aA
Austrijos „Redbull Ring“ trasa moderni ir saugi, bet per daug savo jėgas pervertinę vairuotojai gali prisidaryti nemažai problemų. Tą įrodė abejos šeštadienį vykusios treniruotės. Abi 90 minučių trukmės sesijos buvo pažymėtos smarkiomis avarijomis.
Le Mano lenktynių dalyviai
© A.Venskaus nuotr.

Pirmoje treniruotėje „pasižymėjo“ Dainiaus Matijošaičio ir visos „SVK by Speed Factory“ komandos tiesioginiai LMP3 klasės konkurentai. Italų „Villorba Corse“ komanda. Antrajame posūkyje automobilis smarkiai rėžėsi į atitvarus.

Automobilis atrodė nekaip – suniokotas visas galas, pažeista važiuoklė, bet gale įtaisyta greičių dėžė liko sveika ir inžinieriai netruko išspręsti problemų. Italams teko skolintis galinį anglies pluošto sparną iš lietuvių, nes rinkoje vis dar trūksta „Ginetta“ automobilių atsarginių dalių.

„Mes čia drąsiai pasielgėme, nes negali žinoti, gal jau pirmajame rate mums patiems prireiks tos detalės. Reikės eiti ir prašyti, kad grąžintų. Bet toks yra automobilių sportas – turi padėti vieni kitiems“, – kalbėjo komandos vadovas Dalius Steponavičius.

Italų avarija gerokai sutrumpino pirmąją treniruotę, o kitą teko visai nutraukti. Ispanų „Ibanez Racing“ komandos LMP2 „Oreca“ patyrė avariją pirmajame trasos posūkyje.

Per abi sesijas „SVK by Speed Factory“ komandos pilotai D. Matijošaitis, Jesus Fuster ir Konstantinas Calko bendrai nuvažiavo 72 ratus „Redbull Ring“ trasoje. Tai daugiau nei 330 kilometrų. Pirmosios treniruotės metu komanda pademonstravo antrą geriausią laiką klasėje. Nuo gamyklinę „Ginetta-LMT“ pilotavusio daugkartinio olimpinio čempiono Chriso Hoyaus atsiliko tik 0,09 sekundės.

Le Mano serijoje devynios šimtosios reiškia daug. Čia mastai, greičiai ir biudžetai didesni nei Lietuvoje galima įsivaizduoti. Keturias valandas bolidai gainiojami be gailesčio. Praėjusiame etape Imoloje D. Matijošaičiui teko finišuoti praktiškai be stabdžių. Šiandien nuo tokio likimo bandoma apsisaugoti aukojant brangias šimtąsias ir tūkstantąsias sekundes dalis stabdant.

„Turime tokių mažų techninių smulkmenų. Nelaiko važiuoklės guoliai. Neaišku kodėl. Stabdžių kaladėlės taip pat dyla daugiau nei turėtų. Italijoje pasimokėme ir pakeisime stabdžių kaladėles į silpnesnes – ne tokias efektyvias, bet ilgiau „grojančias“. Aišku, tik varžybos parodys kiek mes padarėme namų darbų“, – pasakojo lenktynininkas.

Le Mano serija tai nauji horizontai Lietuvos automobilių sportui. Prasidėjus sezonui visi komandos nariai turėjo šiokį tokį šoką gilindamiesi į reglamentą, reikalavimus, atidumą detalėms. Komandas šioje serijoje turi aviacijos ir inžinerijos pramonės atstovai, tad darbo kultūra čia pačio aukščiausio lygio. Iki jo pasistiebti reikia ne vienam.

„Tai trečios varžybos, trečia trasa ir, galima sakyti, trečia mašina. Dabar turime ją kiek kitokią, patobulintą. Nei aš, nei Jesusas nebuvo lenktyniavę šioje trasoje, bet laikai rodo, kad ne tiek ir daug esame nutolę nuo klasės lyderių. Pagaliau mūsų komanda baigia perprasti automobilį“, – sakė D. Matijošaitis.

Trečiasis „European Le Mans Series“ etapas startuos 14:30 Lietuvos laiku.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dvyliktokui iš Tauragės pavyko – tapo Europos ralio kroso čempionu (1)

Tauragiškis Rokas Baciuška – Europos ralio kroso čempionas. Šį savaitgalį Vokietijos...

Automobilių slalomo mėgėjų finalinė kova laukia Plungėje

2018 metų pavasarį startavusi penkių etapų slalomo varžybų serija „Eolto slalomo taurė“,...

Tauragėje – Lietuvos bekelės lenktynių čempionato finalas

Artėjantį savaitgalį Tauragėje vyks Lietuvos bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionato...

Čapkauskas su TCR „Fast Lap“ nedalyvaus: lenktynės neturėtų būti tokios (8)

„Blogas tas lenktynininkas, kuris nenori laimėti“, – šyptelėjo Ramūnas Čapkauskas ,...

Paaiškino, kuo skiriasi sportiniai ir kasdienai skirti visureigiai

Lietuvos bekelės lenktynių čempionate visureigiai skirstomi į tris klases: „Tourism“,...

Top naujienos

Putino slaptųjų misijų Ukrainoje ir Sirijoje vado lėktuvas išskrido iš Lietuvos: buvo taisomas Žiemelio įmonėje (89)

Penktadienį dėl techninių problemų Lietuvoje priverstinai nusileidęs artimo Vladimiro Putino...

Milijonus kainavusioje sistemoje – skylė po skylės: ar duomenys apie mūsų asmeninę sveikatą saugūs? (98)

Elektroninės sveikatos sistema jau kainavo daugiau nei 30 milijonų eurų, tačiau spragos ir...

Vilniaus centre į atvirą kanalizacijos šulinį įkrito mažametė mergaitė (43)

Sekmadienį, spalio 14-ąją, policijos pareigūnai gavo pranešimą apie į lietaus nuotekų šulinį...

Lietuvos futbolo rinktinės vargai: blogiausias čia – ne Jankauskas (36)

733 dienų be pergalių oficialiuose turnyruose, 18 pralaimėjimų per paskutines 26 rungtynes bei 14...

50-metį švenčiančio Juozo Statkevičiaus interviu – apie sąžinę, „auksinę ranką“, ir deficitą nedeficito laikais (31)

Kvailas dalykas, kurį turiu – sąžinė. Nemoku apgaudinėti žmonių. Geriau sąžiningai dirbti...

Po netiesioginių Saudo Arabijos grasinimų naftos kainos gali šoktelėti iki 100 dolerių (66)

Pasaulinę naftos rinką, jau ir taip varžomą JAV sankcijų Iranui, šiuo metu drebina rizika dėl...

Naujojo biudžeto paslaptis – diržų veržimas ekonomikos kilimo metu: rado, kas sumokės už valdančiųjų užmojus atnaujinta 15.20 (312)

Nors Lietuva išgyvena ekonominį pakilimą, kaip iš giedro dangaus pasirodė žinia – kultūros...

Kelininkai suplanavo, kaip užklupti žiemą: druska barstyti gatves gali nors dabar (19)

Nepaisant to, kad už lango vasariška šiluma, kelių valymą , slidumą mažinančių medžiagų...

Meghan Markle sėkmingai slėpė nėštumą, tačiau stiliaus užuominų būta ne kartą (19)

Sasekso hercogienė Meghan jau kurį laiką buvo akylai stebima žiniasklaidos fotografų ir jei...