Penktadienio treniruočių sesijoje aibę nesėkmių ir techninių gedimų patyrę tautiečiai, padėtį taisyti ėmėsi šeštadienį. Prie starto linijos kvalifikacijai išsirikiavo 39 dalyviai, tarp jų – 13 lietuvių.

Aukščiausią 8-ąją vietą užėmė „Side to Side“ ekipos pilotas Gediminas Levickas, o savo pasirodymą su kvalifikacijos finišu baigė „Švaros misijos“ komandos atstovas Ronaldas Ramoška, taip ir „nesusidraugavęs“ su trasoje esančiu pavojingu kalneliu, „Ride it Out“ debiutantas Arūnas Černevičius ir su techniniais gedimais susidūręs „Ukmergės ASK“ vairuotojas Benediktas Čirba.

Prasidėjus poriniams važiavimams netrukus prasidėjo tikrosios staigmenos ir intrigos. Pajūrio „drifto“ atstovai „Drift Devils“ pateikė pirmąją didelę staigmeną, kai komandos senbuvis Kęstutis „Kipšas“ Kelpša pademonstravo pavyzdinį porinį važiavimą ir trasos pabaigoje lengvai kabinęs estų žvaigždės Haroldo Valdmos bolidą, išprovokavo jo klaidą.

H. Valdma kreipėsi į teisėjus dėl priimto sprendimo, pasiryžo „ant stalo“ padėti 500 eurų užstatą protesto nagrinėjimui, tačiau netrukus buvo nuramintas arbitrų – pastarieji estui paaiškino jo klaidas ir padėjo susitaikyti su mintimi, jog važiavimą K. Kelpša tiesiogine žodžio prasme „uždominavo“. Šiuo pasirodymu lietuvis savo agresyvaus važiavimo nebaigė ir netruko perdegti – vėliau sekusioje kovoje su kitu estų pilotu Kęstutis „įskrido“ į sugudravusio „Stihl Ghost“ komandos vairuotojo duris ir taip baigė savo pasirodymą.

Antrąją staigmeną pateikė tos pačios „Drift Devils“ komandos atstovas Donatas Macpreikšas. Jam pavyko eliminuoti „Raganų katilą“ savo namų trasa vadinantį ir antrąją vietą kvalifikacijoje užėmusį latvį Ingusą Jekabsoną, vairuojantį 5 serijos BMW. Tuo Donato šėlsmas nesibaigė – finalinėje kovoje jam pavyko išprovokuoti visą dieną stebuklingai važiavusio praeitų metų etapo nugalėtojo Andriaus Čibirkos klaidą ir užimti podiumo aukščiausią laiptelį tiek Lietuvos, tiek ir Baltijos „drifto“ čempionato įskaitoje.

Savitą staigmeną dar kvalifikacijos metu pateikė ir „Bros for Pros“ pilotas Ignas Daunoravičius. Kol visi žvelgė į trasos pradžioje esantį kalnelį ir kalbėjo, kaip smagu būtų, jei trasa reikalautų jį peršokti, Ignas ėmė ir pabandė tai padaryti – inicijavo šoninį slydimą dar prieš starto liniją ir per kalnelį įvažiavo jau slysdamas, tada per plauką išvengė trasos kraštus saugančios padangų krūvos, bet jau kitame posūkyje nebesuvaldė savo bolido ir trenkėsi į kitą padangų krūvą.

Didelių praradimų išvengta, tačiau dienos „charizmos“ apdovanojimą bent jau tarp teisėjų Ignas užsitarnavo.

„Mes žiūrėjome į H. Valdmos kvalifikacinį važiavimą ir jis buvo tobulas – tiksli trajektorija, preciziškai pataikyti taškai, geras greitis, daug padangų dūmų, tačiau jam kažko trūko – kai pamatėme Igno iniciaciją per kalnelį, supratome, jog Haroldui trūko charizmos – jaunėlis Daunoravičius padarė tai, apie ką visi šnekėjo, bet mažai kas išdrįso, tad, nors ir tai baigėsi avarija, pagarbos taškų jis tikrai užsitarnavo“, – įspūdžiais dalinosi „drifto“ komiteto pirmininkas Linas Ramoška.

Antrasis „PRO“ lygos ir Baltijos šonaslydžio čempionato etapas vyks Estijoje – jo data dar tikslinama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)