Vos 6 sekundes lyderiams pralaimi tokį pat automobilį vairuojantys Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas.

Trečiąją vietą užima Roko Lipeikio ir Renato Vaitkevičiaus („Mitsubishi Lancer Evo VIII“) ekipažas, nuo lyderių atsilikęs 13,2 sek., o ketvirti – Evaldas Čirba su Ramūnu Šiaučikovu („Mitsubishi Lancer Evo IX“), lyderiams pralaimintys 23,7 sek.

Bene didžiausias pirmosios dienos siurprizas – tik aštuntoji daugkartinio šalies čempiono Sauliaus Girdausko ir Pauliaus Urbono, vienintelių šiame ralyje važiuojančių WRC klasės „Škoda Fabia“ automobiliu, vieta. Ypač turint omenyje, kad po keturių greičio ruožų šis ekipažas buvo antras, tačiau nedidelė klaida penktojoje greičio rungtyje juos nubloškė į aštuntąją poziciją.

Dar didesnis netikėtumas – tik 23-oji vienais iš ralio favoritų laikytų Deivido Jociaus ir Mariaus Torrau („Mitsubishi Lancer Evo IX“) vieta. Šis ekipažas Kazlų Rūdoje pralėkė nesustojęs finišo liniją, o už šią pražangą gauta bauda juos negailestingai nubloškė žemyn.

Sekmadienį sportininkai lenktyniaus Molėtų, Švenčionių ir Vilniaus rajonų žvyro keliais, o bendras antrosios ralio dienos greičio ruožų ilgis – 63,44 km. Būtent juose ir paaiškės Prezidento taurės laimėtojas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją