aA
Bene didžiausią patirtį turintis Lietuvos lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas 34-tą savo lenktynių sezoną pradės su nauja „DHL Racing“ komanda. Naujos galimybės jam padės ne tik siekti aukščiausių tikslų, bet ir auginti jaunąją sportininkų kartą, mat po šios komandos sparnu prie ilgų nuotolių lenktynių starto linijos stos keturi visiškai nauji veidai automobilių sporte, iš kurių du vis dar vaikšto į mokyklą, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Nauja komanda Ramūnui Čapkauskui padės auginti lenktynininkus
© Darius Kibirkštis

Pasaulinė komanda Lietuvos automobilių sporte

Lietuvos ir Baltijos žiedinių lenktynių trasose nuo šių metų atsiras mums naujos, tačiau visame pasaulyje lenktynių mėgėjams iki skausmo pažįstamos spalvos: automobilių sporto meistro R. Čapkausko bolidas „BMW M3 GTR“ pasidabino ryškiai geltona spalva raudonais akcentais ir DHL logotipu. Pasaulinis vardas turės savo lenktynių komandą ir Lietuvoje.

„Automobilių sportas yra artimas mūsų propaguojamoms vertybėms: greitis, saugumas, noras laimėti. DHL nėra naujokai šioje srityje ir aktyviai dalyvauja aukščiausio rango lenktynėse visame pasaulyje. Remiame „Formulės-1“, „Formulės-E“ lenktynes, turime savo komandas kėbulinių automobilių lenktynėse visame pasaulyje.

Lietuvos automobilių sporte taip pat nesame naujokai. Jau dirbome su R. Čapkausko ralio komanda, kartu organizavome Elektrėnų ralį. Šiemet nusprendėme pakeisti formatą ir startuoti su savo komanda žiedinių lenktynių čempionate, nes matome, kad šis formatas populiarėja. Matome daug dalyvių, kurie gali būti potencialūs mūsų klientai ar darbuotojai, todėl džiaugiamės galėdami populiarinti savo vardą tarp tikslinės auditorijos“, – dėstė DHL generalinis direktorius Mindaugas Pivoriūnas.

Patirtimi dalinsis su jaunimu

Kompanija į Lietuvos automobilių sportą žengia saugiai: jiems atstovaus bene didžiausią patirtį sukaupęs Lietuvos lenktynininkas, be pertraukos lenktyniaujantis jau 33 sezonus ir vis dar rodantis aukščiausius rezultatus. Šiemet jis eilinį kartą sieks čempiono titulo Lietuvos ir Baltijos žiedinėse lenktynėse, Baltijos šalių ilgų nuotolių lenktynių čempionate.

„Mano kaip lenktynininko kelias yra labai ilgas ir džiaugiuosi bendradarbiavimu su DHL, laukia labai įdomus sezonas. Vis tik labiau norėčiau pasidžiaugti tuo, kad dabar turiu galimybę dalintis savo patirtimi ir į automobilių sportą atvesti naujų veidų“, – sakė R. Čapkauskas.

Lenktynininkas sako besiimsiantis ir socialinės misijos auginti būsimus lenktynių čempionus. Kartu su R. Čapkausku šį sezoną į lenktynių pasaulį žengs keturi visiškai nauji veidai: Simas Ramanauskas, Nerijus Dovydaitis, Kasparas Vaškelis ir Titas Čapkauskas. Dviem pastariesiems – vos po 15 metų.

„Aš galėčiau toliau pats sau lenktyniauti, smagintis ir nieko daugiau nedaryti. Tačiau matydamas padėtį automobilių sporte jaučiu pareigą pritraukti naujų žmonių, jaunimo, būsimų lenktynininkų, kurie gali važiuoti, tačiau jiems reikia pradžios, reikia pagalbos. Manau, kad Lietuvoje yra daug lenktynininkų, kurie sukaupę pakankamai patirties, kad galėtų padėti jaunuoliams sportuoti, ir tą reikia daryti. Juk reikia auginti naują lenktynininkų kartą“, – savo misiją pristatė R. Čapkauskas.

Ateities perspektyva

„Pasiruošimo dar trūksta, nes automobiliu važiuoti teko labai trumpai. Vis tik sukant ratus susidraugavau su automobiliu, jis labai smagiai valdėsi, bet noriu dar daugiau pravažiuoti, mat dar sunku junginėti pavaras. Kartingo sporte to daryti nereikėjo“, – po pirmosios treniruotės sakė iš kartingo pasaulio į kėbulinius automobilius lipantis K. Vaškelis.

„Pirmosios treniruotės buvo neblogos. Iš pradžių buvo sunku įsivažiuoti, realybėje viskas gerokai baisiau. Bet pripratus prie gyvos trasos, gyvų trajektorijų atsirado aiškumas, atsirado įgūdžiai ir važiuoti tapo lengviau“, – įspūdžiais po pirmojo bandymo važiuoti trasoje lenktyniniu automobiliu dalinosi T. Čapkauskas.

Jauni vaikinai trasoje lėks „BMW E36“ automobiliu, kurio variklis išvysto 375 AG. Nors jau kitą savaitgalį Rygoje vyksiančiose pirmosiose varžybose jie stengsis ne laimėti, o įgauti daugiau patirties, greita ir laiko patikrinta technika leis galvoti ir apie aukštesnius rezultatus.

O R. Čapkauskas lėks „BMW M3 GTR“ modeliu, pasiekiančiu 400 AG ir 400 Nm sukimo momentą, ir visose lenktynėse sieks tik pergalių. Nors dinaminiai skaičiai ne patys didžiausi visame lenktyninių automobilių parke, visos tiesios jie neišduoda. Profesionaliai lenktynėms ruoštas automobilis lengvesnis, geriau valdomas, be to, turi veikiančius aerodinaminius sprendimus, kurie gerokai padidina automobilio sukibimą ir greitį posūkiuose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Antanas Juknevičius siekia rekordo – nori tapti tyliausia Dakaro ralio komanda (2)

Dakaro vilko Antano Juknevičiaus serviso sunkvežimiui 2019-ųjų lenktynės bus jau aštuntasis...

Darius Vaičiulis į Dakarą keliaus iš Antarktidos – nusprendė įgyvendinti svajonę (1)

Beveik 5000 m virš jūros lygio, 40 laipsnių žemiau nulio, stingdantis vėjas ir vienintelis iš ir...

Benediktas Vanagas parodė, be ko į Dakaro dykumas lenktyniauti neišvažiuoja (11)

Situacijų, kuomet viduryje dykumos sugenda bolidas, pasitaiko daugeliui Dakaro maratono dalyvių. O...

Iššūkis Dakaro istorijų pasakotojams: turimą „Nissan“ vienu metu teko ruošti ir žiemai, ir vasarai

Jeigu automobilis yra naudojamas tik vienoje valstybėje, juo rūpintis nėra sudėtinga – reikia...

Dakaro ralyje atsirado ne tik maratonas, bet ir pusmaratonis – kas jį važiuos?

Sausio pradžioje Peru dykumas ir kalnus užimsiantis Dakaro ralio maratonas paskelbė atnaujintas...

Top naujienos

Po protesto akcijos mokytojai lieka ŠMM: nuotaikos dabar kitos (638)

Prieš protesto akciją ministerijoje budintys mokytojai su ašaromis akyse kalbėjo, kad nuotaika...

Kuria naują tvarką: nepatenkinti gydytojų darbu galės reikalauti pinigų (83)

Sveikatos apsaugos ministerijos siūlomas „žalos be kaltės“ modelis pacientams leistų...

Orai: lietų ir šlapdribą pakeis sniego pusnys (23)

Pirmadienį orus lems ciklonas keliaujantis nuo Atlanto vandenyno . Dangumi plauks niūrūs,...

Taupyklės ir sankcijos: kaip subyrėjo rublio ir naftos kainų ryšys (51)

Pastarąjį kartą žaliavinės naftos kainos staigiai smigo žemyn 2015 metų pabaigoje, patraukdamos...

Skvernelis nepanoro LVŽS frakcijos narių priimti į vyriausybę (78)

Nors ir nedidelė tikimybė, kaip parodė balsavimas Seime, bet, jeigu daugiausia konservatorių...

Lūžis parduotuvių lentynose: lietuviški obuoliai brangesni už bananus (79)

Šį rudenį parduotuvių lentynose pakankamai daug permainų, kurios stebina. Kinta tiek kainos, tiek...

Psichologines bėdas pripažinęs Suttonas – apie santykius su Adomaičiu ir „Instagram“ žinutes (10)

Rungtynėse Europos taurėje ir su Panevėžio „Lietkabeliu“ prastai pasirodęs Dominique‘as...

Ministras: emigracija nėra nieko blogo, mes gal kartais dramatizuojame situaciją (121)

Emigracijos patirtis yra labai sveika ir gyventojų išvykimas kartais gal per daug dramatizuojamas,...

Suskaičiavo pėsčiųjų klaidas: į perėjas su ausinėmis, neapsižvalgius ir net nesulaukus žalios (43)

Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėjas, beveik pusė...

Meghan Markle ir Kate Middleton nesutaria žymiai seniau, nei manyta – išdavė tam tikri ženklai, bet niekas nepastebėjo (19)

Kalbos apie Meghan Markle ir Kate Middleton nesutarimus, panašu, įgauna pagreitį. Keista, jog...