Šiais metais „Nissan" su savo „Nissan GT-R LM Nismo“ bolidu dalyvaus visame FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate. Šis žingsnis reiškia japonų gamintojo sugrįžimą į Le Mano 24 val. trukmės lenktynių aukščiausią klasę.
Nissan GT-R LM Nismo
© Gamintojo nuotr.

Į Le Mano trasą kovoti su aukščiausios klasės varžovais „Nissan“ grįžta po 16 metų pertraukos. Dėl pergalės „Nissan“ kovos pasitelkdama naujovišką modelį, kuriame įkūnytos būsimo naujos kartos „Nissan GT-R“ technologijos.

„Šiuose automobiliuose įdiegtos pačios pažangiausios šiuolaikinėms lenktynėms pritaikytos technologijos – galingos energijos regeneracinės sistemos, ypač ekonomiški varikliai ir įspūdingi aerodinaminiai sprendimai. Jie yra lengvi, patvarūs ir ypač greiti“, – pasakojo „Nissan LM P1“ komandos vadovas Benas Bowlby. – Tai ilgų nuotolių lenktynėms pritaikyti automobiliai, kurių važiavimo trukmė per vienerias lenktynes Le Mano trasoje beveik prilygsta visam F-1 sezonui. Tai visiškai kitoks iššūkis nei F1 lenktynės. Šių lenktyninių automobilių važiavimas daug labiau susijęs su serijiniais automobiliais. Jei, pavyzdžiui, vykstate iš Londono į Edinburgą, jūs tikitės, kad automobilis sėkmingai įveiks šį atstumą, bus greitas, stabilus, komfortiškas ir saugus, o prireikus išsukti iš greitkelio ir važiuoti šalutiniais keliais bus nepriekaištingai valdomas ir užtikrins patikimą sukibimą. Panaši užduotis tenka ir Le Mano lenktynėse dalyvaujantiems automobiliams. Taigi būtinas greitas, efektyvus ir saugus automobilis."

FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas suteikia gamintojams galimybę kurti naujas technologijas ir pritaikyti jas savo serijiniams automobiliams. Kai pagrindinis tikslas yra energijos ekonomija, nėra geresnės technologijų bandymų vietos nei 24 val. trukmės ištvermės lenktynės, kurių pabaigoje pirmosios ir antrosios vietų nugalėtojus gali skirti tik sekundžių dalys.

„Mes esame tvirtai pasiryžę „LM P1" automobiliui sukurtas technologijas pritaikyti ir „Nissan" serijiniams automobiliams, - teigė „Nissan" tarptautinės rinkodaros ir prekės ženklo strategijos kūrimo vadovas Roelis de Vriesas. – Mes kuriame tokios pat konfigūracijos linijinį ir ypač efektyvų V6 variklį su dviem turbokompresoriais, koks montuojamas „Nissan GT-R". Tai daug efektyvesnis, tačiau toks pat galingas galios agregatas su tiesioginio įpurškimo sistema. Jis gali tapti „GT-R" ateities variklių pradininku. Lenktynėse išbandoma mūsų kinetinės energijos regeneracinė sistema ateityje taip pat gali būti montuojama serijiniuose automobiliuose."

Būti tarp geriausiųjų pasaulyje ir kovoti dėl pergalės yra drąsus „Nissan“ žingsnis. „Nissan" sau iškėlė nelengvą uždavinį – jos laukia nuo seno įsitvirtinę konkurentai ir ypač įtemptas FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Estijos ralyje lietuviai patyrė avariją (12)

Šį savaitgalį vykstančiame „Shell Helix Rally Estonia“ startavę du ekipažai iš Lietuvos...

„Bracket drag“ lenktynėse Palangoje sunkiausia bus profesionalams (2)

„Aurum 1006 km lenktynių“ metu ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Lietuvoje vyks „Bracket“...

Pasaulio čempionato lyderis „Hyundai i30 N TCR“ varžysis Lietuvoje (1)

Ką tik iš gamyklos Alzenau (Vokietija), dar kvepiantis dažais, toks pats, kaip pasaulio čempionate...

„Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose debiutuos perspektyvus šešiolikmetis iš Suomijos

„ Samsonas Rally Rokiškis “ varžybos šiemet ir vėl pasižymės rekordine dalyvių iš...

Estija pristato naują vizitinę kortelę: turistus vilioja prestižinėmis lenktynėmis

Jei tradiciniai traukos objektai nebevilioja, dešimtis tūkstančių svečių iš kaimyninių...

Top naujienos

Lietuvoje bus karšta kaip pirtyje (10)

Visą savaitę Lietuvoje laikysis šilti, tvankūs ir lietingi orai

Kroatų treneris po finalo: leiskite man pasakyti vieną sakinį teisėjui Deschampsas: ar mes – gražūs čempionai? (348)

Kroatijos rinktinei nepavyko tapti devintąja pasaulio čempione istorijoje – išrinktųjų klube...

Dar viena Šaro pergalė: White'as lieka „Žalgiryje“ Toupane'o ateitis paaiškės greitu metu (11)

Amerikietis Aaronas White'as ir toliau rungtyniaus Kauno „Žalgirio“ komandoje. Praėjusią...

Oskaras Koršunovas Prancūzijos pergalę čempionate sutinka mylimosios šalyje: aplink tik džiaugsmas ir euforija (15)

Šiuo metu teatro festivalyje Pietų Prancūzijoje dalyvaujantys režisierius Oskaras Koršunovas ir...

Nežabota Kremliaus fantazija: NATO pajėgas Baltijos šalyse palygino su naciais (436)

Adažių poligone, Latvijoje, įsikurs tarptautinė NATO divizija „Šiaurė“, – tokia žinute...

Automobilių baterijų ateitis: ką naudosim ir kiek važiuosim? (13)

Pastarąjį dešimtmetį elektriniai automobiliai nebūtų galėję taip sparčiai tobulėti, jei...

Grenlandijoje mokslininkams pavyko užfiksuoti įspūdingą reginį (2)

Rytų Grenlandijoje mokslininkai vaizdo įraše užfiksavo neįtikėtiną įvykį: akimirką, kai...

Prinokę ir žali bananai turi skirtingą poveikį sveikatai: ką reikia žinoti? (20)

Vieni žmonės mėgsta pusžalius bananus, kiti – prinokusius iki rudumo. Tačiau ar tarp tokių...

Macronas šėlo VIP ložėje, Kroatijos prezidentė neatsiliko – dalijo bučinius ranką spaudė Putinas (165)

Pasaulio čempionato finale laimėjusios Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas nevaldė...

Kaip Izraelis per 3 minutes numušė 5 sovietų „MiG'us“ (349)

1970 metų liepos 30 dieną Izraelio karinės oro pajėgos iš dangaus nubloškė penkis sovietų...