aA
Sekmadienį sporto dievai nugarą atsuko ne tik Lietuvos krepšininkams. Technikos kaprizai paskutiniajame Europos autokroso pirmenybių etape Italijoje sužlugdė Pauliaus Pleskovo viltis pirmenybėse iškovoti auksą.
Europos autokroso pirmenybėse P.Pleskovas užėmė antrą vietą
© Komandos nuotr.

Per 15 metų trunkančią sportinę karjerą vienas geriausių Lietuvos automobilių kroso meistrų P. Pleskovas yra pabuvojęs visose Europos čempionato kėbulinių automobilių įskaitos vietose išskyrus 6-ąją ir 1-ąją. Aukščiausias garbės pakylos laiptelis šiais metais buvo pasiekiamas ranka, tačiau sezono finalas susidėliojo pagal Merfio dėsnį „jei viskas klojasi gerai, tikriausiai kažką pražiopsojote“...

Šįkart tuo „pražiopsotu“ dalyku tapo Pauliaus „Ford Focus“ kuro siurblys.

Tiesa, patys Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos vyrai su tokia įvykių interpretacija greičiausiai nesutiks: nors kuro siurblys tikrai nėra pažeidžiamiausias ar labiausiai gesti linkęs daiktas, dėl šventos ramybės P. Pleskovo automobilyje degalų tiekimu buvo pasiruošęs rūpintis ir po variklio kapotu sumontuotas atsarginis agregatas.

Deja, kai pusfinalio starte „Ford Focus“ motoras netikėtai užgeso, po keleto sekundžių perjungtas „budintis“ kuro siurblys taip pat dirbo užsikirsdamas. Kadangi šiame varžybų etape varžovai kiekvieną, net pačią menkiausią klaidelę paverčia aukštesne pozicija, mechaninės bėdos virto tikrų tikriausiu Pauliaus nokautu: į trasą pajudėjęs lietuvis finišo liniją pasiekė septintas ir prarado galimybę startuoti finale.

„Labai apmaudu, kad svarbiausios sezono lenktynės susiklostė taip prastai. Italijos „Maggiori“ trasa neblogai žinoma ir šįkart per treniruotes bei kvalifikaciją važiavom geru tempu. Svarbiausia – čia buvau greitesnis už pagrindinį varžovą Otakarą Vyborny, o pergalei galutinėje rikiuotėje reikėjo tiesiog finišuoti bent trečioje pozicijoje aplenktus čeką. Deja, viskas vyko pagal mums nepalankų scenarijų“, – po vėlų sekmadienio vakarą Italijoje pasibaigusių paskutiniųjų 2015-ųjų Europos čempionato varžybų pasakojo P. Pleskovas.

Klaipėdietis tikino, kad prieš savaitę vykusiame priešpaskutiniame Europos autokroso čempionato etape Prancūzijoje patirtos sunkios „Ford Focus“ „traumos“ (buvo stipriai sumaitota visa priekinė automobilio dalis) ir jų gydymas svetimose dirbtuvėse Vokietijoje, tokiam rezultatui įtakos neturėjo. Pasak P. Pleskovo, visas problemas buvo pavykę sėkmingai išspręsti – tiesiog pritrūko sėkmės.

„Maggiori“ trasoje greičiausias buvo čekas Alešas Fučikas su „Škoda Fabia“. Ši pergalė leido jam iš ketvirtosios vietos bendroje įskaitoje šoktelėti į trečiąją.

O. Vyborny paskutiniajame čempionato etape užėmęs antrąją vietą uždirbo 29 taškus ir įsitvirtino pačioje turnyrinės lentelės viršūnėje.

Nors sezono pabaiga P. Pleskovui ir visai TSK „Baltijos sportas“ komandai atseikėjo neįtikėtinai daug sunkių išbandymų, visgi Europos čempionato sidabras yra geriausias Pauliaus pasiekimas. Kartą Senojo žemyno pirmenybėse yra triumfavęs kaunietis Aurelijus Simaška, o dukart tokį titulą iškovojęs šakietis Nerijus Naujokaitis.

Panašiais pasiekimais Lietuvoje negali pasigirti nė viena kita techninė sporto šaka.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žala papasakojo, ką vežasi į Dakarą: neėmė atsarginio variklio, bet įsidėjo lašinių (18)

Lapkričio 22-23 dienomis Prancūzijos uostamiestis Havras taps Dakaro ralio sostine. Čia 2019 m....

Dakaro reporteriai „iGo2Dakar“ sugrįžimą į ralį planavo metus: tai – kaip liga

2018-ųjų Dakaro ralyje keliavusi ir naujienas šio sporto gerbėjams Lietuvoje pranešdavusi komanda...

Lenktynininkai atsisveikino su Dakaro bolidais – techniką plukdys į Pietų Ameriką (3)

Nors žmonės prie televizijos ekranų, dienraščių ir internetinių portalų suklūsta sausio...

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Top naujienos

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (550)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (8)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (220)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Tenerifėje atostogavęs lietuvis apie salai smogusią stichiją: sakė, kad tai – anomalija (5)

„Tai ne eilinis įvykis, nes anomalija ne bet ką vadina“, – taip savaitgalį šėlusią...

Kitokie pasikalbėjimai. Mantas Katleris su Nagliu Bierancu (237)

„ Kitokie pasikalbėjimai “ — portale DELFI! Jau lapkričio 20 dieną DELFI TV žiūrovai ir...

Gyvai / Paskutinė galimybė pelnyti tašką Tautų lygoje: Serbija – Lietuva (35)

Lietuvos futbolo rinktinė baigia kovas debiutiniame Europos tautų lygos turnyre rungtynėmis...

„Žalgirį“ CSKA pasitiko netikėtai vėsiai, bet su komplimentais specialiai Krepšinis.lt iš Maskvos (3)

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai antradienio vakarą surengė pirmąją treniruotę Maskvoje prieš...

Vadina sukčiavimu: vilnietis pakraupo sužinojęs, kiek kainavo tetos kelionė taksi (4)

Praėjusią savaitę DELFI perskaičiau pasipiktinusios pilietės tekstą apie Vilniaus taksi...

Švedai šiurpsta: rado schemą, kaip šiukšlėm pripažintos mašinos Lietuvoje grįžta į kelius (397)

Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be...

Prieš savaitę darytas paskutinis Nekrošiaus interviu: mirties nuojautos tuomet nebuvo (20)

Paskutinysis, dar niekur neskelbtas genialaus teatro režisieriaus Eimunto Nekrošiaus interviu,...