„Wellman Rally Team“ komandos „Mitsubishi Lancer Evo X“ inspektoriams neužkliuvo ir gavo reikalingus parašus ant leidimo startuoti lenktynėse. Šios ilgos ir nuodugnios procedūros metu ekspertai patikrino visas automobilio dalis, taip pat - lenktynininkų aprangą ir saugos šalmus.

„Visų pirma, inspektoriai apžiūrėjo mūsų lenktynininkų aprangą, patikrino, ar nėra pasibaigusi jų homologacija - leidimas naudoti šiuos daiktus automobilių sporto varžybose. Patikrino šalmus, apžiūrėjo, ar nėra stiprių pažeidimų“, – pasakoja „Wellman Rally Team” komandos inžinierius Vaidas Glinskis.

Po aprangos buvo tikrinamas pats automobilis. Pradžioje, įvairiausi automobilio komponentai - sėdynės, saugos diržai, gesintuvas, akumuliatorius ir t. t. Jie visi turi atitikti reikalavimus - komandai ralis gali neįvykti ir dėl pačios mažiausios smulkmenos.

Po šios apžiūros automobilis buvo sveriamas. Pagal tarptautinės R4 klasės reikalavimus, šioje klasėje važiuojantis automobilis negali sverti mažiau nei 1300 kg. Taip pat ribojamas šių automobilių turbinos įsiurbimo diametras - iki 33 milimetrų. Tokie reikalavimai visus automobilius paverčia panašaus pajėgumo.

Tie 33 turbinos milimetrai yra patikrinami ir užplombuojami - viso ralio metu mechanikai šios dalies nelies. Nebent pakeis ją visą, o naują detalę pristatys organizatoriams naujai plombai.

Po techninės inspekcijos „Wellman Rally Team” inžinieriai sportinį „Mitsubishi Lancer Evo X“ ruošia pirmiems bandymams. Mikolaikų mieste įrengtoje 2,5 km ilgio arenoje, kurioje vyks ir kvalifikaciniai važiavimai, ir specialusis greičio ruožas, bus surengtos pirmosios treniruotės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)