 7 tūkst. – tokią ir dar didesnę Vyčio...

Prie ralio bolido vairo sėdęs pareigūnas tikina – įgūdžiai praverčia ir darbe

Ralio entuziastų pasaulyje Marius Žiukelis ir Steponas Kriaučiūnas nėra naujokai, tačiau...

Sebastienas Loebas pakeitė WRC komandą – lenktyniaus nebe su prancūzais

Sebastienas Loebas , žymus „Peugeot- Citroen “ (PSA) grupės veidas, praėjusiame Dakaro ralyje...

Top naujienos

Navickas prarastus atlyginimus mokytojams žada kompensuoti per kelerius metus (251)

Mokytojai streikuoja jau nuo lapkričio 12 dienos, nuo lapkričio 28 dalis mokytojų budi ir derybų...

Sulaukus baltų Kalėdų suspaus šaltis – laukia dviženklis minusas (57)

Paskutinė savaitė iki Kalėdų bus žiemiškai šalta ir balta. Šalčio netruks ir per šventes...

Lietuvos miestų žaliaskarių kova: išrinkite mieliausią balsuokite (17)

Sakoma, kad žolė kitur žaliasnė. O kaip su kalėdinėmis eglutėmis? Šį kartą DELFI ragina...

Netikėčiausi apdrausti kroviniai – delfinai, šaldyti graužikai ir istorinės relikvijos (1)

Mūsų šalies draudimo bendrovėse apdraudžiami ne tik įprasti kroviniai , bet ir transportuojami...

Meilutytei vaikų linkėjęs Juozaitis: sidabras 25 metrų baseine? Ne kažin kas (301)

Monrealio olimpinėse žaidynėse 1976-aisiais bronzos medalį 100 m krūtine plaukime iškovojusį...

Jaunoms pasipuošti lengva, o ką daryti vyresnėms? Patarė, kaip dabintis senjorėms (4)

Artėjant šventiniam laikotarpiui, daugelis nejučia ima galvoti ne tik apie tai, kuo bus puošiamos...

Naujo „Volvo S60“ testas: kokybė švediška, bet pagaminta JAV (2)

Po visai neseniai įvykusio naujojo „ Volvo V60 “ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir...

Lietuvio bityno svečiai – briedžiai, vilkai, lūšis

Giedrius Mulevičius, Ukmergės raj. stebėdamas bityno saugos kamerą renka savotišką kolekciją,...

Sniegas sukaustė Vilnių – miestas dūsta spūstyse, pasipylė eismo įvykiai (101)

Kone visą parą besitęsiantis snygis vairuotojams tapo rimtu išbandymu. Spūstys miesto gatvėse...

Burnoje tirpstantys Beatos Nicholson pyragėliai su kopūstais: ilgai vargti nereiks (14)

Naminiams pyragėliams puikiai tiks sluoksniuota tešla , kurios nesunku įsigyti kiekvienoje...