Visų trijų Baltijos šalių – Lietuvos, Latvijos ir Estijos – keliais besidriekiantį maršrutą pasiryžusi įveikti ir tarptautinė „Peugeot“ komanda.

„Peugeot“ ekipa tiesiog negali nedalyvauti šiame renginyje – juk reikia susikauti su kitų gamintojų ekipomis, - sako neoficialus šios ekipos kapitonas, „Peugeot“ importuotojo atstovas Lietuvoje Vitalijus Eidimtas. – Juolab, kad automobilių sportas – sudėtinė „Peugeot“ gamintojo strateginių planų dalis, o užimamos prizinės vietos pačios kalba už save. Ryškiausias pavyzdys - „Dakaras 2016“ ir kitos varžybos.“

V. Eidimtas džiaugiasi, jog ekipa turi viską, ko reikia. Tarptautinė „Peugeot GTi“ komanda gali pasigirti renginio kontekstą puikiai atitinkančiais automobiliais „Peugeot 308GTi by Peugeot Sport“, išvystančiu 272AG pajėgumą, ir kiek mažesniu – 208 AG jėgos antplūdžiu trykštantį „Peugeot 208GTi by Peugeot Sport“.

Tačiau bene svarbiausias vaidmuo tenka ne pirmą kartą „Press raliuose“ dalyvaujančių „Motorų“ žurnalisto Jurgio Paplaičio ir jo šturmano Mariaus Samuolio bei esto Toomo Vabamae, kuris startuos su Gaile Povilavičiene, ekipažams.

„Sunkumų visada buvo ir bus, o juos įveikti – mūsų priedermė. Todėl nekantriai laukiu greitai prasidėsiančio „Press ralio 2016“, kuris man bus jubiliejinis, dešimtas, - ralio spaudos centrui sakė Lietuvos žurnalistų klubo bičiulis T. Vabamae iš Estijos.

T. Vabamae kelis kartus yra laimėjęs prizines vietas, o didžiausia sėkmė jį lydėjo prieš ketverius metus, kai kartu su Heiti Laastu tapo „Eko“ klasės nugalėtojais ir į Estiją išsivežė „Continental“ padangų komplektą.

Tarptautinės „Peugeot“ komandos lenktynininkai tikisi vietos ant nugalėtojų pakylos kažkurio laiptelio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją