„Šių metų pakeitimai iš esmės turi tikslą griežtinti veiksmą trasoje ir aplink, – pasakoja Drifto komiteto pirmininkas Linas Ramoška. – Pradėsime iš visų lygų dalyvių reikalauti dėvėti daugiau apsaugos priemonių, labiau saugoti trasų teritoriją nuo alyvos prasisunkimo, bei stengsimės optimizuoti varžybų eigą.“

Pirmasis ir labiausiai dalyvių pastebėtas pakeitimas – pirštinių ir pošalmių reikalavimas žemiausioje „Street“ lygoje. Iki šiol čia buvo galima važiuoti vilkint ilgomis rankovėmis, bei dėvint kelnėmis ilgomis klešnėmis, dėvint šalmą. Nuo 2022 metų bus reikalaujama dėvėti ir papildomą veido ir rankų apsaugą. Toks reikalavimas buvo planuojamas iš anksto, tačiau jį įvesti paskatino paprastas nutikimas trasoje.

„Pernai turėjome treniruotę „Nemuno žiedo“ trasoje. Pats keliaudamas per techninę zoną pastebėjau sustojusį Robertą Šalkauską – jis stovėjo pakėlęs variklio gaubtą. Priėjau įsitikinti ar viskas gerai, tuo tarpu Robertas nusiėmė šalmą, pošalmį, pirštines ir pradėjo kažką krapštyti po gaubtu. Įkišau galvą pažvelgti iš arčiau ir tą sekundę sprogo aušinimo žarna. Įkaitęs aušinimo skystis kliudė tiek mano, tiek Roberto veidą, bei rankas. Viskas baigėsi iš esmės geruoju, bet abu susižvalgėm ir patys pasijuokėm iš savęs, jog net ir po keleto metų sporte, nesugebame suprasti kuo gali baigtis toks paprastas ir dažnai pasitaikantis dalykas kaip užviręs automobilio aušinimo skystis. Robertui buvo dar liūdniau, nes sekundės prieš išsiliejimą, jis nuo savęs nusimovė visą apsauginę aprangą, kuri galėjo bent šiek tiek pridengti nuo karštų vandens lašų. Trumpai tariant – pasimokinome ant savo kailio ir supratome, jog tokių situacijų būna faktiškai daugiausiai ir būtent tarp „Street“ lygos dalyvių, kurie turi mažiausiai patirties, tad norėdami juos apsaugoti, pradėsime reikalauti daugiau rengtis. Be visa to, prieš savaitę dalyvavome gesinimo mokymuose, kuriuose instruktorius informavo, jog natūrali gynybinė reakcija yra savo kūną nuo bet kokio pavojaus dengti rankomis – jos dažniausiai nukenčia, tad pirštinės ant rankų gali ženkliai sumažinti sužeidimo riziką esant gaisrui, ar skysčių išsiliejimui, – tęsia Linas.“

Kiti esminiai pakitimai susiję su tvarka dalyvių zonoje: bus reikalaujama apsauginį tentą patiesti ne tik po sportiniu automobiliu, bet ir po techniniu transportu, taip pat didesnis dėmesys bus skiriamas komandų narių ir fanų elgesiui. Griežtėjimo periodą taisyklių kūrėjai argumentuoja kosminiu greičiu augančiu dalyvių skaičiumi: „Prieš kelis metus mes džiaugėmės turėdami 70 žmonių, norinčių dalyvauti „Betsafe Drift Matsuri“ – dabar tokių 180 ir mes jų tiesiog netalpiname. Esant tokiam augimui mes esame priversti reikalauti griežtesnės tvarkos, nes net keliems procentams dalyvių į saugumą ar tvarką žvelgiant pro pirštus, tai sudaro ženklų žmonių skaičių. Jeigu norime visi tilpti, sugyventi ir nesipykti, turime laikytis bendrų žaidimo taisyklių ir tuo pačiu saugoti trasas, kurios mus įsileidžia – niekam nepatinka iš techninio aptarnavimo mikroautobuso besisunkianti alyva, kuri palieka amžiną įrašą trasos parkinge. Trumpai tariant – daugiau tvarkos leis geriau sugyventi“, – dalinasi renginių organizatorius.

Visas pasikeitusias varžybų taisykles galima rasti www.drifting.lt, ten taip pat rasite ir savaitgalį vyksiančios sezono atidarymo šventės „Betsafe Drift Matsuri“ grafiką bei kitą informaciją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją