aA
Šonaslydis, Lietuvoje įprastai vadinamas „driftu“, tampa vis populiaresnis ir susilaukia vis daugiau autosporto mėgėjų dėmesio. Naujo sezono atidarymas – jau pasiekiamas ranka, tad šiandien kalbamės su „PDM Drift Team“ komandos nariu Gyčiu Mocekainiu apie artėjantį naują sezoną bei lūkesčius jam.
© Komandos nuotr.

- Kokios nuotaikos aplanko, žinant, kad liko labai mažai laiko iki naujo „drifto“ sezono?

- Naujo sezono labai laukiame, kadangi jis turėtų būti išties įdomus. Komandos ruošia automobilius, o pats „drifto“ lygis Lietuvoje kasdien auga, tad reikia tikėtis teigiamų pokyčių.

- Kokių konkrečiai pokyčių reik tikėtis šį sezoną?

- Esminis pokytis – pasikeitęs varžybų lygių klasifikavimas, kuriuo bus išgryninta, kas yra „Street“, „Semi-pro“ bei „Pro“ lygos. Praėjusį sezoną gatvės lyga buvo populiariausia, vertinant pagal dalyvių kiekį, bet šiemet gatvės lygoje porinių važiavimų neturėtų likti.

- Kokios įtakos tai turės „Street“ lygai?

- Sunku prognozuoti, tačiau manome, kad renginių turėtų būti mažiau. Problema, su kuria susidurs organizatoriai, - tai dalyvių pritraukimas. Jei nebus porinių važiavimų, gali nedalyvauti tie, kurie jau turi pakankamai įgūdžių, kad galėtų važiuoti poriniuose važiavimuose, o ar „Street“ lyga bus patraukli be porinių važiavimų – klausimas, todėl yra galimas ir pačio „Street“ lygos formato pokytis.

- Ar sulauksime įdomių pokyčių iš dalyvių pusės?

- „Drifto“ lygis auga, yra ruošiančių įdomią techniką naujam sezonui. Turėtume išvysti „turbininių“ V8 ir netgi dyzelinių motorų – tai „driftui“ nėra įprasta. Greičiausiai išvysime naujų veidų jau ir profesionalų lygoje.

- Su kokiais iššūkiais susiduria dalyviai?

- Be tinkamo ir kokybiško automobilio paruošimo iššūkis visuomet būna paramos pritraukimas. Naujo sezono metu laukia ir nauji žiniasklaidos projektai, kurie padės toliau skleisti „drifto“ naujienas. Taip pat daug kas pastebi, kad verslas vis palankiau žiūri į „driftą“, reikia tikėtis, kad kuo toliau, tuo lengviau bus dalyviams gauti paramą ir dalyvauti čempionatuose.

- Ar „PDM Drift Team“ taip pat dalyvaus artėjančiuose renginiuose?

Ruošiamės dalyvauti, ypač atkreipėme dėmesį į „Liqui Moly Drift Days”. Komandos nuomone, tai turėtų būti puikus renginys, padėsiantis pasitobulinti savo įgūdžius. Šiuo metu prioritetas mums yra komandos formavimas – jungiame naujus narius. Taip pat šių metų PDM tikslas – tinkama vieta treniruotėms, kur galėtume ne tik tobulinti įgūdžius, bet ir organizuoti renginius autosporto entuziastams. Norime toliau burti „drifto“ bendruomenę, treniruotis ir dalyvauti varžybose.

Nekantriai laukiame naujo sezono ir dalyvių pasirodymų čempionatuose. Laukia nemažai pokyčių ir įdomių naujovių, automobilių modifikacijų, kurias pateiks varžybų dalyviai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Top naujienos

Ligoninės „mirtininkės“: vienintelis kriterijus gali nulemti 15 ligoninių likimą (218)

DELFI pasiekė Sveikatos apsaugos ministerijos ( SAM ) specialistų parengta neoficiali analizė,...

Šeimai finansų krizė nesibaigia iki šiol: įžvelgia sistemines spragas (16)

Praėjusiame dešimtmetyje Lietuvoje besipučiant nekilnojamojo turto kainų burbului, verslininkas...

ES gimė Italijos saloje, dabar jos gyventojai nori lauk (69)

Niūriai žvelgdamas į apleistą salos uostą, Ciro Alleatis nė kiek neabejoja, kas yra kaltas dėl...

Eli Lake: Šiaurės Korėjos apgavystė (3)

Nuo tada, kai praėjusį birželį per viršūnių susitikimą Singapūre susipažino su Kim Jong Unu,...

Tragiškas Celine Dion gyvenimas - lyg prakeiksmas: lydimas gedulo, persileidimų ir vyro kančių (12)

Kanadiečių dainininkės Celine Dion širdis niekuomet nepamirš velionio vyro ir buvusio...

Didžiuliai vandens kiekiai suteka į plyšius vandenyno dugne – kur jis dingsta? (31)

Jūs tikriausiai žinote, kad Žemės paviršius yra tarsi suskeldėjusio kiaušinio lukštas....

Planuojantiems statybas: ką privaloma žinoti apie detaliojo ir bendrojo plano koregavimą (2)

Rinkdamiesi žemės sklypą, kuriame norėtumėte statyti savo svajonių namą ar vystyti kitą...

Pasitelkite vieną gudrybę ir įspaudų ant kilimo neliks iš karto

Kai norisi permainų namuose, o laiko remontui nėra, pakanka perstatyti baldus – malonios permainos...

Pavojingų atliekų mūsų namuose netrūksta: kaip su jomis elgtis? (1)

Kasdieniai poreikiai kiekvienos šeimos namuose palieka po nemažą krepšelį atliekų. Dalį...

8 klaidos, kurių rudenį neišvengia dažnas sodininkas (4)

Rudenį paprastai pasijuntame išvarginti žemės ūkio darbų, todėl norime juos kuo greičiau...