„Manyčiau, kad šiandien turėtų būti pasiimta gal 1000 įvairių transporto priemonių“, – spėjo „General Financing team Pitlane“ lyderis, į Limą drauge su dar trimis Lietuvos Dakaro ralio komandomis atskridęs vėlai naktį.

Pilotas pasakojo, kad komanda turi pasiimti tris visureigius, iš kurių vienas – lenktynininis, taip pat serviso sunkvežimį. Iš karto po technikos atsiėmimo komanda keliaus į pradinį Dakaro ralio bivaką.

„Įsikursime, susižiūrėsime visą reikalingą įrangą ir klijuosime Vytį“, – šypsojosi B. Vanagas, kalbėdamas apie iš daugiau nei 7600 žmonių, panorusių atsidurti ant komandos „Hilux“ šono, nuotraukų sudarytą lipduką.

Penktadienio, sausio 4 d. rytą, komanda yra pakviesta į „Toyota OverDrive“ ir „Toyota Gazoo Racing“ rengiamą testų sesiją.

„Apie 50 km į pietus nuo Limos, viename smėlio masyve, gamyklinės „Toyota“ komandos ruošia dviejų dienų testus. Pirmąją, t.y. ketvirtadienį, ten suksis trys gamyklos pilotai, o antrąją darbo imsis kiek daugiau nei dešimtis privačių, „Toyota“ bolidais ginkluotų pilotų. Turėsime dvi trasas: viena apie penkių kilometrų, kita keturiolikos. Abi jos parinktos taip, kad atitiktų reljefo sąlygas, su kuriomis susidursime regione. Nuo devintos ryto iki ketvirtos vakare gausime progą prasimankštinti, dar kartą pasitikrinti bolido nustatymus“, – vardino B. Vanagas.

Po testų sesijos komandos technikų komanda dar kartą perkratys automobilį ir jau kitą rytą keliaus į techninę patikrą, o tuo tarpu ekipažo nariai imsis administracinės komisijos išbandymų. Pateikę visus reikalingus dokumentus, bei atlikę visas būtinas procedūras, „General Financing team Pitlane“ baigs savo pasiruošimą 2019–ųjų Dakaro raliui dar kartą atiduodami savo bolidą į organizatorių rankas.

Prancūzai uždarys „Toyota Hillux“ į bendrą dalyvių parką, geriau žinomą kaip „Parc Ferme“. Po nakties technika bus grąžinta ir B. Vanagas su S. Rozwadowskiu patrauks į Limoje paruoštą ralio starto arką. Kirtę ją, techniką dalyviai dar kartą grąžins organizatoriams ir kitą rytą pradės visavertį bivako gyvenimą.

Yra atgavęs ir apgadintą

Drauge su B. Vanagu į laukiančių savo technikos eilę atsistoję ir kiti lietuviai. Čia pat Dakaro automobilių laukia Antanas Juknevičius ir „Craft bearings“ komanda. Čia nuotaikos ypač džiugios, mat vos atskridusią į Limą komandą pasitiko Darius Vaičiulis, A. Juknevičiaus šturmanas. Pastarasis visą šventinį laikotarpį praleido Antarktidoje ir nė negalėjo grįžti į Lietuvą pasimatyti su šeima per šventes, mat lietuvį stovykloje sniegynuose įkalino kone dvi savaites trukusi pūga.

Benediktas Vanagas ir Antanas Juknevičius laukia technikos atsiėmimo Limos uoste

A. Juknevičius dar prieš išvykdamas iš Lietuvos prisiminė, kad yra susidūręs su atvejais, kai iš laivo išvaryta technika būna apgadinta.

Pavyzdžiui, prieš vieną iš savo Dakaro ralių A. Juknevičius lenktyninį visureigį atsiėmė su visiškai sugadinta sankaba. Kaip spėjo lenktynininkas, greičiausiai lietuvių technika buvo panaudota tempiant iš laivo neužsivedančius automobilius, o to daryti nemokančiam ir nesuprantančiam, kaip veikia sekvencinė pavarų dėžė, sportinė sankaba, paprasčiausiai negalima. Beje, tąkart A. Juknevičiui pavyko išsireikalauti žalos atlyginimo.

Benediktas Vanagas ir Antanas Juknevičius laukia technikos atsiėmimo Limos uoste

Paleido iš ligoninės

Drauge su visais savo technikos laukia ir Vaidoto Žalos, „Agrorodeo“ lyderio, komandos vyrai. Šios komandos stovykloje dar visai neseniai nuotaikos nebuvo itin optimistinės, mat lenktynininkas V. Žala susirgo.

Kaip DELFI sakė „Agrorodeo“ komandos atstovai, negaluoti pradėjusio V. Žalos organizme buvo rasta bakterija, o pastaroji sukėlė organizmo dehidrataciją. Iš ligoninės lenktynininkas jau paleistas, tačiau gydymas dar nesibaigė. Sportininkui skirta antibiotikų, o maitintis tenka avižine koše.

Nepaisant to, „Agrorodeo“ ramina, jog iki Dakaro ralio starto sausio 7-ąją, kai teks įveikti pirmąjį greičio ruožą, komandos lyderis tikrai pasveiks.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)