aA
SVK by Speed Factory komandą European Le Mans Series atstovaujantis pilotas Dainius Matijošaitis iš sekmadienio lenktynių Paul Ricard trasoje parsivežė trečiosios vietos apdovanojimą. Nepaisant to, lenktyninkas tikina vis tiek pykstantis ant savęs.
© Organizatorių nuotr.

Prie komandos prisidėjo Mirco Van Oostrum. Ką pokytis davė komandai?

Iš esmės Mirco buvo komandos išsigelbėjimas, kadangi Jesus'as (ispanų pilotas Jesus Fuster – aut.past.) dėl verslo krūvio ir laiko stokos negalėjo dalyvauti varžybose. Komanda greičio prasme tikrai nenukentėjo, nes Mirco yra greitas vyrukas, šiuo metu lyderiaujantis Ispanijos Seat taurėje.

Yra tik vienas nepatogumas, iš šono galintis nuskambėti komiškai: kadangi Konstantinas Calko, Jesus ir aš buvome beveik vienodo kūno sudėjimo, mums keičiantis nereikėdavo gaišti laiko su jokiais diržų reguliavimais, o dabar dėl Mirco pilvuko sugaištame šiek tiek daugiau laiko keisdamiesi.

Laimei, LMP3 klasės sustojimai yra ribojami – jie turi trukti mažiausiai 2min. 30 sek., tad kol kas ilgiau trunkantis pilotų apsikeitimas bendruose rezultatuose neatsispindi.

Savaitę iki lenktynių turėjai progą net tik prasivėžinti, bet ir pasivaržyti Paul Ricard trasoje. Tokios treniruotės naudingesnės nei tiesiog prasivažinėjimas?

Bet kokios varžybos visada yra geresnė treniruotė nei tiesiog pasivažinėjimas trasoje. Papildomas stresas ir manevravimas tarp kitų greitų automobilių skatina greitesnį tobulėjimą. Tiesa, tąkart nebuvau patenkintas savimi, kaip ir nesu patenkintas ir šio savaitgalio lenktynėmis.

Trasa, nors ir tikrai saugi, su didelėmis saugumo zonomis, visgi yra sudėtinga, tad pykstu ant savęs kad taip ir nesugebėjau jos visdar gerai perprasti, ko pasekoje, nelikau patenkintas ir savo tempu...

O ar kada apskritai galėsi pasakyti, kad lenktynės buvo puikios?

Turbūt tuomet, kai jau tikrai būsiu patenkintas savo tempu. Esu maksimalistas, esu tikrai labai greitas trasoje, bet noriu būti dar greitesnis ir nebūsiu savim patenkintas kol taip nebus...

Ar buvo kokių nesklandumų prieš startą – juk prieš daugelį vis koks velnias išlįsdavo, kaip buvo šįkart?

Su šiuo automobiliu kol kas be problemų neapsieinama. Bet tai - natūralus procesas, kadangi automobiliui tai pirmieji išbandymų metai. Turėjome įvairių smulkių elektroninių nesklandumų per treniruotes, vėliau kompanijos „Oreca“ atstovai visuose Ginetta LMP3 automobiliuose atnaujino programinę įrangą, o tai taip pat įtakojo mašinos elektroniką, tačiau iš esmės mechaninė automobilio dalis veikė be priekaištų ir mūsų gražuolė varžybų metu nesiožiavo,

Priešpaskutinis pasirodymas ELMS šiemet. Ar jaučiasi, kad startuojate jau nebe pirmą kartą?

Komanda tikrai tobulėja kiekvienose varžybose. Tiek mes, pilotai, vis geriau pažįstame šio labai greito aerodinaminio kūrinio valdymo subtilybes, tiek komandos inžinieriai ir mechanikai vis geriau perpranta automobilio kuro apetitus bei agregatų dilimo amžių, tad kaip komanda vienareikšmiškai judame į priekį.

Ar pasiteisino tavo lūkesčiai, kurių vedinas ryžaisi Le Mans Series iššūkiui?

Kadangi vis dar esu nepatenkintas savo rezultatais, apie lūkesčius neleidžiu sau galvoti. Bet kokiu atveju, esu dėkingas visiems, kurie prisidėjo prie šios unikalios galimybės man varžytis su greičiausiais automobiliais bei pažinti geriausius Europos pilotus.

Ar manai, kad tavo dalyvavimas ELMS išaugino šių lenktynių populiarumą Lietuvoje?

Manau, kad apie šias varžybas tikrai sužinojo daugiau lietuvių. Na taip, mes vairuojame lėtesnius LMP3 automobilius ir kovoje su LMP2 dėl aukščiausių pozicijų neturime net menkiausių galimybių, bet tikriems lenktynių fanams tai nesvarbu. Daugelis jų laukia nesulaukia itin aršių, 4 valandas trunkančių lenktynių, kuriose vyksta itin artima kova, tad ir rezultatas keičiasi nuolatos.

Paskutinės lenktynės laukia Portugalijos Estoril trasoje. Ką apie ją žinai?

Lygiai tą patį kaip ir apie visas kitas trasas iki tol - nieko. Kiekviena šių metų trasa man buvo visiškai nauja, kiekviena ji savotiškai žavi, savotiškai klastinga ir savaip sudėtinga, tad apie Portugalijos Estoril trasą įspūdžius galėsiu papasakoti tik po paskutiniojo etapo.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Antano Juknevičiaus tikslas – dar vienas Dakaras, tik neaišku, ar su tuo pačiu šturmanu (24)

Iki šiol stabiliausiu Dakaro ekipažu laikytas ir šiemet netikėtų staigmenų pažėręs „Craft...

Vanagas apie praėjusį Dakaro ralį: kokią taisyklę išmoko ir ko paprašė už varžtą (82)

Iš Dakaro ralio, Pietų Amerikos, savaitgalį sugrįžęs Benediktas Vanagas , „ General Financing...

„Winter rally“ palepino žiūrovus – įrengė naujovę, leisiančią pamatyti įspūdingų šuolių

Ko labiausiai žiūrovai nori iš ralio? Tikėtina, profesionalių sportininkų, nenuobodžių...

Dakaro pabaiga: ar galėjome būti aukščiau? (2)

Baigėsi Dakaras — ar galėjome būti aukščiau? Šį klausimą kelsime su Auto skyriaus...

Juknevičius po finišo podiumo: pagal visus dėsnius turėjome nefinišuoti (44)

Dakaro ralio dievai 2018-ais saugoję „Craft bearings“ komandą nuo didesnių techninių...

Top naujienos

Klaipėdietės pergalė: pardavėjas privalės atlyginti už ką tik įsigytą ir pakeliui sugedusią transporto priemonę (115)

Sėkminga byla suformavo precedentą: dabar automobilių pardavėjams reikia būti atidesniems.

Po košmariškos savaitės vairuotojams prabilo apie neišvengiamus pokyčius: žada baudas ir sankcijas (53)

Šiomis dienomis ne vienas vairuotojas ar pėstysis keiksnojo kelininkus dėl nevalytų kelių....

Dingusios 5 asmenų šeimos istorijoje - naujos detalės

Pareigūnai ieško Lietuvoje dingusios daugiavaikės šeimos , abiejų tėvų ir trijų mažamečių....

Ruoškitės: atkeliauja tikras speigas (150)

Naktimis temperatūra kris iki 19 laipsnių šalčio, dienomis – iki 14, artimiausių dienų orus...

Po slaptų pažymų dėl „Revolut“ – aiškesnis vaizdas: dalis informacijos paneigta (194)

Antradienį žiniasklaidoje paviešinta informacija galimai meta šešėlį ant finansų technologijų...

Unikauskas įvardijo tikslų laiką, kada reikėtų eiti miegoti: tik taip kokybiškai pailsėsite (1)

Raumuo, kuris dieną gavo fizinio krūvio, paauga tik naktį, kai užmiegate giliu miegu ir pasiekiate...

Į Lietuvą atvykęs „Michelin“ šefas iš Italijos parodė, kaip pasigaminti lietuvišką lydeką (23)

„Virtuvė neturi ribų“, – taip Trakų restorano virtuvėje kalbėjo „ Michelin “...

Pristatytas išmanusis su didžiausiu megapikselių skaičiumi ir nauju ekrano sprendimu (9)

Paryžiuje pristatytas mažiau žinomo prekės ženklo Lietuvoje „ Honor “ išmanusis telefonas...

Ginčytinose teritorijose bręsta esminiai pokyčiai: prakalbo apie galimą susitarimą (137)

Japonijos ministrui pirmininkui Shinzo Abe šią savaitę skrendant į Maskvoje vyksiančias...