aA
Norą varžytis didžiausiame automobilių sporto renginyje Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynėse“, vyksiančiose Palangoje šių metų liepos 14-17 dienomis, jau pareiškė 19 komandų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Norintiems dalyvauti 1006 km lenktynėse teks įrodyti savo pranašumą
© Komandos archyvas

Tarp jų – ir lenktynių vairuotojų akademija „Dream 2 Drive“, kurios sportininkai į jau 22-rąjį kartą pamečiui „Promo events“ rengiamų prestižinių lenktynių trasą išvairuos joje dar nematytą „Volkswagen Scirocco GT24“ automobilį.

Paraišką pateikusios įmonės vadovas, automobilių sporto visuomenei gerai žinomas lenktynininkas Tauras Tunyla siūlo dvi intrigas, iš kurių vieną, jei viskas vyks pagal planą, žada atskleisti gerokai vėliau, o gal prieš pat varžybas.

Intriguoja ir tai, kad paraišką jau pateikusios komandos sudėtyje nenurodytas nė vienas atstovas, kuriam vasarą teks ginti ekipos garbę. To šių lenktynių istorijoje dar nėra buvę.

„Komandą bursime iš jaunų ir jau patyrusių talentų, kuriems priklauso šalies automobilių sporto ateitis, o teisę joje varžytis teks išsikovoti patiems pretendentams, – sako T. Tunyla. – Pradedantiems ir jau pažengusiems sportininkams pasiūlysime viską – nuo specialių treniruočių iki technikos aptarnavimo varžybose.“

Sportininkų atranką turėtų palengvinti ir dabar vykstantys virtualaus „Dream 2 Drive“ Europos čempionato pusfinaliai, kuriuose šimtas iš 1225 užsiregistravusių dalyvių kovoja dėl patekimo į finalus ir kontraktų dėl tolesnės karjeros komandoje.

Karantinas, ne tik Lietuvos lenktynininkus „suvaręs“ į virtualias trasas, dar pernai atvėrė ir naujų galimybių. Todėl nenuostabu, kad daugelis virtualių čempionų savo svajones ir siekius sėkmingai perkėlė į tikras trasas. Tarp jų ir „Dream 2 Drive“ čempionai Martynas Sidunovas, Domantas Ladauskas, Tauras Gudinavičius, jau spėję pabuvoti ir ant svarbiausiųjų Baltijos šalių tikrų lenktynių podiumų.

„Dream 2 Drive“ pavadinimas, kaip ir projekto idėja, gimė iš svajonės lenktyniauti. Per trejus metus padėjome ne vienam jaunam talentui žengti pirmąjį žingsnį į profesionalų automobilių sportą, o mūsų jauna komanda taip pat augo ir tobulėjo“, – prisimena T. Tunyla.

Jaunai komandai diriguoja ko gero jauniausias, tačiau jau turintis patirties puikus strategas, 28-erių Ignas Abečiūnas, su kuriuo kartu dirbama jau ketvirti metai. Per šį laiką ekipa tapo šiaurės Europos zonos TCR serijos vicečempione, laimėjo pirmąsias Lietuvos istorijoje naktines lenktynes.

Komandos vadovo nuomone yra nemažai kandidatų, nuo simuliatorių norinčių persikelti į tikras lenktynių trasas. Daug jų kultivuoja kartingų sportą, o tarp jų – nemažai jau sukaupusių reikiamą patirtį. Todėl suburti ekipą nebūsią sunku.

Nors komandos sudėtis dar nežinoma, tačiau jai keliami tikslai laimėti klasės įskaitą, nedaryti klaidų ir pasisemti kuo daugiau patirties. Juk ekipos perspektyva - Europos ilgų distancijų čempionatai.

„Norėdami žengti žingsnį į be galo konkurencingą Europos rinką, turime užtikrinti, kad kiekviena komandos grandis atliktų savo funkcijas nepriekaištingai ir efektyviai. Padaryta klaida - prarastas laikas. O ilgų distancijų lenktynės tuo ir yra žavios, kad jose viskas priklauso ne tik nuo vairuotojų“, – įsitikinęs „Dream 2 Drive“ vadovas.

T. Tunylos nuomone, jaunųjų sportininkų rengimas prieš kelis metus buvo sudėtingas ir brangus procesas, reikalaujantis daug nuvažiuotų kilometrų trasoje. Ši situacija labai pasikeitė tobulėjant technologijoms. Šiandien apsijungus skirtingų sričių profesionalams turime unikalią komandą su efektyvia metodika, atpiginančia pirmuosius žingsnius į brangų automobilių sportą ir padedančia tobulėti lenktynininkams.

Tačiau suburti talentingą komandą, tik viena, nors ir svarbi projekto dalis. Norint siekti aukštų rezultatų būtinas konkurencingas automobilis.

„Jį tikrai turime, – tikina T. Tunyla. – Mūsiškis skiriasi nuo visų kitų „Scirocco“, kuriuos žiūrovai jau yra regėję Palangos trasoje. O mes su juo šiemet debiutuosime.“

„Dream 2 Drive“ turimas „Volkswagen Scirocco GT24“ – gamyklinio „Volkswagen Motorsport“ padalinio kūrinys, specialiai sukurtas Nurburgring 24h lenktynėms, TCR automobilių pirmtakas.

Iš viso tokių automobilių buvo pagaminta vos 12, iš kurių vienas – „Dream 2 Drive“ garaže. Automobilio rida nedidelė. Komanda su juo laimėjo pirmąsias Lietuvoje vykusias naktines lenktynes „Fast Lap night endurance“.

„Improvizacijų automobilio paruošimui šiame sporte būti negali, – teigia komandos vadovai. – Negalimi jokie nukrypimai nuo gamyklinių normų, surašytų priežiūros knygutėje.“

Visgi pernai komanda, naudodama trimates technologijas, gerokai pagerino sportinio automobilio aerodinamiką ir, be jokios abejonės, išvaizdą, kurios pokyčių patrauklumą turės progą įvertinti ir „Aurum 1006 km lenktynių“ žiūrovai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Į „driftą“ sugrįžo po 7 metų pertraukos ir iškart ant podiumo: nenoriu būti vien tik dalyvis

Kęstutį Petronį prisimena tie, kurie Lietuvos šonaslydį stebi bent jau dešimtmetį. Mat...

Penktoji „Rally Albania“ diena: kilometrų nedaug, bet lietuviams lengva nebuvo

Albanijoje ir toliau tęsiasi „Rally Albania“ varžybos, kuriuose šiemet startavo ir lietuviai...

Lietuvos autosporto paveiksle atsirado naujas vardas: liepą kviečia į ralį

2021 metų Lietuvos automobilių ralio sezonas oficialiai prasidėjo šį savaitgalį lenktynėmis...

Lietuvos „Baja“ čempionai „Organicagro Racing Team“ nekantriai laukia starto naujame regione

Jau penktadienį Juodupėje prasidės Lietuvos „Baja“ čempionato ir taurės antrasis etapas. Dvi...

Tradicinis veteranų susitikimas lenktynių trasose – birželį Kaune

Lietuvos automobilių sporto veteranai pasiryžę įrodyti, jog jų parakinėse anaiptol dar...

Top naujienos

Po anoniminio skambučio – nemalonumai pareigūnei: įkliuvo su įkalčiais, bet tai – ne įrodymas (44)

Anoniminis skambutis pakeitė Valstybės sienos apsaugos tarnyboje (VSAT) dirbančios vyresniosios...

Kaip atsikratyti alergijos visam gyvenimui? Pasirodo, tai lengviau nei galvojote (5)

Žodžiai „jums alergija “ skamba kaip nuosprendis visam gyvenimui. Dėl jos tenka atsisakyti...

Palangoje poilsiaujanti kauniečių šeimynėlė: savaitgaliui atsidėjome 500 eurų, bet jau matome, kad neužteks (627)

Dar vienas savaitgalis, kai vasaros sostine vadinamas kurortas Palanga banguoja nuo žmonių minios:...

Koronaviruso pažinimo kelyje – netikėtas posūkis: stebisi net virusologai (99)

Daugiausiai pasaulyje gyventojų paskiepijusioje šalyje daugėja infekcijos atvejų, tad mokslininkai...

Populiariausia vasaros tendencija – spalvotas prancūziškas manikiūras (1)

Šią vasarą klasikinis prancūziškas manikiūras įgavo naują žaismingesnį dizainą –...

Danijos rinktinės gydytojas pripažino: Christianas kurį laiką jau buvo ne su mumis atsigavęs futbolininkas šmaikštauja (18)

Danijos futbolo rinktinės gydytojas Mortenas Boesenas sekmadienį surengtoje spaudos konferencijoje...

Nausėda: Lietuva didins finansavimą gynybai iki 2,5 proc. 2030 metais (37)

Didėjant grėsmėms iš Rytų pusės kaip niekada reikalingas stiprus NATO, ir Lietuva išlaikys ne...

Rimvydas Valatka. Juokingi politikai (204)

Prieš kelis mėnesius komikas O. Šurajevas, apsimetęs Rusijos portalo žurnalistu, paskambino...

Šimašius apie vaivorykščių karus: būna, kad pavagia kažkam dviratį, bet tai nereiškia, kad mes esame vagių tauta (322)

Po poros nepavykusių bandymų Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius dar kartą pabrėžia, kad...