Austrijos „Redbull Ring“ trasa moderni ir saugi, bet per daug savo jėgas pervertinę vairuotojai gali prisidaryti nemažai problemų. Tą įrodė abejos šeštadienį vykusios treniruotės. Abi 90 minučių trukmės sesijos buvo pažymėtos smarkiomis avarijomis.
Le Mano lenktynių dalyviai
© A.Venskaus nuotr.

Pirmoje treniruotėje „pasižymėjo“ Dainiaus Matijošaičio ir visos „SVK by Speed Factory“ komandos tiesioginiai LMP3 klasės konkurentai. Italų „Villorba Corse“ komanda. Antrajame posūkyje automobilis smarkiai rėžėsi į atitvarus.

Automobilis atrodė nekaip – suniokotas visas galas, pažeista važiuoklė, bet gale įtaisyta greičių dėžė liko sveika ir inžinieriai netruko išspręsti problemų. Italams teko skolintis galinį anglies pluošto sparną iš lietuvių, nes rinkoje vis dar trūksta „Ginetta“ automobilių atsarginių dalių.

„Mes čia drąsiai pasielgėme, nes negali žinoti, gal jau pirmajame rate mums patiems prireiks tos detalės. Reikės eiti ir prašyti, kad grąžintų. Bet toks yra automobilių sportas – turi padėti vieni kitiems“, – kalbėjo komandos vadovas Dalius Steponavičius.

Italų avarija gerokai sutrumpino pirmąją treniruotę, o kitą teko visai nutraukti. Ispanų „Ibanez Racing“ komandos LMP2 „Oreca“ patyrė avariją pirmajame trasos posūkyje.

Per abi sesijas „SVK by Speed Factory“ komandos pilotai D. Matijošaitis, Jesus Fuster ir Konstantinas Calko bendrai nuvažiavo 72 ratus „Redbull Ring“ trasoje. Tai daugiau nei 330 kilometrų. Pirmosios treniruotės metu komanda pademonstravo antrą geriausią laiką klasėje. Nuo gamyklinę „Ginetta-LMT“ pilotavusio daugkartinio olimpinio čempiono Chriso Hoyaus atsiliko tik 0,09 sekundės.

Le Mano serijoje devynios šimtosios reiškia daug. Čia mastai, greičiai ir biudžetai didesni nei Lietuvoje galima įsivaizduoti. Keturias valandas bolidai gainiojami be gailesčio. Praėjusiame etape Imoloje D. Matijošaičiui teko finišuoti praktiškai be stabdžių. Šiandien nuo tokio likimo bandoma apsisaugoti aukojant brangias šimtąsias ir tūkstantąsias sekundes dalis stabdant.

„Turime tokių mažų techninių smulkmenų. Nelaiko važiuoklės guoliai. Neaišku kodėl. Stabdžių kaladėlės taip pat dyla daugiau nei turėtų. Italijoje pasimokėme ir pakeisime stabdžių kaladėles į silpnesnes – ne tokias efektyvias, bet ilgiau „grojančias“. Aišku, tik varžybos parodys kiek mes padarėme namų darbų“, – pasakojo lenktynininkas.

Le Mano serija tai nauji horizontai Lietuvos automobilių sportui. Prasidėjus sezonui visi komandos nariai turėjo šiokį tokį šoką gilindamiesi į reglamentą, reikalavimus, atidumą detalėms. Komandas šioje serijoje turi aviacijos ir inžinerijos pramonės atstovai, tad darbo kultūra čia pačio aukščiausio lygio. Iki jo pasistiebti reikia ne vienam.

„Tai trečios varžybos, trečia trasa ir, galima sakyti, trečia mašina. Dabar turime ją kiek kitokią, patobulintą. Nei aš, nei Jesusas nebuvo lenktyniavę šioje trasoje, bet laikai rodo, kad ne tiek ir daug esame nutolę nuo klasės lyderių. Pagaliau mūsų komanda baigia perprasti automobilį“, – sakė D. Matijošaitis.

Trečiasis „European Le Mans Series“ etapas startuos 14:30 Lietuvos laiku.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Estijos ralyje lietuviai patyrė avariją (12)

Šį savaitgalį vykstančiame „Shell Helix Rally Estonia“ startavę du ekipažai iš Lietuvos...

„Bracket drag“ lenktynėse Palangoje sunkiausia bus profesionalams (2)

„Aurum 1006 km lenktynių“ metu ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Lietuvoje vyks „Bracket“...

Pasaulio čempionato lyderis „Hyundai i30 N TCR“ varžysis Lietuvoje (1)

Ką tik iš gamyklos Alzenau (Vokietija), dar kvepiantis dažais, toks pats, kaip pasaulio čempionate...

„Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose debiutuos perspektyvus šešiolikmetis iš Suomijos

„ Samsonas Rally Rokiškis “ varžybos šiemet ir vėl pasižymės rekordine dalyvių iš...

Estija pristato naują vizitinę kortelę: turistus vilioja prestižinėmis lenktynėmis

Jei tradiciniai traukos objektai nebevilioja, dešimtis tūkstančių svečių iš kaimyninių...

Top naujienos

Lietuvoje bus karšta kaip pirtyje (8)

Visą savaitę Lietuvoje laikysis šilti, tvankūs ir lietingi orai

Kroatų treneris po finalo: leiskite man pasakyti vieną sakinį teisėjui Deschampsas: ar mes – gražūs čempionai? (338)

Kroatijos rinktinei nepavyko tapti devintąja pasaulio čempione istorijoje – išrinktųjų klube...

Dar viena Šaro pergalė: White'as lieka „Žalgiryje“ Toupane'o ateitis paaiškės greitu metu (7)

Amerikietis Aaronas White'as ir toliau rungtyniaus Kauno „Žalgirio“ komandoje. Praėjusią...

Oskaras Koršunovas Prancūzijos pergalę čempionate sutinka mylimosios šalyje: aplink tik džiaugsmas ir euforija (15)

Šiuo metu teatro festivalyje Pietų Prancūzijoje dalyvaujantys režisierius Oskaras Koršunovas ir...

Nežabota Kremliaus fantazija: NATO pajėgas Baltijos šalyse palygino su naciais (430)

Adažių poligone, Latvijoje, įsikurs tarptautinė NATO divizija „Šiaurė“, – tokia žinute...

Automobilių baterijų ateitis: ką naudosim ir kiek važiuosim? (13)

Pastarąjį dešimtmetį elektriniai automobiliai nebūtų galėję taip sparčiai tobulėti, jei...

Grenlandijoje mokslininkams pavyko užfiksuoti įspūdingą reginį (2)

Rytų Grenlandijoje mokslininkai vaizdo įraše užfiksavo neįtikėtiną įvykį: akimirką, kai...

Prinokę ir žali bananai turi skirtingą poveikį sveikatai: ką reikia žinoti? (19)

Vieni žmonės mėgsta pusžalius bananus, kiti – prinokusius iki rudumo. Tačiau ar tarp tokių...

Macronas šėlo VIP ložėje, Kroatijos prezidentė neatsiliko – dalijo bučinius ranką spaudė Putinas (164)

Pasaulio čempionato finale laimėjusios Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas nevaldė...

Kaip Izraelis per 3 minutes numušė 5 sovietų „MiG'us“ (348)

1970 metų liepos 30 dieną Izraelio karinės oro pajėgos iš dangaus nubloškė penkis sovietų...