aA
Kai Lietuvos čempionate tik keturi lenktynių savaitgaliai, o automobilio variklis sprogsta dar prieš antrųjų varžybų startą, sezoną, jei lenktynininkas siekia tik aukščiausių tikslų, galima jau palaidoti. Ypač, kai artimiausi varžovai, tokie kaip Aurimas Mištautas visada lekia labai greitai ir stabiliai. Tačiau „Dynami:t by Baltic Petroleum“ komandos pilotas Mantas Matukaitis paskutiniame „Ring Challenge“ etape sužaidęs „Va bank“ nepasiduoda ir ruošiasi paskutiniam sezono mūšiui dėl čempiono titulo Estijoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Mantas Matukaitis
Mantas Matukaitis
© Egidijus Babelis

Jau šį savaitgalį Estijoje, šalia Pernu miesto įsikūrusioje „Auto 24Ring“ trasoje vyks didysis Baltijos šalių žiedinių ir ilgų nuotolių lenktynių finalas, kuris į savo varžybų sūkurį įtrauks ir finalinį „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapą, kuriame lauka arši kova net šešiose įskaitoje.

Kova dėl titulų

Viena įdomiausių žiūrovams gausiausia dagiausia iš BMW automobilių sudaryta R3000 įskaita. Joje lyderio poziciją gana komfortiškai laiko Aurimas Mištautas, turėdamas net 12 taškų pranašumą prieš antroje vietoje įsitaisiusį Mantą Matukaitį. Iš pirmo žvilgsnio, rezultatas toks, kad Aurimas jau gali džiaugtis Lietuvos čempiono titulu. Tačiau vieno etapo metu per du važiavimus galima užsidirbti net 42 taškus ir „Dynami:t“ sportininkas Mantas Matukaitis lekia į Estiją susirinkti juos visus.

Jau kelintus metus aukščiausios lygos „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate, konkurencingiausioje ir gausiausioje R3000 klasėje tarp lyderių lenktyniaujantis Mantas Matukaitis šiemet kaip reikiant patobulinęs savo BMW E46 M3 turėjo tik vieną tikslą: iškovoti Lietuvos čempiono titulą. Pirmame etape viskas klostėsi pagal planą, du laimėti važiavimai iš dviejų ir maksimalus surinktų taškų skaičius. Laimėtos lenktynės su „Chevrolet Corvette“ ir OPEN įskaitoje. Podiumai „Time Attack“ važiavimuose su trimis skirtingais automobiliais.

Atsistojo ant kojų

Tačiau tuo tas džiaugsmas ir pasibaigė. Toliau sekusiose „Aurum 1006km“ lenktynėse „Corvette“ sudužo, o BMW sprogo variklis. Antrajame Lietuvos čempionato etape BMW variklis sprogo dar kartą. Dar prieš startą, apšilimo etape.

Mantas po dviejų etapų krito į ketvirtą poziciją savo klasėje, o milžiniškas taškų deficitas, rodos, turėjo palaidoti visas viltis kovoti dėl aukščiausių pozicijų sezono įskaitoje. Ypač kai artimiausias konkurentas – Aurimas Mištautas visada važiuoja tiksliai ir greitai. Tačiau trečiame etape techninis gedimas užklupo net ir itin uoliai sau automobilį konstruojantį Aurimą – vieno važiavimo jis nebaigė dėl sulūžusio reduktoriaus. Tuo tarpu Mantas – atsigavo.

„Nors prieš trečiąjį etapą buvo likę itin mažai laiko, vos dvi savaitės, „MV Sportas“ meistrų komanda parodė, kad kai nori, gali ir kalną nuversti. Buvo pakeistas variklio blokas, pakeistos visos problemų galinčios sukelti detalės, tad bent jau BMW dirbo kaip bitutė“, – kalbėjo Kačerginės „Nemuno žiede“ savo asmeninį rekordą pagerinęs ir geriausią sezono rato laiką, 1:13.987 min parodęs Mantas Matukaitis.

Mantas Matukaitis
Mantas Matukaitis
© Egidijus Babelis

„Ring Challenge“ lėkęs „Va bank“, laimėjęs visas lenktynes ir sumažinęs taškų deficitą daugiau nei pusiau M. Matukaitis nusprendė nepasiduoti ir kovoti dėl čempiono titulo Estijoje.

Į Estiją – tik su BMW

„Jeigu ne geras pasirodymas „Nemuno žiede“, tikrai nebūčiau kovojęs toliau. Aš siekiu tik aukščiausių tikslų, tai jeigu neturėčiau šansų, pinigų į šoną nemėtyčiau. Džiugu, kad po itin nesėkmingo laikotarpio savo fanams ir partneriams parodėme, kad mokame atsitiesti gebame laimėti, dabar tęsime kovą toliau“, – apie tai, kad į Estiją jis galėjo ir nevažiuoti užsiminė „Dynami:t by Baltic Petroleum“ atletas.

Tiesa, komanda į „Estonian Grand Finals“ renginį vyks tik su BMW E46 M3 automobiliu. Įprastai Mantas varžybose važiuoja su dviem, kartais net su trimis automobiliais tarp važiavimų šokinėdamas iš vieno į kitą, tačiau šį kartą vežti „Chevrolet Corvette Z06“ superautomobilį į Pernu nėra prasmės: su juo Matukaitis užtikrintai pirmas OPEN įskaitoje. O ir nėra reikalo papildomai kankintis.

Mantas Matukaitis
Mantas Matukaitis
© Egidijus Babelis

„Lietuvos čempionato lenktynėse, kurios vyksta „Nemuno žiede“ įprastai važiuoju su trimis automobiliais. Rytą pradedu apšildamas „Time Attack“ važiavimuose treniruočių BMW E36, o tada jau lenktyniauju su galingesniais. Iš pradžių R3000 klasėje su BMW E46 M3, tada iš jo šoku, bėgu į „Corvette“. Iš viso per dieną gaunasi beveik keturios valandos trasoje, tad tai vargina ne ką mažiau, nei 1000 km lenktynės“, – pasakojo M. Matukaitis.

Be to, laipiojimas tarp visiškai skirtingų automobilių be jokios pertraukos aklimatizacijai ne itin patinka patiems automobiliams. Mantas pats juokiasi, kad iš sekvencinę pavarų dėžę turinčio BMW persėdęs į įprastą mechaninę transmisiją turinčią „Corvette“ jau kelis kartus bandė pavaras jungti be sankabos.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vaidotas Žala „Andalucia Rally“ varžybose išlaiko tempą: pirmajame greičio ruože – vėl antras

Nors oficialus FIA pasaulio taurės „Andalucia Rally“ startas buvo paskelbtas trečiadienį, 8...

Pamoka „Press ralio“ dalyviams: „Nemuno žiedo“ trasoje seksis turintiems gerus stabdžius

Gegužės 28-29 dienomis vyksiantis „ Press ralis “ sugrįš ir legendinį Kačerginės „Nemuno...

Šiauliuose – galimybė patikrinti savo vairavimo įgūdžius slalomo trasoje

Vis labiau atlaisvinant karantino apribojimus pamažu atsiveria galimybė ir renginiams, tad į...

Nemuno žiede vyko naujo formato varžybos „Superlap Masters“ (2)

„Superlap Masters“ – tai nauja varžybų serija praėjusį savaitgalį užgimusi vienintelėje...

Savaitgalį Rygoje startuoja Baltijos šalių ir Lietuvos lenktynių sezonas

Besidomintys lenktynėmis pastebėjo, kad gegužės pirmąją turėjęs prasidėti sezonas buvo kiek...

Top naujienos

Pastebėję bent vieną iš šių 3 simptomų, kuo greičiau kvieskite greitąją pagalbą: kiekviena minutė yra aukso vertės (86)

Lietuvoje per metus insultą patiria apie 10 tūkst. žmonių, o 3,5 tūkst. lietuvių insultas...

Kremlius apsimelavo net švenčiausią sau dieną: milijonams žiūrovų pasiūlė klastotę (726)

Gegužės 9-oji arba Rusijoje vadinamoji Pergalės diena dešimtmečius neatsiejama nuo karinio...

Kraupus lietuvio nusikaltimas Airijoje: dukros akivaizdoje nužudė vaiko mamą vyras kalės iki gyvos galvos (14)

51-erių Airijoje gyvenantis lietuvis Edmundas Daukša pripažintas kaltu kraupioje nužudymo...

Po metų pertraukos sugrįžta legendinės, aukso amžių menančios kelionės, kuriose uždrausti džinsai (7)

Pasaulinė pandemija metams sustabdė ir istorinį Rytų ekspresą. Aišku, metai pertraukos – tik...

Po merkiančio lietaus periodo orai keisis: viena savaitgalio diena turėtų maloniai nustebinti (4)

Šiandien Lietuvos orus dar lemia mums labai neįprastas, net nuo Kaspijos jūros atkeliavęs pietinis...

Daktaras Rauba įvertino savo imuniteto būklę po antro skiepo: antikūnų tyrimo rezultatas – iškalbingas (236)

Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų Ausų, nosies, gerklės ligų centro...

Andrius Užkalnis | D+

Iššifruoti Rusiją. Vienintelis rusų filmas, kurį reikia pamatyti (4)

Žinoma, tai ne vienintelis rusų filmas, kurį reikia pamatyti. Čia taip tik pasakiau, kad jūs...

Pasaulis gręžiasi į Kiniją vakcinų: kitos išeities nėra (36)

Pasaulis sparčiai tampa vis labiau priklausomas nuo Kinijos dėl vakcinų , kai Indijoje...

Nauja automobilių pardavimo tvarka apsunkino prekybininkų darbą: „Regitra“ tikina, kad laiko pasiruošti buvo per mažai (67)

Nuo gegužės įsigaliojusi nauja automobilių pardavimo tvarka, kuomet privalu iš „Regitros“...

Joana Balčiuvienė | D+

Laidotuvių etiketas, arba kaip nedera elgtis šarvojimo metu: gėda buvo klausytis (4)

„Negaliu kalbėt, Danute, aš pagrabe... Pagrabe, sakau!“ – rikteli dėdulė šarvojimo metu...