Projekto #iGo2Dakar automobilis „Nissan Navara“ jau įveikė pirmuosius tūkstančius kilometrų. Po važinėjimų į fotosesijas ir įvairius renginius Vilniuje, Mindaugo Plukio ir Andriaus Lauciaus ekipažas ketvirtadienio rytą pasiekė Havrą – uostamiestį Prancūzijoje, iš kurio krovininiu keltu į Pietų Ameriką keliauja visų Dakaro dalyvių iš Europos technika. Tarp jų – ir raudonasis „Nissan Navara“, dar kitaip vadinamas bendražygių „Odisėjas“, paruoštas Dakaro maratono išbandymams.
M. Plukys ir A. Laucius artėja prie Dakaro ralio
© Andrius Laucius

Antradienio popietę pajudėję iš Vilniaus, jie važiavo į Klaipėdą, rašoma pranešime žiniasklaidai. Ten kartu su kitais Dakaro dalyviais iš Lietuvos lipo į keltą, kuriuo trečiadienio rytą pasiekė Kylį. O iš ten per keliolika valandų įveikė dar tūkstantį kilometrų iki Havro. Čia lapkričio 23-24 dienomis bus galima išvysti visą Dakaro grietinėlę – greičiausius visureigius, didžiausias komandas ir profesionaliausius lenktynininkus.

„Į Pietų Ameriką automobilį nuplukdyti nėra nei paprasta, nei pigu, tad Dakaro organizatoriai visiems dalyviams organizuoja bendrą kelionę. Į vieną keltą telpa visų dalyvių iš Europos technika, atsarginių dalių prigrūsti pagalbiniai sunkvežimiai bei fanų, tokių kaip mes, automobiliai. Juos atsiimsime sausio 2 dieną Peru uostamiestyje Kaljao, o per daugiau nei mėnesį jie plauks per du vandenynus“, – pasakojo M. Plukys.

Kelionė iš Vilniaus į Havrą – pirmasis „Odisėjo“ išbandymas prieš laukiančias šešias savaites viduryje vandenyno ir tūkstančius kilometrų bekelėje. Atrodytų, kas čia sudėtingo gali būti keliauti greitkeliais, tačiau nuotykių, pasak ekipažo narių, netrūko. Juk tai – „Nissan“ pikapas su 84 metų istorija, ant kurio ratlankių sumontuotos specialios bekelei skirtos „Cooper“ padangos.

„Navara“ yra ir bekelei, ir greitkeliams pritaikytas automobilis, tad važiavimas dideliu greičiu juo taip pat komfortiškas. Vokietijoje autobanų greičiais ilgai nesidžiaugėme, nes pamatę remontuojamus kelio ruožus ar spūstis, drąsiai rinkomės aplinkkelius. Tiesa, Vokietijoje jie ne tokie įdomūs kaip Lietuvoje – visi asfaltuoti“, – kelionės įspūdžius prisiminė M. Plukys.

Jis pridūrė, kad „Cooper“ padangų privalumais įsitikins Pietų Amerikoje, kai reikės važiuoti per dykumas ar išdžiūvusių upių vagomis – čia jų stichija. Be to, automobilis su jomis atrodo dar geriau – kaip tikras bekelės pikapas. Padangų vertinimą ir atsiliepimus žadama paskelbti po Dakaro ralio.

„Visas projektas yra išbandymas ne tik mums – vairavimo įgūdžiai, orientavimosi gebėjimai ir ištvermė čia reikalingi. Tai geras automobilio ir jo komponentų, kaip padangos, filtrai ar alyva, testas – jis įveiks apie 15 tūkstančių kilometrų, o sąlygos svyruos nuo neigiamos temperatūros ir lygumų Lietuvoje iki 40 laipsnių karščio ar 4 kilometrų aukščio Pietų Amerikoje“, – teigia #iGo2Dakar projekto dalyvis A. Laucius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dakaro ralyje bus vienu lietuviu daugiau: Arūnas Gelažninkas pasiekė savo tikslą specialiai DELFI iš Maroko, atnaujinta 18.20 val. (4)

Paskutinius 40 kilometrų penktadienį įveikęs Arūnas Gelažninkas pasiekė išsvajotą tikslą...

Automobilių slalomas Jurbarke – antrą savaitgalį iš eilės

Automobilių slalomo varžybos du savaitgalius iš eilės. Ar gali būti geriau? Šios automobilių...

Pirmame „Nissan Lietuvos motokroso čempionato“ etape – virš 100 dalyvių (1)

Motociklų krosas Lietuvoje vis populiarėja ir tai akivaizdu matant renginių kokybę, augantį...

Baltijos šalių „endurance“ lenktynių dalyviams – naujovės

Gegužė – bene labiausiai žiedinių lenktynių mėgėjų laukiamas mėnuo. Paprastai šį mėnesį...

Mažasis Dakaras artėja prie kulminacijos: lietuvių komandos tikslas – jau pasiekiamas ranka specialiai DELFI iš Maroko, dar atnaujinta 09.45 val. (4)

Liko vienas etapas iki taip vadinamo mažojo Dakaro pabaigos – vienintelis Lietuvos atstovas...

Top naujienos

Teisėjavimu nusivylęs Jasikevičius: turime išmokti kentėti – kito kelio nėra specialiai Krepšinis.lt iš Pirėjo (45)

Kauno „Žalgirio“ vyriausiasis treneris Šarūnas Jasikevičius pasibaigus antroms Eurolygos...

„Atėjo Mindaugas“. Gydytojas išklojo darbo užkulisius: apie nepatogias situacijas ir kaip afrodiziakai veikiantį baltą chalatą (5)

Galiu persižegnoti – nesu girdėjęs, kad kažkas iš kolegų netinkamai atliko darbą, nes negavo...

Atvėrė vartus į „ateities kalėjimą“: „Agurkinių“ lyderiui – išskirtinės gyvenimo sąlygos (233)

Kameroje, kuri labiau primena dviejų ar trijų žvaiždučių viešbučio kambarį, pastatyti...

Darbas „Amazon“ sandėlyje prilygsta vergovei: darbuotojai priversti šlapintis į butelius (41)

„ Amazon “ sandėlio darbuotojai priversti šlapintis į butelius arba tiesiog atsisakyti...

Jankūnas kreipėsi į „Žalgirio“ sirgalius: graikus turi pasitikti sausakimša arena specialiai Krepšinis.lt iš Pirėjo (50)

Eurolygos antrajame ketvirtfinalio mače Pirėjuje Kauno „Žalgiris“ antroje mačo pusėje...

Orai: per anksti šiluma apsidžiaugę turės nusivilti (2)

Savaitgalį šalyje pamažu vyks permainos: šiluma atslūgs, protarpiais palis. Dar didesni pokyčiai...

Charakterį rodęs „Žalgiris“ atsitiesė, tačiau to nepakako antrai pergalei Pirėjuje (644)

Penktadienį vakare Pirėjo „Taikos ir Draugystės“ arenoje Eurolygos ketvirtfinalio antrame mače...

Matijošaitis: skausmas dėl žmonos netekties dar tikrai nepraėjo (41)

Net ir pradėjus naują gyvenimo etapą su drauge Loreta, sunku užmiršti ypatingą ryšį, siejusį...

Gydytoja-psichoterapeutė papasakojo netikėtų dalykų: tai turi žinoti kiekvienas rūkantysis (73)

Nekyla abejonių, kad rūkymas kenkia žmonių sveikatai. Bandantys jo žalą sumažinti, ieško...

5 metus tyrinėjo milijonierius: finansinę sėkmę jie pasiekė žengę šiuos 4 žingsnius (66)

Žmonės nori būti nepriklausomi. Tai - tarsi instinktas, kuriam mes negalime atsispirti. Šiais...