aA
Šiais metais „Nissan" su savo „Nissan GT-R LM Nismo“ bolidu dalyvaus visame FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate. Šis žingsnis reiškia japonų gamintojo sugrįžimą į Le Mano 24 val. trukmės lenktynių aukščiausią klasę.
Nissan GT-R LM Nismo
© Gamintojo nuotr.

Į Le Mano trasą kovoti su aukščiausios klasės varžovais „Nissan“ grįžta po 16 metų pertraukos. Dėl pergalės „Nissan“ kovos pasitelkdama naujovišką modelį, kuriame įkūnytos būsimo naujos kartos „Nissan GT-R“ technologijos.

„Šiuose automobiliuose įdiegtos pačios pažangiausios šiuolaikinėms lenktynėms pritaikytos technologijos – galingos energijos regeneracinės sistemos, ypač ekonomiški varikliai ir įspūdingi aerodinaminiai sprendimai. Jie yra lengvi, patvarūs ir ypač greiti“, – pasakojo „Nissan LM P1“ komandos vadovas Benas Bowlby. – Tai ilgų nuotolių lenktynėms pritaikyti automobiliai, kurių važiavimo trukmė per vienerias lenktynes Le Mano trasoje beveik prilygsta visam F-1 sezonui. Tai visiškai kitoks iššūkis nei F1 lenktynės. Šių lenktyninių automobilių važiavimas daug labiau susijęs su serijiniais automobiliais. Jei, pavyzdžiui, vykstate iš Londono į Edinburgą, jūs tikitės, kad automobilis sėkmingai įveiks šį atstumą, bus greitas, stabilus, komfortiškas ir saugus, o prireikus išsukti iš greitkelio ir važiuoti šalutiniais keliais bus nepriekaištingai valdomas ir užtikrins patikimą sukibimą. Panaši užduotis tenka ir Le Mano lenktynėse dalyvaujantiems automobiliams. Taigi būtinas greitas, efektyvus ir saugus automobilis."

FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas suteikia gamintojams galimybę kurti naujas technologijas ir pritaikyti jas savo serijiniams automobiliams. Kai pagrindinis tikslas yra energijos ekonomija, nėra geresnės technologijų bandymų vietos nei 24 val. trukmės ištvermės lenktynės, kurių pabaigoje pirmosios ir antrosios vietų nugalėtojus gali skirti tik sekundžių dalys.

„Mes esame tvirtai pasiryžę „LM P1" automobiliui sukurtas technologijas pritaikyti ir „Nissan" serijiniams automobiliams, - teigė „Nissan" tarptautinės rinkodaros ir prekės ženklo strategijos kūrimo vadovas Roelis de Vriesas. – Mes kuriame tokios pat konfigūracijos linijinį ir ypač efektyvų V6 variklį su dviem turbokompresoriais, koks montuojamas „Nissan GT-R". Tai daug efektyvesnis, tačiau toks pat galingas galios agregatas su tiesioginio įpurškimo sistema. Jis gali tapti „GT-R" ateities variklių pradininku. Lenktynėse išbandoma mūsų kinetinės energijos regeneracinė sistema ateityje taip pat gali būti montuojama serijiniuose automobiliuose."

Būti tarp geriausiųjų pasaulyje ir kovoti dėl pergalės yra drąsus „Nissan“ žingsnis. „Nissan" sau iškėlė nelengvą uždavinį – jos laukia nuo seno įsitvirtinę konkurentai ir ypač įtemptas FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žala papasakojo, ką vežasi į Dakarą: neėmė atsarginio variklio, bet įsidėjo lašinių (18)

Lapkričio 22-23 dienomis Prancūzijos uostamiestis Havras taps Dakaro ralio sostine. Čia 2019 m....

Dakaro reporteriai „iGo2Dakar“ sugrįžimą į ralį planavo metus: tai – kaip liga

2018-ųjų Dakaro ralyje keliavusi ir naujienas šio sporto gerbėjams Lietuvoje pranešdavusi komanda...

Lenktynininkai atsisveikino su Dakaro bolidais – techniką plukdys į Pietų Ameriką (3)

Nors žmonės prie televizijos ekranų, dienraščių ir internetinių portalų suklūsta sausio...

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (13)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (49)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (3)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Dvejus metus nelaiminčios rinktinės vedlys posto palikti neskuba: ne laikas apie tai kalbėti specialiai DELFI iš Belgrado (14)

Pirmas Tautų lygos turnyras lietuviams prisvilo: C divizione 4 grupėje Lietuvos futbolo rinktinė...

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1616)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Monikai Šalčiūtei nenusisekė romanas su Donatu Motiejūnu: buvau apgauta, buvo daug melo (6)

Daugeliui vis dar yra paslaptis, kaip žmonės uždirba pinigus socialiniuose tinkluose dėdami savo...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (39)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Orai: laikysis lengvas šaltukas

Lapkritis persirita į paskutinį dešimtadienį ir, panašu, artėja prie jam būdingų orų.

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (524)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Markauskas pardavė jį iš posto išvertusį ūkį: politika privertė daryti greitus sprendimus (29)

Per patį skandalo dėl neteisėtai ariamos žemės įkarštį tuometinis žemės ūkio ministras...