Vienos jauniausių, Lietuvoje debiutavusios tik 2009-ų balandį, tačiau bene sparčiausiai išsikovojusios populiarumą lenktynės, susilaukė nemenko gerbėjų dėmesio. „Fast Lap“ – tai „time attack“ varžybų lietuviškasis analogas.

Tokio pobūdžio varžybų esmė – ne nuožmios dalyvių tarpusavio grumtynės lenktynių trasoje, o bandymas pasiekti kuo geresnį asmeninį rato įveikimo laiką.

Fast Lap lenktynės vienodai patrauklios ir mėgėjams, ir profesionalams, nes jose galima varžytis tiek su eiliniu automobiliu, skirtu kasdienėms kelionėms į darbą, tiek su išskirtinai lenktynėms sukurtu automobiliu. Būtent šis faktorius nemenka dalimi lėmė renginio populiarumą ir dovanojo žiūrovams galimybę paganyti akis po itin margą automobilių parką.

Bene labiausiai ne tik žiūrovų, bet ir varžovų dėmesį traukė trasoje pasirodęs labai jau neįprastas žiedinėms lenktynėms „Volkswagen Transporter“ automobilis. Tačiau neskubėkime nuvertinti šio mikroautobuso. Mat jame įmontuotas „Audi S4“ variklis išvysto net 350 AG pajėgumą, o galia perduodama į visus 4 ratus.

Idėja patobulinti turimą VW T4 Syncro, kuriuo buvo vežiojami sportiniai automobiliai į lenktynių trasas, gimė jį vairavusiam Rimui Cesiuliui. Senasis „transporteris“ įgavo nemažai savo naujo brolio T5 bruožų. Perdarytas automobilio kėbulas, išlyginti šonai pašalinus standartiniuose T4 esančius šoninius įdubimus, perdarytas priekis, radiatoriaus grotelės, pakeisti buferiai, sumontuoti 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, Bi-Xenon Audi A4 žibintai, spoileriai.

Pirmą dieną po treniruočių ir įskaitinių važiavimų apdovanojimus išsidalijo atskirų klasių nugalėtojai.

A1600 klasėje pergalę šventė Deividas Sakalauskas su „Honda Civic“, pranokęs Eimantą Šiaurį („Honda CRX) ir trečią prizininką Kasparą Skyrelį su „Honda Civic“.

A2000 klasės nugalėtoju tapo „Honda S2000“ vairavęs Andrius Firantas. Jis aplenkė antroje vietoje likusį Mantą Neverdauską su „Honda Civic“ ir trečią vietą užėmusį Mareką Matvejevą su „Lotus Elise“.

A3000 klasėje sėkmė lydėjo žiedinių lenktynių meistrą Karolį Dolebą su BMW 323TI, pranokusį Beną Černiauską su „Honda Civic VTI-T ir trečią prizininką Mindaugą Vaitiekaitį, trasoje tramdžiusį BMW 320.

Galingiausioje, A3000+ klasėje, pirmu smuiku su „Audi Xtra Coupe“ griežė Paulius Insoda, pranokęs įvairių modifikacijų „Mitsubishi Lancer Evo“ vairavusius Joną Poškų ir Vytą Bilinską.

Nors slapta viltasi, jog gali kristi 2008 metais Didžiosios Britanijos atstovo Peterio Dumbrecko pasiektas trasos greičio rekordas, kai vieną trasos ratą svečias įveikė per 1 min. 19,041 sek., tačiau į jį net nebuvo pasikėsinta. Greičiausiai iš visų „Samsung Fast Lap“ dalyvių vieną trasos ratą – per 1 min. 24,458 sek., - nuvažiavo P. Insoda.

Tačiau gal rekordą pavyks paklibinti penktadienį, kai 14.30 val. „Samsung Fast Lap“ trečio etapo varžybų finale susikaus 14 greičiausių lenktynininkų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją