aA
Kas dar prieš savaitę pro Vydmantų transporto mazgą važiavo į Palangą ar atvirkščiai – Klaipėdos pusėn, šiandien jau nebeatpažintų jo apylinkių. Šalia kelių sankirtos buvusi dykynė jau įgavusi laikinojo „ENEOS 1006 km lenktynių“ miestelio kontūrus, rašoma organizatorių pranešime.
Palangoje kyla lenktynių miestelis
© Martyno Tankevičiaus nuotr.

Nenuostabu, vos po poros dienų čia įsikurs komandos, didžiausių Baltijos šalyse automobilių maratoninių lenktynių dalyvės, ir ims gausti galingų bolidų motorai.

Šiemetinės „ENEOS 1006 km lenktynės“ jas nuo pat pradžių rengiančiai „Promo events“ bus jau septynioliktosios renginio istorijoje.

Treti metai paeiliui didžiausios Baltijos šalyse lenktynės rengiamos naujoje, patogesnėje sportininkams ir gerokai saugesnėje trasoje, kuri atsirado rekonstravus į dobilo lapo formos skirtingų lygių sankryžą – svarbiausią Palangos aplinkkelyje Vydmantų transporto mazgą. Nebegali skųstis ir aplinkinių vietovių gyventojai, kuriems po rekonstrukcijos nebetenka ieškoti aplinkkelių į savo namus.

Praėjusį savaitgalį aplink šį transporto mazgą plytinčiuose laukuose užvirė laikinojo „ENEOS 1006 km lenktynių“ miestelio su visa jam būtina infrastruktūra statybų ir įrengimo darbai.

„Pirmieji čia atskubėjo vienos iš technikos nuomos kompanijų Baltijos šalyse lyderių – bendrovės „Storent“, galinčios pagrįstai didžiuotis savo pasiekimais ir profesionalia komanda, darbininkai, – lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė lenktynių organizatorių atstovas Martynas Tankevičius. – „Storent“ atgabeno kelis sunkvežimius modulinių pastolių, iš kurių jau baigti montuoti lenktynėse dalyvaujančių komandų garažai („pit box“), kiti ne mažiau svarbūs lenktynių miestelio objektai. Jie taip pat atsivežė generatorius, elektros tiekimo kabelius ir galybę kitos įrangos, labai praversiančios atsakingose varžybose“.

Pasak M. Tankevičiaus, su šia nuomos kompanija lenktynių organizatoriai bendrauja jau visą penkmetį, todėl vieni kitus puikiai žino iš pusės žodžio.

Ne pirmus metus „Storent“ rūpinasi ir per 2 tūkstančius žmonių talpinančių laikinųjų tribūnų, kuriomis ir šiemet džiaugsis į Palangą atvykę sporto aistruoliai, įrengimu.

Lenktynių miestelyje šalia didžiosios scenos, nuo kurios visas tris lenktynių dienas žiūrovams koncertuos šalies ir užsienio grupės bei atlikėjai, iškilo ir didysis renginio paviljonas, kartu su VIP sektoriumi užimantis per 1000 kvadratinių metrų ploto, 120 kv. m. ploto lenktynių spaudos centras, kuriame dirbs, kaip tikimasi, apie 100 „ENEOS 1006 km lenktynes“ nušviesiančių Lietuvos ir užsienio spaudos, radijo, televizijos, interneto portalų žurnalistų.

„Beveik visi lenktynių laikinojo miestelio infrastruktūros objektai jau turi ne tik sienas, bet ir stogą, ir grindis, o šiandien prasidėjo bene svarbiausias ir atsakingiausias darbų etapas – jų įrengimas ir aprūpinimas reikalinga įranga bei technika, – sako M. Tankevičius. – Kilometrai kabelių bus pakloti užtikrinti televizijos transliacijoms, sklandžiam spaudos centre akredituotų žurnalistų darbui, teisėjų ir kitų tarnybų funkcionavimui, o serviso zona su specialiais keltuvais, suvirinimo ar padangų montavimo bei patikros ir visa kita reikalinga įranga panašės į modernų stacionarų servisą“.

Žinoma, lenktynių rengėjai norėtų ir dėtų visas pastangas, kad jau šiandien galėtų džiaugtis baigę visus pasirengimo darbus. Tačiau ne viskas nuo jų priklauso. Pavyzdžiui, kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiemet itin dideli reikalavimai keliami renginio saugumui, kurį nemenka dalimi užtikrina specifinė trasos apsauga, arba paprasčiausi apsauginiai pamatų blokai, sveriantys po toną.

Tačiau pradėti juos montuoti galima bus tik trečiadienį, kai bus uždaryta trasa.

„Nors šiems darbams laiko lieka mažiausia, tačiau juos jau keletą metų nepriekaištingai ir laiku atlieka didelę patirtį sukaupusi Klaipėdos UAB „Perdanga“. Todėl už pagalbą noriu padėkoti šios bendrovės specialistams ir įmonės vadovui Vytautui Kučinskui“, – sako lenktynes rengiančios „Promo events“ direktorius Darius Jonušis.

Trasos apsaugai naudojami ne tik pamatų blokai ar metalinės tvoros, bet ir atitvarai, kuriuos įrengdama šiemet produktyviai padirbėjo UAB „Švytėjimas“, ir paprasčiausia „stop“ juosta, įspėjanti žiūrovus, kad į ja paženklintą teritoriją brautis nevalia. Tokios juostos kasmet panaudojama po 10 kilometrų.

Jau įgavęs savo kontūrus „ENEOS 1006 km lenktynių“ miestelis – ne vien pramogoms ir darbui skirti objektai. Tai ir teisėjų postai, ir jau baigiama įrengti varžybų organizatorių laikina buveinė, ir daugelis kitų nemažiau svarbių pastatų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vanagas nustebo: Dakaro organizatoriai „pradangino“ komandą iš dalyvių sąrašo (75)

Nors Dakaro dalyviai jau atidavė savo techniką kelionei į Saudo Arabiją , penktadienį...

Karolis Raišys važiuos su Prancūzijos ralio svajonių komanda

Lenktynininkas Karolis Raišys ir latvis šturmanas Ilja Zakmanas kitų metų vasario mėnesį...

Andrius Vasiliauskas antrus metus iš eilės dalyvaus „Oman International Drift“ pirmenybėse

2019 metų autosporto sezoną svetimoje šalyje pradėjęs Andrius Vasiliauskas , panašu, toliau...

Benediktas Vanagas papasakojo, kas vyksta atliekant Dakaro bolidų techninę patikrą (3)

Dakaro ralio dalyviams iš Europos pastaroji savaitė – itin svarbi. Komandos gruodžio 3 dieną...

Atiduodamas Dakaro techniką Antanas Juknevičius prisipažino: reikės su reakcija dar padirbėti

Sunkiausioms pasaulio varžyboms persikėlus į Saudo Arabiją, Europos Dakaro dalyviams pasikeitė...

Top naujienos

Rusų pora pasikvietė į savo butą ir parodė, kaip gyvena vidutinė šeima Sankt Peterburge (51)

„Aš nesu nacionalistas. Rusai su lietuviais turi draugauti“, – žurnalistui Orijui Gasanovui...

Kaunietės įspėja: Airinas vėl ėmėsi „fotografo“ veiklos? (27)

„Ieškoma mergina fotosesijai Kaune, apartamentuose. Fotosesija nemokama. Reikalavimai – graži...

Priminė, ką dokumentuose įrašo tiems, kurie bando duoti kyšį techninėje apžiūroje (14)

Savaitgalį Lietuvos techninės apžiūros įmonės vairuotojams primins, kad užsimerkti į...

Turkija vėl keičia nuomonę: dėl Baltijos šalių gynybos planų taškas dar nepadėtas atnaujinta (477)

NATO negalės paskelbti Baltijos šalių gynybos plano, kol nebus paskelbtas planas dėl pavojaus,...

Erika Umbrasaitė

Myliu, bet palieku tave, Paryžiau

Sakoma, Paryžius egzistuoja žiūrinčio akyse. Jis it koks chameleonas, keičiantis spalvą,...

Palanga kaip reikiant pasistengė: sužibusi kalėdinė eglutė nutvieskė visą kurortą papildyta nuotraukų galerija (29)

Švenčių laukimu pradedanti gyventi Palanga prieš pat eglutės įžiebimą pakvietė kurorto...

Naujausi orų modeliai parodė, koks bus likęs gruodis: ar dar verta tikėtis šalčio (44)

Laidoje „DELFI diena“ sinoptikė Izolda Marcinonienė tikino, kad artimiausios dienos bus...

Europos plieno industrija išgyvena krizę: patiria nuostolius, atleidžia darbuotojus (20)

Europos plieno pramonė patiria dar vieną krizę: finansiniams nuostoliams ir darbo vietų mažinimui...

Naujas mokestis gresia šimtams tūkstančių: labiausiai pajus dyzelininių automobilių savininkai (416)

Valdantieji nepasiduoda ir ketina naująjį taršių automobilių mokestį įvesti kartu su 2020 metų...

Mokyklų reitingai parodė: esame ne šiaip gyvulių ūkis, o tikra dresuotų gyvulėlių ferma (4)

DELFI publikavo interviu su žurnalo „Reitingai“ vyr. redaktoriumi Gintaru Sarafinu. Įvairių...