PCC taškų sistema labai dosni. Pirma vieta 20 taškų, 15 vieta 1 taškas. Iki 6 vietos 2 taškų laipteliai, o po to iki 15 vietos žemyn po vieną tašką mažiau.

Čempionate lenktyniauja "Porsche Carrera GT3", kurių į metus gamykla Zuffenhausene pagamina apie 200 vienetų. Kad tokį automobilį nusipirkti, reikia stotis į eilę ir laukti ne mažiau 12 mėnesių.

Tai beveik serijinis automobilis, kurio variklis turi 390 AG, sukimo momentas irgi 390 Nm, maksimalūs variklio sūkiai siekia 7300 aps/min.

Šešių pavarų dėžė modifikuota taip, kad nuo 4 iki 6 pavaros padaryti "trumpesni" perdavimai, bet maksimalus greitis lieka gana didelis - 271 km/val.

Kuro bakas 89 litrų talpos.

Iš kėbulo pašalinta visa apdaila, sėdynės, kondicionierius ir visi kiti nereikalingi ir sveriantys dalykai. Durys iš metalo pakeistos į anglies pluošto duris, kurios su veidrodukais sveria tik 6 kg.

Automobilio svoris 1160 kg.

Įstatyta sportinė sėdynė, sportiniai diržai, saugos lankai ir gesinimo sistema. Taip pat sportinė sankaba ("Sachs Racing"), sportiniai amortizatoriai ("Sachs Racing") ir sportiniai pakabos elementai.

Sportinė pakaba nuo serijinės skiriasi savo kietumu ir standumu. Vietoj guminių elementų šarnyruose ir pagalvėse stovi metaliniai rutuliniai šarnyrai.

Taip pat įmontuotas orinis/hidraulinis pakėlėjas, kuris serviso zonoje prijungus suspausto oro balioną, sugeba pakelti "Poršą" su vairuotoju į viršų per porą sekundžių.

Teoriškai visi startuoja su vienodais automobiliais.Tai iš kur gi imasi skirtumai finišo tiesiojoje arba kvalifikacinių važiavimų metu?

Pirmas faktorius tai vairuotojas, o tikriau jo patyrimas bei meistriškumas. Kiek kartų jis yra įveikęs tą ar kitą trasą ir kaip gerai jis ją atsimena. Bei ir tai, ar jis sugeba progresuoti, gerinti laikus.

Antras faktorius - automobilis.

Vienose trasose tas pats automobilis "stovi" vienaip, kitose kitaip.

Pvz. pirmo "PCC" etapo trasa vyko Hockenheime, kuris ypatingas tuo, kad ten "Porsche" labiau posūkiuose slysta galas, nei priekis. Tai taip vadinamas "oversteering" reiškinys. O su juo kovojama keičiant ratų geometriją bei perstatant galinį sparną.

Taip pat didelis dėmesys kreipiamas į padangas, o tikriau jų spaudimą bei temperatūrą. Pvz. dešinės pusės ratai yra pučiami 0,02 atm didesniu spaudimu nei kairėje pusėje.

Gerai įkaitus padangoms, spaudimas kyla ir kairiame rate turime 2,14 atm (buvo 1,50 atm), dešiniame 2,05 (buvo 1,52 atm).

Tai atsitinka dėl skirtingo padangų apkrovimo. Pamatavus temperatūras vidinėje, vidurinėje ir išorinėje padangos dalyse matosi, kuri dalis "dirba" labiau.

Pvz. kairės galinės padangos temperatūra pasiekia 105 C, o dešinės tik 82 C, Tai lik ir smulkmenos, bet iš jų susideda dešimtosios ir šimtosios sekundžių dalys.

Visi startuojantys čempionate savo automobiliuose turi "Motec" firmos registruojantį kompiuterį. Jis įrašo į atmintį labai daug parametrų realiame laike, t.y. po lenktynių galima atsekti kuriame posūkyje kaip ir kada buvo stabdyta, kokia buvo pavara, akceleratoriaus padėtis, kokie atskirų ratų greičiai, koks vairo pasukimo kampas, kaip automobilis buvo "lyginamas" išeinant iš posūkio. Taip pat G parametrai - teigiamas, neigiamas, išilginis ir skersinis.

Visa tai labai padeda analizuoti savo klaidas ir "sugaudyti" tas šimtąsias dalis, kurių paskui taip trūksta rezultatų lentelėje.