aA
Po paskutinio šių metų etapo Estijoje „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatoriai pareiškė, kad baigia 10 metų augintą projektą. Kurį laiką automobilių sporto bendruomenę kamavo nežinia, mat nebeliko pagrindinio Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato organizatoriaus.
"Ring Challenge"
© Komandos archyvas

Tačiau Lietuvos automobilių sporto federacija išsklaidė abejones dėl sporto ateities ir paskelbė, kad kitąmet čempionatas vyks tokiu pačiu principu kaip ir anksčiau, o renginius rengs net du organizatoriai: du etapus Lietuvoje festivaliu automobilininkams pavers „Ring Challenge“, o lenktynes Latvijos ir Estijos trasose surengs patyrusi „Autosporta klubs X Sports“ komanda, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Kalendorius ir formatas liks nepakitę

2019 metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato sezonas išlaikys dalyviams įprastą formatą: dvejos lenktynės Lietuvoje, Kačerginės „Nemuno žiede“ ir dvejos – Baltijos šalyse. Pirmosios lenktynės Kačerginėje vyks gegužės 18-19 dienomis, po jų – gana ilga pertrauka iki antrojo etapo Rygoje esančioje Bikerniekų trasoje, kuris bus surengtas rugpjūčio 16-18 dienomis.

Rugsėjo 7-8 lenktynės grįš į „Nemuno žiedą“, o finalas, kaip ir 2018-aisiais, vyks Estijoje, Parnu esančioje „Auto24 ring“ trasoje, rugsėjo 21-22 dienomis. Naujovė tik ta, kad čempionato lenktynes rengti patikėta dviem organizatoriams: etapus užsienyje rengs latviai, o Lietuvoje lenktynių festivalį kurs tik pirmus metus šioje rinkoje gyvuojantys „Ring Challenge“ organizatoriai.

„Nors „Ring Challenge“, kaip C lygos čempionatas buvo surengtas pirmą kartą, šie organizatoriai pateisino visus lūkesčius, be to, kalbant su jais pastebėjome gražų požiūrį į automobilių sporto populiarinimą ir vystymą. Būtent todėl ir pasirinkome juos organizuoti aukščiausios lygos lenktynes“, - aiškino LASF Žiedo komiteto pirmininkė Inga Juškevičiūtė.

„Ring Challenge“ lenktynių serija debiutavo tik šiemet kaip C lygos varžybos pradedantiesiems ir išsyk buvo pramintos mažuoju „Fast Lap“, sugražinusiu pirmapradį pastarųjų lenktynių jaukumą. Milžiniškas populiarumas ir du sklandžiai įvykdyti etapai nebuvo nepastebėti.

Kurs lenktynių festivalį šeimai

„Pradedant organizuoti pirmąjį „Ring Challenge“ mūsų vizija ir svajonė buvo ta, kad kada nors gal ir mes galėsime suorganizuoti A lygos lenktynes. Sakėm, kad eisim į priekį, augsim, o šiemet tokia galimybė mums nukrito tiesiai iš dangaus. Tad mes negalėjome praleisti šios progos“, – sakė „Ring Challenge“ organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.

Organizatoriai sako, kad lenktynes mėgėjams stengėsi pritraukti kuo arčiau aukščiausios lygos varžybų, kad pradedantieji iš karto papultų į teisingą katilą ir kad susipažintų su aukščiausios lygos lenktynių niuansais, priprastų prie jų.

„Organizuodami C lygos lenktynes šiais metais norėjome viską pritraukti kuo arčiau A lygos, kad atvestume naujų žmonių, naujų dalyvių. Puikiai suprantame, kad dabar visos taisyklės bus daug griežtesnės ir bus dar sunkiau. O ir renginys turės būti didesnis ir mes esame nusiteikę viską daryti tik geriau, esame tam pasiruošę. O dėl pačių lenktynių – varžybas vykdo LASF, mes tik organizuojame renginį, ir stengsimės, kad jis augtų bei didėtų, norime, kad kovų trasoje pažiūrėti susirinktų ne tik automobilių sporto mėgėjai, bet ir jų šeimos. Mūsų vizija – sukurti lenktynių festivalį visai šeimai ir pasiūlyti veiklos įvairiausių amžiaus grupių žmonėms“, – ateities siekius išdėstė U. Rukšėnaitė.

Užsienio etapai atiduoti latviams

„Ring Challenge“ antruosius savo metus vis dar gyvens Kačerginės „Nemuno žiede“. Tuo tarpu du užsienyje vykstančius etapus organizuos latvių automobilių sporto klubas „X Sports“.

Šie patirties rengiant lenktynes nestokoja, mat jau eilę metų sėkmingai organizuoja Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatą, Baltijos šalių ilgų nuotolių lenktynių čempionatą bei aibę kitų vietinės reikšmės renginių. Tikimasi, kad šis organizatorius į Lietuvos čempionatą pritrauks naujų dalyvių iš užsienio, be to, lietuviškomis kovomis sudomins Latvijos bei Estijos automobilių sporto mėgėjus, kurie į užsienyje vykstančias lietuvių lenktynes ateiti nematydavo jokios prasmės.

Nauja „mono“ klasė

2019-ųjų metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato reglamentas keisis minimaliai. Automobilių klasės išliks tokios pačios kaip ir anksčiau, tik atsiras nauja, Egidijaus Janavičiaus sukurta „BMW 325“ mono klasė, kur dalyviai prie starto linijos stos visiškai identiškais automobiliais ir turės parodyti įgūdžius prie vairo, mat įgyti technikos pranašumo nebus įmanoma.

I. Juškevčiūtė patvirtino, kad daugiau pokyčių žiedinėse lenktynėse atsiras 2020 metais. Tuomet bus panaikinta „Open“ klasė ir siekiant apriboti „R3000+“ klasės arklio galių lenktynes šiems automobiliams taip pat bus įvesti tam tikri techniniai apribojimai, kurie turėtų gražinti konkurencingumą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kokias mirtinas klaidas padaro ralio žiūrovai

Žiemiškas šaltukas toliau spaudžia Marijos žemę, o tai reiškia tik vieną – savaitgalį...

Antano Juknevičiaus tikslas – dar vienas Dakaras, tik neaišku, ar su tuo pačiu šturmanu (26)

Iki šiol stabiliausiu Dakaro ekipažu laikytas ir šiemet netikėtų staigmenų pažėręs „Craft...

Vanagas apie praėjusį Dakaro ralį: kokią taisyklę išmoko ir ko paprašė už varžtą (85)

Iš Dakaro ralio, Pietų Amerikos, savaitgalį sugrįžęs Benediktas Vanagas , „ General Financing...

„Winter rally“ palepino žiūrovus – įrengė naujovę, leisiančią pamatyti įspūdingų šuolių

Ko labiausiai žiūrovai nori iš ralio? Tikėtina, profesionalių sportininkų, nenuobodžių...

Dakaro pabaiga: ar galėjome būti aukščiau? (2)

Baigėsi Dakaras — ar galėjome būti aukščiau? Šį klausimą kelsime su Auto skyriaus...

Top naujienos

Landsbergis: Lietuva prarado Meką taip ir nesupratusi, ką iš tikrųjų turėjo (207)

Trečiadienį mirė vienas garsiausių lietuvių kilmės kino menininkų Jonas Mekas . Jam buvo 96-eri.

Andrius Užkalnis. Išaiškėjo, ką Užkalnis iš tikrųjų veikia JAV ir ką liepia dirbti jums (177)

Pamatėte nuotrauką ir žinote, kodėl iš tikrųjų taip ilgai ir dažnai būnu Amerikoje....

Rusija viešai pademonstravo raketą, galinčią sužlugdyti ginkluotės sutartį su JAV (176)

Rusija trečiadienį pademonstravo raketų sistemą, anot Vašingtono, pažeidžiančią svarbą...

Sielos išsivystymas liks

V. V. L.: Atsimenu gražius tavo tekstus iš dienoraščio, kai maždaug 1950-ais metais rašei, kad...

Dainiaus Sinkevičiaus filmo „Pravieniškių mafija“ premjera (48)

Visą Lietuvą sudrebinusios ir kalėjimų sistemos tamsiąją pusę atskleidusios ir jau betseleriu...

Kelionės tikslas – Jordanija: turistų neišlepinti vietiniai atostogas paverčia tobulomis (50)

Prieš pradėdamas norėčiau įspėti – jei Jūs esate poilsį paplūdimyje mėgstantis turistas,...

Karbauskis nori pertvarkų partijoje: jau žino, kokių žmonių nebeliktų (76)

Artėjant Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) suvažiavimui, į partijos narius...

Įtampa Vilniaus daugiabutyje: kaimynui pradėjus remontą – pradėjo griūti visas namas (181)

Nenori susipykti su kaimynu, nepradėk remonto, – sako žmonės. Vieno Vilniaus daugiabučio...

Rusijos grėsmių akivaizdoje – svarbus iššūkis Lietuvai: ekspertai įvardijo, koks žingsnis būtų pražūtingas (572)

Kas turi dar įvykti, kad lietuviai nebesiilgėtų Sovietų Sąjungos? Kuri šalis mums atrodo pati...

Iš „Eurovizijos“ atrankų pasitraukusiam Sashai Song gresia tūkstantinė bauda papildyta dainininko komentaru (21)

Trečiadienio vakarą LRT televizijoje filmuojant dar vieną „Eurovizijos“ atrankų laidą...