„WSC Ltd.“ Prezidentas Marcello Lotti džiaugėsi, kad oficialų „TCR“ lenktynių kalendorių papildė Šiaurės Europos Zonos regionas: „Mes džiaugiamės galėdami prijungti Šiaurės Europos zoną ir Baltijos šalis prie vis platesnio TCR serijos žemėlapio. BaTCC ir NEZ6H čempionatų pirmojo etapo sėkmė Bikerniekų trasoje Rygoje įrodė, kad regione – tikrai stiprus TCR automobilių kontingentas, kuris mus nuteikia optimistiškai vertinant ateities perspektyvas abiejose lenktynių serijose“.

Džiaugsmo neslėpė ir NEZ komisijos narys bei Latvijos žiedo komiteto pirmininkas Jānis Ducmanis, stipriai prisidedantis prie minėtų lenktynių serijų organizavimo: „Pirmiausia, pagaliau mes turime įskaitą, kuria visi mėgaujasi. Kitas niuansas, kuris džiugina – reliatyviai per trumpą laiko tarpą pritraukėme gausų dalyvių skaičių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Rusijos, Suomijos. Ir, galiausiai, organizatoriai „Venta Event“ sukūrė tinkamą platformą „TCR“ automobilių savininkams ir varžovams lenktyniauti įskaitoje, kuri oficialiai gali būti pažymėta „TCR“ ženklu, turint tiek trumpųjų nuotolių, tiek ištvermės lenktynių serijas. Nacionalinių federacijų atstovai patvirtino „TCR“ klasės atsiradimą regione kaip vieną prioritetinių veiklos krypčių ir tą strategiją pradėjome įgyvendinti“.

TCR automobiliai

„TCR“ sezonas Baltijos regione oficialiai prasidėjo gegužės viduryje, kartu su „DeWALT Grand Prix“ renginiu Rygoje, Latvijoje. Antrasis etapas įvyko praėjusį savaitgalį Suomijos „Botniaring“ trasoje, kartu su „Botniaring Grand Prix“. Abiejuose renginiuose dalyvavo septyni – devyni „TCR“ automobiliai, abiejose, tiek ištvermės, tiek sprinto lenktynėse. Dalyviai rinkosi iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos, demonstruodami didelį komandos potencialą regione.

Kitas „TCR“ sprinto lenktynių etapas vyks Estijos „Auto 24 Ring“ trasoje birželio 29-30 dienomis, o oficialus „TCR“ ištvermės lenktynių etapas – rugpjūčio 17-18 Rygos „Bikernieki“ trasoje, renginio „Riga Summer Race“ metu.

„TCR“ laikoma viena sėkmingiausių automobilių sporto įskaitų per pastaruosius kelis metus. „TCR“ bazė – priekine ašimi, standartiniai hečbeko ar sedano tipo automobiliai, po kapotu turintys 2 l darbinio tūrio variklius su turbokompresoriumi. Tiesa, leidžiamos kelios modifikcijos, kol gamintojas aerodinaminiais elementais kuria tikrą sportinę išvaizdą. Maksimali leidžiama variklio galia – 350 arklio galios ir kova trasoje kaip galima labiau daroma intriguojančia, vienodinant techniką „BoP“ (Balance of Performance) bei svorių kompensavimo sistema.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją