aA
Vos po dviejų savaičių Vilkyčių autosporto kompleksą užplūs techninio aptarnavimo sunkvežimiai, kils palapinės, žemę ims drebinti griausmingi bagių ir kėbulinių automobilių motorai, rašoma organizatorių pranešime. Birželio 8-10 dienomis čia įvyks vienas didžiausių metų autosporto renginių Lietuvoje – Europos autokroso čempionato etapas, kurį organizuoja automobilių sporto klubas „Vilkyčiai“ su nenuilstančiu Kazimieru Gudžiūnu priešakyje.
Automobilių kroso varžybos Vilkyčiuose
© Organizatorių archyvas

Iki renginio likus vos dviem savaitėms, organizatoriai žiūrovus kviečia išsamiau susipažinti su visų trijų renginio dienų dienotvarke. Europos čempionatas rengiamas laikantis griežto reglamento, todėl viskas vyks tiksliai pagal grafiką.

Penktadienis

Dalyviai į Vilkyčius rinktis ims jau savaitės viduryje, kadangi birželio 8-ą dieną, penktadienį, 13 val. darbą pradės varžybų sekretoriatas, vyks dalyvių administracinė komisija. Po jos paaiškės konkretus dalyvių skaičius visose klasėse.

Tuo pačiu metu, iki pat 19.30 val. vyks ir techninė komisija, kurios metu varžybų komisarai tikrins dalyvių bagius bei automobilius. Penktadienį trasoje važiavimai nevyks – mechanikai ruoš techniką šeštadieniui, o sportininkai ilsėsis prieš įnirtingas rytojaus kovas.

Šeštadienis

Birželio 9-oji, šeštadienis bus ta diena, kai jau prasidės veiksmas trasoje. Tądien iki 9.45 val. taip pat bus vykdoma administracinė ir techninė komisija, o jau 10.40 val. į trasą treniruotėms pajudės pirmieji dalyviai. Kiekvienas jų turės galimybę apvažiuoti po du ratus. 12 val. bus surengta pirmoji kvalifikacija. Joje taip pat startuos visi sportininkai.

13.45 val. įvyks dalyvių susirinkimas, o po jo pilotai vėl sės į savo techniką ir 14.30 val. dar kartą pasirodys kvalifikaciniame važiavime. Šeštadienį vainikuos 15.30 val. įvyksiantis pirmasis įskaitinis važiavimas, kuris turės itin daug reikšmės sekmadienio lenktynėms.

Automobilių kroso varžybos Vilkyčiuose
Automobilių kroso varžybos Vilkyčiuose
© Organizatorių archyvas

Sekmadienis

Birželio 10-ą dieną, sekmadienį veiksmas prasidės 11-ą valandą, kai bus surengta oficiali atidarymo ceremonija. Po šios iškilmingos renginio dalies, 11.40 val. įvyks antrasis įskaitinis važiavimas, po kurio per ilgąją pertrauką visiems žiūrovams bus atverti serviso zonos vartai. Tai bus išskirtinė galimybė žiūrovams patekti į dalyvių parką, iš arti stebėti, kaip lemiamiems važiavimams komandų mechanikai ruošia techniką, pabendrauti ar nusifotografuoti su greičiausiais Europos autokroso lenktynininkais.

15.30 val. įvyks pusfinaliai ir netrukus po jų – kvapą gniaužiantys ir visą šio sporto grožį atskleisiantys finalai. Galiausiai 19 val. bus surengta iškilminga apdovanojimų ceremonija. Jos metu paaiškės, kas šiemet iš Vilkyčių išsiveš garbę, taures ir svarbius sezono taškus.

Daugiau galimybių

Trečius metus iš eilės Lietuvoje rengiamas vienas svarbiausių FIA tarptautinių turnyrų tapo impulsu ne tik į naują kokybinį lygmenį kilstelėti visą Vilkyčių trasų kompleksą, bet ir peržiūrėti ką dar be azartiškų sportininkų kovų trasoje būtų galima pasiūlyti žiūrovams.

„Lyginant su kitomis automobilių sporto disciplinomis krosas yra išskirtinai palankus tam, kad visas lenktynių savaitgalis prabėgtų tarsi šeimos ar draugų kompanijos piknikas gamtoje. Prie mūsiškės trasos yra daugiau nei pakankamai vietos įsikurti stovyklavietes, pasistatyti krėslus ir užsikurti kepsnines, nes su visa iškylos manta galima privažiuoti kone prie pat atitvarų. Šia prasme mes braliukus latvius siunčiame į nokdauną, nes greta Bauskės trasos erdvės itin mažai ir privažiuoti prie pat veiksmo vietos ten net teoriškai neįmanoma.

Be to, latviško etapo šeimininkai yra sudarę griežtas sutartis su maitinimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis, kuriose numatyta, kad žiūrovai su savimi negali neštis nei užkandžių, nei gėrimų. Išalkus ar ištroškus viską reikia nusipirkti vietoje. Mes šiuo požiūriu nepalyginamai labiau liberalūs, o žiūrovai gali elgtis taip, kaip jiems labiau priimtina – ir ragauti lauko kavinių siūlomą maistą, ir atsivežti tai, ką patys labiausiai mėgsta“, – konstatuoja „Vilkyčių ASK“ vadovas Kazimieras Gudžiūnas.

Trečiojo šių metų Europos automobilių kroso čempionato etapo organizatorius atkreipia dėmesį į dar vieną svarbią detalę – bilietų kainas. Norint iš tribūnos stebėti pusfinalius ir finalą, Bauskėje teks pakloti 25 eurus, o Vilkyčiuose – 20 eurų. Visas atrankines „Touring Autocross“, „Junior Buggy“, „Buggy 1600“, „Super Buggy“ bei nacionalinės klasės techninius reikalavimus atitinkančių mašinų kovas Latvijoje galima stebėti įsigijus 15 eurų kainuojantį bilietą, o Lietuvoje tas pats reginys trečdaliu pigesnis – 10 eurų.

Kaip ir ankstesniais metais žiūrovai didžiosios pertraukos tarp važiavimų metu turės galimybę patekti techninio aptarnavimo zoną, todėl stebėti komandų mechanikų darbą iš tokio atstumo, kokiu juntamas nuo variklio tvoksiantis karštis.

Bilietus iš anksto galima įsigyti „Bilietai.lt“ kasose arba renginio dieną atvykus į varžybas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dakaro raliui besiruošiantis Arūnas Gelažninkas dominavo Balkanų bekelėje

Visą praėjusią savaitę Bulgarijoje vykusios „Balkan Offroad Rallye“ varžybos lietuviams buvo...

Pagrindinis „Kauno rudens“ ralio trofėjus – tituluočiausiems lenktynininkams

Savaitgalį Kaune finišavo jubiliejinis, 45-asis ralis „ Kauno ruduo 2018“, skirtas vienų...

Pirmąjį lenktynių sezoną užbaigusi „Energizer Racing“ neslėpė, kad tokio rezultato ir siekė

Savaitgalį startavusi 95-uoju numeriu pažymėtu sportiniu „Volkswagen Golf GTI TCR“...

Pergalę 4 valandų ištvermės lenktynėse lėmė 2,5 sekundės

Savaitgalį vykusios ištvermės lenktynės Estijoje nenuvylė: tiek žiūrovams, tiek dalyviams...

Virtualių lenktynių čempionams iššūkis realioje trasoje pasibaigė gesintuvo putose

Savaitgalį Parnu mieste, Estijoje, esančioje „ Auto24Ring “ trasoje vyko paskutinis šių metų...

Top naujienos

DELFI Dėmesio centre. Ką pasirinks TS-LKD: Šimonytę ar Ušacką? (92)

DELFI dėmesio centre. Prie Prezidento rinkimų starto linijos – ir Šimonytė. Ką pasirinks...

Karbauskis už Grybauskaitės pasiūlymo mato kyšančias farmacininkų ausis (307)

Tikrasis prezidentės pateiktų priemonių konkurencingumui didinti tikslas yra sustabdyti planus dėl...

Lietuviai nukeliavo į turistų aplenkiamą Iraną: šiurpių mirties bausmių vieta stebino svetingumu (6)

Keliauti į Iraną sugalvojau tada, kai perskaičiau daug informacijos apie tenykščius žmones, jų...

Popiežiaus Pranciškaus vizitas Kaune: viena bendruomenės detalė liko nepastebėta (40)

Skaičiuojama, kad sekmadienį, rugsėjo 23-iąją, Kaune viešėjusį popiežių Pranciškų pasitiko...

Kubilius pasakė, kodėl Skverneliui pernelyg rizikinga kandidatuoti į prezidento postą (48)

Abu kandidatai, apsisprendę dalyvauti Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų (...

Įspėjimas ES piliečiams: nuolatinė rezidentė pilietybės negavo (63)

Keturis dešimtmečius Jungtinėje Karalystėje pragyvenusi ir net miesto mere išrinkta...

Buvęs Karolinos Liukaitytės mylimasis puikiai atpažįsta gero gyvenimo ieškančias moteris (81)

Verslininką Arną Jurskį, didžiausios Baltijos šalyse riešutų ir džiovintų vaisių įmonės...

„Va bank“ sezonas: kur šie metai nublokš „Raptors“ ir Valančiūną? (5)

Joks kitas NBA klubas šį sezoną Rytų konferencijoje nejaus didesnio spaudimo pasirodyti...

Įspūdingiems pokyčiams vilnietei prireikė tik vieno dalyko – rudeniško makiažo balsuokite

Atėjęs ruduo diktuoja ne tik naujas aprangos, bet ir makiažo taisykles. Vasarą pamėgtus BB kremus...

Dzūkas sugalvojo itin originalų būdą kovoti su daržo naikintojais (7)

Vieno didžiausių Pietų Lietuvoje medelyno savininkas dzūkas Tomas Panka kovai su piktžolėmis ir...