aA
Vienintelės Lietuvoje žiedinių lenktynių trasos „Nemuno žiedo“ laukia pokyčiai. Lenktynių trasa turėtų tapti platesne, išaugs jos ilgis, atsiras vietos sportiniams automobiliams išrikiuoti bei žiūrovams sustoti. Be to, numatyta, kad ilgainiui čia turėtų atsirasti netgi varžybų vadovavimo centras bei viešbutis ir sportiniams automobiliams skirti „box'ai“.
Kompanijos "Tilke" specialistą sužavėjo "Nemuno žiedas"
Kompanijos "Tilke" specialistą sužavėjo "Nemuno žiedas"
© Kompanijos archyvas

Tokius pasiūlymus, kaip tobulinti ir rekonstruoti lenktynių trasą, pateikė Didžiosios Britanijos bendrovė „Apex Circuit Design“. Pagrindinė idėja, į ką buvo orientuojamasi rengiant trasos techninį projektą, galimybė gauti „FIA Grade 3“ licenciją. Tiesa, sako Artūras Samochinas, VšĮ „Nacionalinis žiedas“, valdančios „Nemuno žiedą“, vadovas, atsižvelgta ne į visus pasiūlymus.

Pavyzdžiui, buvo pasiūlyta vadinamąjį Stadiono posūkį perkelti arčiau trasos vidurio, kad padidėtų atstumas nuo atitvarų, taip pat nukasti vadinamąjį „Makuškės“ kalną, tapusį „Nemuno žiedo“ vizitine kortele. Be to, įgyvendinant šiuos pokyčius, trasos rekonstrukcija pabrangtų mažiausiai 2 mln. eurų.

„Išgirdę šias rekomendacijas, pasitarėme su dalininkais, sporto federacijų atstovais, organizatoriais, sporto bendruomenėmis ir nusprendėme: trasos unikalumas yra svarbiau už FIA įvertinimą. Būtent reljefo skirtumas yra tai, kas traukia lenktynininkus, organizatorius ir žiūrovus, daro mus išskirtinius aplinkinių šalių kontekste“, – sakė A. Samochinas, prisipažinęs, kad visgi viltis gauti licenciją dar nėra palaidota, mat iš esmės visi pokyčiai organizuojami pagal „FIA Grade 3“ reikalavimus, išskyrus minėtus du aspektus.

Anot A. Samochino, trasoje turėtų lankytis FIA atstovai ir įvertinti visus pokyčius.

Tiesa, greitų pokyčių laukti nevertėtų. A. Samochinas sakė, kad viliasi dar šiemet sutvarkyti problemiškiausią trasos kilometrą nuo vadinamojo Šakių posūkio iki starto/finišo tiesės, ir atnaujinti asfaltą. Be to, šioje vietoje trasos plotis didės – nuo dabar ten esamų 8,5-9 metrų, trasa platės iki mažiausiai 12,5 m. Tam, viliasi trasos vadovas, tikimasi per artimiausias dvi savaites gauti statybos leidimą ir pradėti darbus.

Domisi Maljorkos žiedo valdytoja

Didžiausias judesys prasidės 2020 m. Kitąmet bus paskelbtas tarptautinis konkursas koncesininkui, mat koncesijos būdu nuspręsta rekonstruoti visą „Nemuno žiedą“. A. Samochinas užsiminė, kad jau dabar ketinimų protokolą yra pasirašiusi viena bendrovė, valdanti žiedinę trasą Maljorkoje, Ispanijoje.

Ši bendrovė „G-Private Racing“, kurios vadovas yra Helmutas Gay. Ši bendrovė valdo Maljorkoje, Ispanijoje, esančią trasą bei joje organizuoja automobilių sporto renginius.

„Tačiau neabejotinai skelbsime tarptautinį konkursą, nenorime apsiriboti vienu dalyviu. Visgi tas ketinimų protokolas rodo, kad žiedinė trasa yra matoma užsieniečių ir jos potencialas, tinkamumas automobilių bandymams, yra patrauklus“, – sakė VšĮ „Nacionalinis žiedas“ vadovas.

Anot jo, realiausia, kad naujovės – iki 12,5-14 m pločio išplatinta trasa, naujos atkarpos, leidžiančios išauginti trasą iki kiek daugiau nei 4 km ilgio, naujos stovėjimo aikštelės, išplatintas viadukas, įrengtos stovėjimo vietos sportiniams automobiliams ir t.t. – bus įgyvendintos maždaug 2022-2023 m. Pirmasis trasos rekonstrukcijos etapas turėtų kainuoti 10-12 mln. eurų.

Antruoju etapu, kalbėjo A. Samochinas, norima imtis tolesnės rekonstrucijos. Čia turėtų atsirasti vairavimo mokymo centrai, šonaslydžiui skirta trasa ir pan.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
4.1429

Gustas Grinbergas pakviestas į didžiausią virtualių lenktynių renginį: kovos dėl 250000 dolerių

Šį šeštadienį startuoja, matyt, didžiausią prizinį fondą sukaupęs virtualių lenktynių...

„Antėja racing team“ sieks sezoną užbaigti skambia nata

Šį savaitgalį Rygoje, Bikerniekų trasoje, vyks paskutinis šių metų Baltijos šalių žiedinių...

„Kauno rudens“ ralyje – ir prieš pusę amžiaus gimusi legenda

Tapo gražia tradicija šalies automobilių ralio sezoną baigti vienu seniausių sporto varžybų...

„Rally Aukštaitija“ dalyvių sąraše – daugiau nei šimtas ekipažų iš šešių valstybių (1)

Jau spalio 1-2 dienomis Zarasų ir Utenos apylinkėse Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatų bei...

Druskininkuose paaiškės šių metų „Street Race“ Lietuvos čempionai

Jau rugsėjo 25-ą dieną, šeštadienį Druskininkuose įvyks Lietuvos „Street Race“ čempionato...

Top naujienos

Svarstymai įvesti nuotolinį darbą sulaukia kritikos: gali būti daugiau žalos

Koronaviruso atvejų skaičiui augant Vyriausybės užsimenama, kad netrukus, bent jau daliai...

Kodėl dujų milžinė Rusija nėra greitas Europos energetikos krizės sprendimas

Didžiausia per pastaruosius dešimtmečius energetikos krizė Europoje gali užsitęsti ir...

Eugenija Grižibauskienė | D+

Verslininkas Kirvaitis – apie „One“ virsmą tarptautiniu gigantu, derybas su „Google“ ir pardavimų šuolį nuo nulio iki 30 milijonų (1)

Aldo Kirvaičio įkurta, globalių finansų rinkoje besidarbuojanti „ Metasite “ kompanija jau...

Turkijoje prasidėjo „antra vasara“: pilni lėktuvai lietuvių atostogauja už juokingas kainas (169)

Nors kalendorinė vasara baigėsi – populiariuose Turkijos kurortuose atrodo, kad atostogų sezonas...

COVID-19 pandemijos pabaigos prognozės: Lietuvos profesoriai pasakė, kada viskas turėtų baigtis (676)

Praėjusią savaitę vakcinos gamintojos „Moderna“ vadovas Stephanas Bancelis viešai pasisakė,...

Nauja tvarka dėl moksleivių izoliacijos įnešė daugiau sumaišties: kai kurių punktų negali suprasti (64)

Sprendimai dėl trumpesnės mokinių izoliacijos socialiniuose tinkluose sukėlė ir tėvų...

Orų prognozė: saulę paslėps debesys

Lietuvos orus lems anticiklono pietvakarinė dalis, tačiau diena nebus saulėta. Naktį šalies...

Duomenų mokslininkas: nenoriu gąsdinti dėl 4000 naujų atvejų, bet mes link to einame (460)

„Aš sakyčiau prastėjimo greitis yra panašus kaip ir praeitą savaitę, gal šiek tiek...