aA
Savaitgalį žiedinėje Barselonos lenktynių trasoje vyko priešpaskutinis „Hankook 24h“ varžybų serijos etapas. Lietuvai atstovaujanti „RIMO Racing“ komanda pakartojo geriausią savo sezono rezultatą šioje serijoje ir užėmė trečią vietą SP3 klasėje.
Robertas Kupčikas R. Šaučikovo nuotr.)

Tiesa, praeitą kartą trečią vietą lietuviai užėmė važiuodami perpus trumpiau – 12 valandų trukusiose lenktynėse Olandijoje.

Barselonos trasoje pradžia komandai nebuvo sėkminga – SP3 klasėje startavę ketvirti, dėl stabdžių sistemos gedimo „RIMO Racing“ anksti nukrito į septintą vietą. Įvairūs, tačiau ne esminiai gedimai lydėjo visų lenktynių metu – tris kartus nuleido padangą, daugiau kartų nei buvo numatyta (keturis) reikėjo keisti stabdžių kaladėles, o prasidėjus nakčiai į techninio aptarnavimo zoną komandos Honda Civic TCR automobilį dėl sulūžusio pusašio teko parvežti pririštą prie evakuatoriaus.

Tačiau nepaisant visų incidentų bei sunkumų, komanda susitvarkė su iššūkiais ir antroje nakties pusėje ne užmigo, o atvirkščiai – pradėjo vytis savo varžovus. Prašvitus, „RIMO Racing“ jau tvirtai užsiėmė prizinę trečią vietą ir jos nebeužleido iki pat visą parą trukusių varžybų finišo. Iš viso pravažiavę 571 ratą vienoje gražiausių Formulės 1 trasų, Lietuvos sportininkai džiaugėsi rezultatu ir prisipažino, kad ambicijos yra ne tik dar kartą čia sugrįžti, bet ir kovoti dėl aukštesnės vietos ant podiumo. Varžybas už vairo šeštadienį 12 val. pradėjo Robertas Kupčikas, o lygiai po paros finišavo Rimantas Blažulionis.

Po finišo Rimantas sakė: „Esame labai patenkinti tuo, kad pagarbiai pranešamą Lietuvos pavadinimą ir vėl išgirdome stovėdami ant podiumo. Žinoma, norų čia dar sugrįžti ir pabandyti laimėti dar daugiau yra. Juolab mus jau gerai čia žino, gerbia, rodo per tiesiogines transliacijas internete bei per televiziją. Su daugeliu iš komandų jau tapome ne tik varžovais, bet ir draugais. Tikiu, kad taip kuriame gerą reputaciją ne tik komandai bei partneriams, bet ir Lietuvai. Grįžę viską įvertinsim, užbaigsim šių metų sezoną Baltijos šalių čempionatuose, o tada jau pradėsim galvoti apie kitas tarptautines varžybų serijas. Greičiausiai tai ir vėl bus „Hankook 24h series“.

Vairuodami po daugmaž pusantros valandos kiekvienas, Rimantas Blažulionis, Martynas Samuitis, Robertas Kupčikas bei Dainius Matijošaitis iš viso per varžybas keitėsi 18 kartų. Visą varžybų planą bei strategiją kūrė ir įgyvendino dviejų patyrusių vadovų – Lino Nemuros ir Hario Aleksandravičiaus – komanda. O techninę automobilio būklę prižiūrėjo ne tik „RIMO Racing“ inžinieriai – Vaidas Glinskis, Andrius Daunoras, Gediminas Celiešius, Vilius Mikelaitis, bet ir specialiai šioms varžyboms prisijungę oficialiaus Honda sportinio padalinio specialistai iš Italijos.

Kitos „RIMO Racing“ varžybos – paskutinis „Baltic Endurance Championship“ etapas Rygoje spalio viduryje. Šiame čempionate Lietuvos komanda po trijų etapų lyderiauja, lenktyniaudama BMW 335D automobiliu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Karolis Raišys Monte Karlo raliui turi naują ginklą – MG B pakeitė galingesniui automobiliu

Sausio pabaigoje prasidėsiančiame prestižiniame „Monte Carlo Historique“ ralyje „Flameris...

Antanas Juknevičius siekia rekordo – nori tapti tyliausia Dakaro ralio komanda (2)

Dakaro vilko Antano Juknevičiaus serviso sunkvežimiui 2019-ųjų lenktynės bus jau aštuntasis...

Darius Vaičiulis į Dakarą keliaus iš Antarktidos – nusprendė įgyvendinti svajonę (1)

Beveik 5000 m virš jūros lygio, 40 laipsnių žemiau nulio, stingdantis vėjas ir vienintelis iš ir...

Benediktas Vanagas parodė, be ko į Dakaro dykumas lenktyniauti neišvažiuoja (11)

Situacijų, kuomet viduryje dykumos sugenda bolidas, pasitaiko daugeliui Dakaro maratono dalyvių. O...

Iššūkis Dakaro istorijų pasakotojams: turimą „Nissan“ vienu metu teko ruošti ir žiemai, ir vasarai

Jeigu automobilis yra naudojamas tik vienoje valstybėje, juo rūpintis nėra sudėtinga – reikia...

Top naujienos

Teismas patvirtino: Kručinskų vaikai buvo paimti teisėtai (46)

Kauno apygardos teismas patvirtino, kad Kručinskų vaikams buvo kilusi reali grėsmė, todėl jie...

Smūgis durelėmis į kitą automobilį nebūtinai baigsis deklaracija – žinovai mato spragų (77)

Galimybė eismo įvykio deklaraciją pildyti tada, kai automobilio šonas paženklinamas greta...

Valgote papelijusius maisto produktus? Net nenutuokiate, kas jūsų laukia (17)

Pelėsiniai grybai gamtoje yra labai paplitę – jų rūšys skaičiuojamos tūkstančiais. Kai...

SGD terminalą dabar nori pirkti: kas pasikeitė (185)

Parlamentui priėmus svarstyti įstatymų projektus, kurie sukurtų teisinį pagrindą suskystintų...

DELFI Diena. Po vaikų paėmimo skandalų netyla diskusijos — pokalbis su Šakaliene ir Puidoku (43)

Įkaitusi atmosfera po vaikų atėmimų skandalų neslūgsta. Kaip taisyti dabartinį vaiko teisių...

Vilniuje rengiamasi statyti unikalų pėsčiųjų tiltą per Nerį (18)

Tokio konkurso sostinė nematė daugiau nei 15 metų – savivaldybė rengiasi tiesti naują ir...

Kelios gudrybės, kurios padės neapsigauti perkant Kalėdų eglutę

Vienas iš kalėdinių rūpesčių – eglutės paieškos. Kol vieni ieško pernykštės plastikinės...

Policijos įspėjimus prieš mitingą Lietuvoje gavo ne vienas žmogus: pasijutau kaip tikras banditas (763)

Varėnoje dirbantis mokytojas Egidijus Nasevičius pasijuto didžiuliu nusikaltėliu, kai į jo duris...

Landsbergis tikisi viešo Skvernelio paneigimo: įtaria, kad dėl biudžeto bus palaikytos Puidoko pataisos (175)

Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS–LKD ) pirmininkas ir partijos...

Theresa May atšaukia antradienį turėjusį vykti lemiamą balsavimą dėl „Brexit“ parlamente atnaujinta 15.15 (26)

Theresa May pirmadienį atšaukė kitą dieną parlamente turėjusį vykti balsavimą dėl pritarimo...