aA
Po paskutinio šių metų etapo Estijoje „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatoriai pareiškė, kad baigia 10 metų augintą projektą. Kurį laiką automobilių sporto bendruomenę kamavo nežinia, mat nebeliko pagrindinio Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato organizatoriaus.
"Ring Challenge"
"Ring Challenge"
© Komandos archyvas

Tačiau Lietuvos automobilių sporto federacija išsklaidė abejones dėl sporto ateities ir paskelbė, kad kitąmet čempionatas vyks tokiu pačiu principu kaip ir anksčiau, o renginius rengs net du organizatoriai: du etapus Lietuvoje festivaliu automobilininkams pavers „Ring Challenge“, o lenktynes Latvijos ir Estijos trasose surengs patyrusi „Autosporta klubs X Sports“ komanda, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Kalendorius ir formatas liks nepakitę

2019 metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato sezonas išlaikys dalyviams įprastą formatą: dvejos lenktynės Lietuvoje, Kačerginės „Nemuno žiede“ ir dvejos – Baltijos šalyse. Pirmosios lenktynės Kačerginėje vyks gegužės 18-19 dienomis, po jų – gana ilga pertrauka iki antrojo etapo Rygoje esančioje Bikerniekų trasoje, kuris bus surengtas rugpjūčio 16-18 dienomis.

Rugsėjo 7-8 lenktynės grįš į „Nemuno žiedą“, o finalas, kaip ir 2018-aisiais, vyks Estijoje, Parnu esančioje „Auto24 ring“ trasoje, rugsėjo 21-22 dienomis. Naujovė tik ta, kad čempionato lenktynes rengti patikėta dviem organizatoriams: etapus užsienyje rengs latviai, o Lietuvoje lenktynių festivalį kurs tik pirmus metus šioje rinkoje gyvuojantys „Ring Challenge“ organizatoriai.

„Nors „Ring Challenge“, kaip C lygos čempionatas buvo surengtas pirmą kartą, šie organizatoriai pateisino visus lūkesčius, be to, kalbant su jais pastebėjome gražų požiūrį į automobilių sporto populiarinimą ir vystymą. Būtent todėl ir pasirinkome juos organizuoti aukščiausios lygos lenktynes“, - aiškino LASF Žiedo komiteto pirmininkė Inga Juškevičiūtė.

„Ring Challenge“ lenktynių serija debiutavo tik šiemet kaip C lygos varžybos pradedantiesiems ir išsyk buvo pramintos mažuoju „Fast Lap“, sugražinusiu pirmapradį pastarųjų lenktynių jaukumą. Milžiniškas populiarumas ir du sklandžiai įvykdyti etapai nebuvo nepastebėti.

Kurs lenktynių festivalį šeimai

„Pradedant organizuoti pirmąjį „Ring Challenge“ mūsų vizija ir svajonė buvo ta, kad kada nors gal ir mes galėsime suorganizuoti A lygos lenktynes. Sakėm, kad eisim į priekį, augsim, o šiemet tokia galimybė mums nukrito tiesiai iš dangaus. Tad mes negalėjome praleisti šios progos“, – sakė „Ring Challenge“ organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.

Organizatoriai sako, kad lenktynes mėgėjams stengėsi pritraukti kuo arčiau aukščiausios lygos varžybų, kad pradedantieji iš karto papultų į teisingą katilą ir kad susipažintų su aukščiausios lygos lenktynių niuansais, priprastų prie jų.

„Organizuodami C lygos lenktynes šiais metais norėjome viską pritraukti kuo arčiau A lygos, kad atvestume naujų žmonių, naujų dalyvių. Puikiai suprantame, kad dabar visos taisyklės bus daug griežtesnės ir bus dar sunkiau. O ir renginys turės būti didesnis ir mes esame nusiteikę viską daryti tik geriau, esame tam pasiruošę. O dėl pačių lenktynių – varžybas vykdo LASF, mes tik organizuojame renginį, ir stengsimės, kad jis augtų bei didėtų, norime, kad kovų trasoje pažiūrėti susirinktų ne tik automobilių sporto mėgėjai, bet ir jų šeimos. Mūsų vizija – sukurti lenktynių festivalį visai šeimai ir pasiūlyti veiklos įvairiausių amžiaus grupių žmonėms“, – ateities siekius išdėstė U. Rukšėnaitė.

Užsienio etapai atiduoti latviams

„Ring Challenge“ antruosius savo metus vis dar gyvens Kačerginės „Nemuno žiede“. Tuo tarpu du užsienyje vykstančius etapus organizuos latvių automobilių sporto klubas „X Sports“.

Šie patirties rengiant lenktynes nestokoja, mat jau eilę metų sėkmingai organizuoja Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatą, Baltijos šalių ilgų nuotolių lenktynių čempionatą bei aibę kitų vietinės reikšmės renginių. Tikimasi, kad šis organizatorius į Lietuvos čempionatą pritrauks naujų dalyvių iš užsienio, be to, lietuviškomis kovomis sudomins Latvijos bei Estijos automobilių sporto mėgėjus, kurie į užsienyje vykstančias lietuvių lenktynes ateiti nematydavo jokios prasmės.

Nauja „mono“ klasė

2019-ųjų metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato reglamentas keisis minimaliai. Automobilių klasės išliks tokios pačios kaip ir anksčiau, tik atsiras nauja, Egidijaus Janavičiaus sukurta „BMW 325“ mono klasė, kur dalyviai prie starto linijos stos visiškai identiškais automobiliais ir turės parodyti įgūdžius prie vairo, mat įgyti technikos pranašumo nebus įmanoma.

I. Juškevčiūtė patvirtino, kad daugiau pokyčių žiedinėse lenktynėse atsiras 2020 metais. Tuomet bus panaikinta „Open“ klasė ir siekiant apriboti „R3000+“ klasės arklio galių lenktynes šiems automobiliams taip pat bus įvesti tam tikri techniniai apribojimai, kurie turėtų gražinti konkurencingumą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Didžiausiame šių metų šonaslydžio festivalyje rungėsi drifto profesionalai (2)

Šį savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiedą“ lepino ne tik saulė ir geri orai, bet ir šių...

Paskelbta tarptautinio dviejų dienų ralio kroso festivalio Vilkyčiuose dienotvarkė

Jau rugpjūčio 15-16 dienomis Lietuvoje bus surengtas vienintelis ir nepamirštamas ralio kroso...

Po pasisekimo sulaukusio „Vilniaus miesto iššūkio“ – kvietimas į Uteną

Praėjusį savaitgalį „D 1 Sport“ renginių organizatoriai Vilniuje surengė dar vieną iš...

Ar 5,7 litro variklio ir dviejų turbinų užteks pergalei drifto varžybose

Aštuoni cilindrai, 5,7 litro darbinio tūrio, dvi, galvos dydžio turbinos – toks Valdo...

Belgijoje gyvenantį lietuvį namo sugrąžina driftas

Jau 4 metus Belgijoje gyvenantis ir dirbantis lietuvis Paulius Laurinkus savaitgaliais grįžta į...

Top naujienos

Masiniai protestai Baltarusijoje tęsiasi: bendražygiai skelbia apie Tichanovskojos sulaikymą, naudojamos guminės kulkos, ašarinės dujos tūkstančiai žmonių traukia į Minsko centrą; pildoma (1003)

Po sekmadienį vykusių rinkimų, kuriuos opozicija laiko suklastotais, Baltarusijoje vėl prasideda...

Gimusiųjų skaičius Lietuvoje per 30 metų nukrito daugiau nei dvigubai: mokslininkų prognozės – liūdnos (212)

Gimstamumo didinimas šiandien daugelyje Europos šalių yra aktuali tema. Lietuva – ne išimtis....

Linkevičius sako negalintis susisiekti Tichanovskaja, nerimauja dėl jos saugumo (110)

Lietuvos užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius pirmadienio vakarą pranešė negalintis...

Nausėda: dabar jau esame įvaldę kitas poveikio priemones nei per pirmąją koronaviruso bangą (180)

Prezidentas Gitanas Nausėda mano, kad dėl represijų po rinkimų Europos Sąjungai atėjo laikas...

Rojumi žemėje pramintą salą ištiko ekologinė katastrofa: niekada neatsigausime po padarytos žalos (39)

Sunerimę Mauricijaus gyventojai krovė iš maišų su cukranendrių lapais užtvarą, kad...

Poilsiaujant prie ežero sukandžiojo nežinomas gyvis: skausmas buvo toks stiprus, kad paėjau tik šlubuodama (114)

Į redakciją kreipėsi vilnietė, poilsiavusi prie Sienio ežero, netoli Aukštadvario, Trakų...

Balkonas nuo namo nukrito neatsitiktinai: visi buvo prieš dvi dienas įspėti nebesinaudoti balkonais (163)

Penktadienį pranešta apie incidentą Lazdynuose – nuo vieno iš šio mikrorajono daugiabučių...

Kodėl Japonijoje sutuoktiniai miega atskirai (22)

Japonijoje net ir tose šeimose, kurios gyvena mažesniame name ar bute, sutuoktiniai dažniausiai...

Šiauliečiai paaiškino, kodėl Pietinis rajonas toks populiarus: tai mūsų moterys sugalvojo prie sportinių kelnių avėti aukštakulnius (46)

Tikrai ne apie kiekvieną mikrorajoną Lietuvoje rašomos knygos. O štai apie Šiauliuose esantį...

Įvertino rinkimus Baltarusijoje: Lukašenka turi suprasti realybę – jo laikas baigėsi (96)

Skelbiama, kad sekmadienį Baltarusijoje daugiau nei 30 miestų ir miestelių vyko piliečių...

|Maža didelių žinių kaina