aA
Vyganto Rimkaus debiutinės varžybos aukščiausios PRO lygos Lietuvos „drifto“ čempionate susidėliojo tarsi intriguojanti pasaka: mašinos paruošti nespėjo, turėjo naudoti stipriai per silpną seną BMW, kuriam treniruotėse sprogo motoras. Paskutinę akimirką pasiskolino vėlgi per silpną žemesnės lygos „Mazdą“ ir su ja net pats netikėdamas laimėjo pirmąsias PRO lygos varžybas Lietuvos čempionate, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Vygandas Rimkus ir jo pasiruošimas Lietuvos drifto čempionatui
© Luko Misiūno nuotr.

Panašu, kad prieš šį savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiede“ vyksiantį „Liqui Moly Uphill Drift“, antrą čempionato etapą istorija kartojasi, tad Vygantas Rimkus naktimis vietoje miego remontuodamas automobilius tikisi, kad šeštadienį istorija pasikartos.

Stringa „Nissan“ gamyba

Praėjusių metų „Semi-Pro“ lygos vice čempionas Vygantas Rimkus šiemet žengė į aukščiausią Lietuvos čempionato PRO lygą. Debiutiniam sezonui išsikėlė aukštus tikslus, o juos planavo siekti tokio lygio varžybose dar nematytu „Nissan 350Z“ automobiliu, kurį konstravo visą žiemą.

Vis tik „Nissan“ nėra taip sportininkų pamėgtas kaip BMW, tad detalių jį tobulinti nėra taip paprasta surasti, daug ką tenka gamintis, pritaikyti, iš naujo skaičiuoti. Į pirmąjį etapą Veega juo taip ir neišvažiavo. Galiausiai ir antrajam, vyksiančiam šį savaitgalį Kačerginėje pritrūko kelių varžtų. Bet be mašinos kaunietis neliks.

Vygantas Rimkus startuos su Andriaus Vasiliausko BMW E36 M3 bolidu, turinčiu didžiulę lietuvių kompanijos „Turbo Systems“ turbiną, tad jėgos antrosiose varžybose jam netrūks. Ratus suka 720 AG ir 900 Nm sukimo momentas.

Treniruotėse persekioja negandos

„Kaip ir maniškis, šis automobilis turi „Individual Racing Parts“ važiuoklę, rankinį stabdį, pavarų perjungimo svirtį. Viskas pažįstama. Tik kadangi jis senai gamintas ir ilgai stovėjęs, reikėjo jį šiek tiek patobulinti, kad atitiktų šių dienų reglamentą, taip pat „Automotive.lt“ per vieną naktį pasirūpino visais reikalingais skysčiais, automobilis paruoštas važiuoti“, – dar trečiadienį prieš pirmąją treniruotę aiškino Vygantas Rimkus.

O po treniruotės jis jau turėjo naujų bėdų ir dar vieną nemigos naktį, mat pirmuoju bandymu slysti šonu senai stovėjusiam automobiliui nusisuko pusašis, atsirado variklio problemų. Per naktį jas sutvarkė, ketvirtadienį, oficialaus renginio išvakarėse bandys treniruotis vėl.

O treniruočių norint išlaikyti lyderio poziciją čempionate reikės, mat Andriaus Vasiliausko senasis BMW yra kiek kitoks, nei kad Vygantas yra įpratęs vairuoti.

Vygandas Rimkus ir jo pasiruošimas Lietuvos drifto čempionatui
Vygandas Rimkus ir jo pasiruošimas Lietuvos drifto čempionatui
© Luko Misiūno nuotr.

Pareikalaus naujų įgūdžių

„Dar nesu lenktyniavęs automobiliu su turbina, o „drifto“ varžybose važiavimas automobiliu, kuris turi atmosferinį arba turbininį variklį ženkliai skiriasi. Atmosferiniai varikliai veikia labai tolygiai ir jie yra nuspėjami, o sportinės turbinos turi vėlavimą. Tad sūkių pačioje galios nebūna tiek daug, o kai turbina užsipučia ir atsiranda visi 700 AG, tai jau Dieve, padėk“, – nusijuokė socialinių tinklų sekėjams Veegos vardu pažystamas Vygantas Rimkus.

Pasak jo, norint suvaldyti turbininį automobilį reikia gerų įgūdžių. Atleisti akceleratoriaus negali, nes tada dings galia ir neturėsi jos iš karto. Ratai sukibs ir svies mašiną į griovį. O tai dažniausiai reiškia varžybų pabaigą ir dideles remonto išlaidas. Taip pat reikia gerai jausti pavarų perdavimus ir variklio sūkius laikyti didžiausios galios diapazone.

Šį šeštadienį vyksiančiose „Liqui Moly Uphill“ varžybose lėkti senu, žemesnės lygos treniruočių automobiliu, kaip kad Veega darė Latvijoje, nepavyks. Visai kitokia trasos specifika.

„Tai bus bene greičiausia trasa visam sezone. Startuosime prieš Ąžuolo posūkį ir kilsime į kalną. Kai Latvijoje pavykdavo dideliu greičiu užsistatyti ir slysti lėtėjant, čia visa trasa bus greitėjanti. Taigi jai reikia didelės galios“, – aiškino V. Rimkus.

Kadangi pirmame Rygoje vykusiame Lietuvos „driftingo“ čempionato etape jis pasirodė puikiai, buvo greičiausias tarp visų lietuvių ir surinko daugiausia taškų, Veega ir dabar kelia sau aukščiausius tikslus: išlaikyti lyderio poziciją. Juokiasi, kad kartojasi pirmojo etapo istorija, tad tikisi, kad ir rezultatas atitiks posakį: sunku pratybose, lengva mūšyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
5.0000

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Patarė, ko Dakaro ralio gerbėjai turėtų nedaryti Saudo Arabijoje (2)

Pasauliui tampant vis kosmopolitiškesniam, naftos klodais turtinga Saudo Arabija garsėja...

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ nugalėtojus sužavėjo bekelės rungtis – panoro nuosavų visureigių (1)

Norint nugalėti konkurse „ Geriausias Lietuvos vairuotojas “, nepakanka gerai jausti automobilį...

„Jeep Compass“ – „parketinis“ visureigis? Po bekelės varžybų taip neatrodo

Lietuvoje jau antri metai vyksta bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionatas ir šių...

Baltijos šonaslydžio čempionato finale padangas svilino ir lietuvių trijulė

Šį savaitgalį Rygoje vyko paskutinis, penktasis, Baltijos šalių šonaslydžio čempionato etapas....

Top naujienos

Prostitucijoje išnaudotų lietuvių istorijos sukrėtė net visko mačiusią pareigūnę iš Švedijos: viena jų tapo filmu (138)

Net praėjus daugiau nei dešimtmečiui prostitucijoje išnaudotų lietuvaičių istorijos yra...

Ilgiausia apgultis istorijoje: du dešimtmečius siaubo iškentę miestelėnai maro protrūkio laukė kaip išganymo (5)

Osmanų imperijos karo su Venecijos respublika metu Kandijos miestas (dabar – Heraklionas ,...

Aukštaitijos sostinė stoja? Darbdaviai jau skaičiuoja susitraukusius pelnus ir pereina į taupymo režimą (167)

Lietuvos ūkio variklis sukasi visu pajėgumu. Pastaraisiais metais augusi ekonomika išjudino ir...

Ekspertai: po Lenkijos rinkimų politikoje labiausiai tikėtinas tęstinumas (5)

Lenkijos valdančiajai dešiniųjų pažiūrų partijai „ Įstatymas ir teisingumas “...

Po skyrybų dramos – atviras Andriaus Šedžiaus interviu apie vaikus: apie tai vėliau teks papasakoti ir mažyliui (69)

Neseniai skyrybas išgyvenęs verslininkas Andrius Šedžius dabar visą savo dėmesį sakosi...

Sunkiai sergančios aktorės Anastasijos Zavorotniuk dukra pasidalijo jautria žinute (52)

Šeštadienį, spalio 12-ąją, sunkiai serganti aktorė Anastasija Zavorotniuk kartu suvyru Piotru...

Mirotičiaus šou laimėjo „Barcelonai“ trilerį prieš „Valencia“, Kulboka padėjo nugalėti „Baskonia“ (1)

Nikola Mirotičius surengė fenomenalų pasirodymą bei vienas ant savo pečių ištempė...

Metusi mokytojos darbą emigravo į Norvegiją: griauna stereotipus apie fabrikuose žuvį dorojančius tautiečius (165)

Pedagogės Laimutės Skiudulės vardą, be abejo, žino kone kiekviena Stavangerio ( Norvegija )...

Kokią klaidą lengva padaryti ruošiant avietes žiemai – profesionalo komentaras kaip avietes apsaugoti nuo šalnų (3)

Gediminas Cijūnaitis , gediminosodai.lt savininkas, dalinasi patirtimi, kaip elgtis su avietėmis,...

Ant bangos: Rapšys iškovojo dar vieną auksą Berlyne (53)

Įspūdingą formą šį sezoną demonstruojantis Danas Rapšys iškovojo dar vieną aukso medalį...