Naujasis visureigis bus 4284 mm ilgio ir 2200 mm pločio. Palyginus su pirmtaku, „2008 DKR 16“ tiek į ilgį, tiek į plotį išaugo po 200 milimetrų, taip pat tapo žemesnis ir dėl to – stabilesnis, ko jam trūko praėjusiame sezone.

Anot inžinierių, naujieji aerodinaminiai elementai ant kapoto ir stogo padidino prispaudžiamąją galią tiek automobilio priekyje, tiek gale, taip dar papildomai stabilizuodami jį. Kovodami su šiuo iššūkiu „Peugeot“ atstovai teigia taip pat pagerinę svorio pasiskirstymą tarp ašių ir modernizavę pakabą.

Bolidas dabar vietoje aliuminio bus „apautas“ magnio lydinio ratlankiais ir lengvesnėmis „Michelin“ padangomis.

Po kapotu atsirado daugiau galios – dabar ten montuojamas 3 litrų darbinio tūrio dyzelinis V6 motoras su dviem turbinomis, generuojantis 350 AG (10 AG daugiau nei pernai) ir 800 Nm trauką.

Praėjusiame Dakaro ralyje „Peugeot“ automobilius vairavo Stephane'as Peterhanselis (11 vieta galutinėje įskaitoje), Carlosas Sainzas (nefinišavo) ir Cyrilis Despres (34 vieta). Šiemet „Peugeot“ neslepia puoselėjanti aukštesnius tikslus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)