aA
Vos po dviejų savaičių Vilkyčių autosporto kompleksą užplūs techninio aptarnavimo sunkvežimiai, kils palapinės, žemę ims drebinti griausmingi bagių ir kėbulinių automobilių motorai, rašoma organizatorių pranešime. Birželio 8-10 dienomis čia įvyks vienas didžiausių metų autosporto renginių Lietuvoje – Europos autokroso čempionato etapas, kurį organizuoja automobilių sporto klubas „Vilkyčiai“ su nenuilstančiu Kazimieru Gudžiūnu priešakyje.
Automobilių kroso varžybos Vilkyčiuose
© Organizatorių archyvas

Iki renginio likus vos dviem savaitėms, organizatoriai žiūrovus kviečia išsamiau susipažinti su visų trijų renginio dienų dienotvarke. Europos čempionatas rengiamas laikantis griežto reglamento, todėl viskas vyks tiksliai pagal grafiką.

Penktadienis

Dalyviai į Vilkyčius rinktis ims jau savaitės viduryje, kadangi birželio 8-ą dieną, penktadienį, 13 val. darbą pradės varžybų sekretoriatas, vyks dalyvių administracinė komisija. Po jos paaiškės konkretus dalyvių skaičius visose klasėse.

Tuo pačiu metu, iki pat 19.30 val. vyks ir techninė komisija, kurios metu varžybų komisarai tikrins dalyvių bagius bei automobilius. Penktadienį trasoje važiavimai nevyks – mechanikai ruoš techniką šeštadieniui, o sportininkai ilsėsis prieš įnirtingas rytojaus kovas.

Šeštadienis

Birželio 9-oji, šeštadienis bus ta diena, kai jau prasidės veiksmas trasoje. Tądien iki 9.45 val. taip pat bus vykdoma administracinė ir techninė komisija, o jau 10.40 val. į trasą treniruotėms pajudės pirmieji dalyviai. Kiekvienas jų turės galimybę apvažiuoti po du ratus. 12 val. bus surengta pirmoji kvalifikacija. Joje taip pat startuos visi sportininkai.

13.45 val. įvyks dalyvių susirinkimas, o po jo pilotai vėl sės į savo techniką ir 14.30 val. dar kartą pasirodys kvalifikaciniame važiavime. Šeštadienį vainikuos 15.30 val. įvyksiantis pirmasis įskaitinis važiavimas, kuris turės itin daug reikšmės sekmadienio lenktynėms.

Automobilių kroso varžybos Vilkyčiuose
Automobilių kroso varžybos Vilkyčiuose
© Organizatorių archyvas

Sekmadienis

Birželio 10-ą dieną, sekmadienį veiksmas prasidės 11-ą valandą, kai bus surengta oficiali atidarymo ceremonija. Po šios iškilmingos renginio dalies, 11.40 val. įvyks antrasis įskaitinis važiavimas, po kurio per ilgąją pertrauką visiems žiūrovams bus atverti serviso zonos vartai. Tai bus išskirtinė galimybė žiūrovams patekti į dalyvių parką, iš arti stebėti, kaip lemiamiems važiavimams komandų mechanikai ruošia techniką, pabendrauti ar nusifotografuoti su greičiausiais Europos autokroso lenktynininkais.

15.30 val. įvyks pusfinaliai ir netrukus po jų – kvapą gniaužiantys ir visą šio sporto grožį atskleisiantys finalai. Galiausiai 19 val. bus surengta iškilminga apdovanojimų ceremonija. Jos metu paaiškės, kas šiemet iš Vilkyčių išsiveš garbę, taures ir svarbius sezono taškus.

Daugiau galimybių

Trečius metus iš eilės Lietuvoje rengiamas vienas svarbiausių FIA tarptautinių turnyrų tapo impulsu ne tik į naują kokybinį lygmenį kilstelėti visą Vilkyčių trasų kompleksą, bet ir peržiūrėti ką dar be azartiškų sportininkų kovų trasoje būtų galima pasiūlyti žiūrovams.

„Lyginant su kitomis automobilių sporto disciplinomis krosas yra išskirtinai palankus tam, kad visas lenktynių savaitgalis prabėgtų tarsi šeimos ar draugų kompanijos piknikas gamtoje. Prie mūsiškės trasos yra daugiau nei pakankamai vietos įsikurti stovyklavietes, pasistatyti krėslus ir užsikurti kepsnines, nes su visa iškylos manta galima privažiuoti kone prie pat atitvarų. Šia prasme mes braliukus latvius siunčiame į nokdauną, nes greta Bauskės trasos erdvės itin mažai ir privažiuoti prie pat veiksmo vietos ten net teoriškai neįmanoma.

Be to, latviško etapo šeimininkai yra sudarę griežtas sutartis su maitinimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis, kuriose numatyta, kad žiūrovai su savimi negali neštis nei užkandžių, nei gėrimų. Išalkus ar ištroškus viską reikia nusipirkti vietoje. Mes šiuo požiūriu nepalyginamai labiau liberalūs, o žiūrovai gali elgtis taip, kaip jiems labiau priimtina – ir ragauti lauko kavinių siūlomą maistą, ir atsivežti tai, ką patys labiausiai mėgsta“, – konstatuoja „Vilkyčių ASK“ vadovas Kazimieras Gudžiūnas.

Trečiojo šių metų Europos automobilių kroso čempionato etapo organizatorius atkreipia dėmesį į dar vieną svarbią detalę – bilietų kainas. Norint iš tribūnos stebėti pusfinalius ir finalą, Bauskėje teks pakloti 25 eurus, o Vilkyčiuose – 20 eurų. Visas atrankines „Touring Autocross“, „Junior Buggy“, „Buggy 1600“, „Super Buggy“ bei nacionalinės klasės techninius reikalavimus atitinkančių mašinų kovas Latvijoje galima stebėti įsigijus 15 eurų kainuojantį bilietą, o Lietuvoje tas pats reginys trečdaliu pigesnis – 10 eurų.

Kaip ir ankstesniais metais žiūrovai didžiosios pertraukos tarp važiavimų metu turės galimybę patekti techninio aptarnavimo zoną, todėl stebėti komandų mechanikų darbą iš tokio atstumo, kokiu juntamas nuo variklio tvoksiantis karštis.

Bilietus iš anksto galima įsigyti „Bilietai.lt“ kasose arba renginio dieną atvykus į varžybas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dakaro pabaiga: ar galėjome būti aukščiau? (2)

Baigėsi Dakaras — ar galėjome būti aukščiau? Šį klausimą kelsime su Auto skyriaus...

Juknevičius po finišo podiumo: pagal visus dėsnius turėjome nefinišuoti (44)

Dakaro ralio dievai 2018-ais saugoję „Craft bearings“ komandą nuo didesnių techninių...

Dakare – iškilmingai apdovanoti pasiekę finišą, o lietuviai prieš šventę spėjo nuveikti gerą darbą papildyta 04.38 (94)

Dakaras nėra užbaigtas, kol jo dalyvis nepravažiuoja pro finišo arką. Tokia procedūra...

Dakaro ralis įveiktas – į Lietuvą bus parvežti net du rekordai atnaujinta 17.48 val. (452)

Trumpesnis, tik vienoje valstybėje vykstantis, tačiau toks pats sunkus ir kankinantis – toks...

Top naujienos

Dėl 100 tūkst. ryžosi ekstremaliam eksperimentui: žmogaus protui tai per žiaurus išbandymas haliucinuoti pradėjo jau 3 parą (51)

Richas Alati tegalvojo apie šešiaženklę sumą. Kad ją laimėtų, jam tereikėjo ištverti 30...

Pagrindinis priekaištas Skverneliui: ką jo vietoje darė Grybauskaitė (380)

Į prezidentus kandidatuojantis Saulius Skvernelis teigė nematąs priežasčių, kodėl turėtų...

(Ne)Grįžtu. Apie tradicijas mirusįjį šarvoti lovoje ir emigracijoje palaidotus lietuvius (25)

Kai kurie nė neketina grįžti iš emigracijos, kiti apie tai svajoja dešimtmetį, o dar kiti...

Kaltinimų dėl neva išsigalvoto neįgalumo sulaukusi Antonovienė pratrūko: tik retas žino, kokią kainą moku už sportą (164)

„Mafijos tėvu“ vadinamo Vido Antonovo žmona Rima neseniai ir vėl atsidūrė dėmesio centre....

Miestietis laimingas pabėgęs į ekologišką vienkiemį, kuriam valdininkai net nesuteikia adreso (18)

Jei kadaise kauniečiui Tomui Didžiuliui kas būtų pasakęs, kad jis, tikras miesto vaikas, augęs...

Rimvydas Valatka. Antrasis Mesijo atėjimas – iš Rusnės betliejaus (1069)

Vieni statė postamentus Raiteliui ir Basanavičiui. Kiti už valdiškus pinigus statėsi estakadą...

Paprastas būdas, padėsiantis su vaikais susitarti be bausmių (6)

Vaikų drausminimas juos baudžiant, specialistų teigimu, sukelia tik neigiamas emocijas, bet...

Atleisk ir pamiršk: kaip išsilaisvinti iš pykčio, pagiežos ir skausmo (6)

Būti visada nuolankiam, priimti viską, kaip yra, ir laukti, kol likimas visas problemas išspręs...

Skandalas Žiežmarių gimnazijoje: paviešinti pamokos garso įrašai verčia krūptelėti papildyta direktorės ir švietimo ministro komentaru (2739)

Šeštadienio vakarą Žiežmarių gimnaziją apgaubė tamsus šešėlis – mokymo įstaigos...