Svoris – vienas svarbiausių faktorių automobilių sporte. Mažesnė masė leidžia greičiau įsibėgėti, greičiau įvažiuoti į posūkį ir vėliau stabdyti automobilį – tai sėkmės formulė norintiems laimėti. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, jau bene dešimtmetį prie šios sporto formulės prisideda ir Kauno rajone įsikūrusios „LW Performance“ dirbtuvės.
Andriaus Vasiliausko bolidas pagamintas "LW Performance" dirbtuvėse
© Aistės Kirsnytės nuotr.

Kėbulo, bei automobilio interjero dalis iš lengvų kompozitinių medžiagų gaminantys vyrai kasdien susiduria su greičiui sutvertais automobiliais: nuo Lietuvoje populiarių BMW iki kiek egzotiškesnių „Lotus“, „Chevrolet Corvette“, „Lexus“, „Porsche“ ar „Lamborgini“. Itin lengvi variklio ir bagažinės gaubtai, iš stipraus, bet lengvo anglies pluošto pagamintos durys ar automobilio stogas leidžia sutaupyti ne vieną šimtą kilogramų.

„Kol kas mūsų rekordininkas turbūt bus Timas Simniška ir jo „Lexus SC300“. Šiam automobiliui gaminome faktiškai visas kėbulo dalis, tačiau geriausias rezultatas buvo pasiektas su durimis. Originalios šio, itin didelio kupė modelio durys sveria 72 kilogramus – nukelti jas nuo vyrių pavyko tik dviese ir gerokai pasistengus. Mūsų pagamintos durys svėrė apie penkis kilogramus, tad vien šioje vietoje mums pavyko sutaupyti per 130 kilogramų svorio. Tokios modifikacijos aišku įmanomos tik automobilyje sumontavus saugos lankus, kurie perimtų vairuotojo ir keleivio saugojimo funkcijas“, – pasakoja „LW Performance“ vadovas Martynas Kiršis.

Pastaruoju metu dirbtuvės džiaugiasi atradusios naują rinką – Jungtines Amerikos Valstijas. Čia jų gaminiai jau dengia vieno iš stipriausių „Formula Drift“ pilotų, lietuvio Aurimo Bakčio „Nissan“ kėbulą, keletas siuntų jau keliauja ir kitiems pilotams.

Matyti savo gaminius prestižinėje pasaulio lygoje, kaip sako M. Kiršis, yra malonu ir baisu tuo pat metu: „Su Aurimu mes susipažinome gal prieš penkmetį, kai jis pirmąkart atvyko dalyvauti Lietuvoje vykusiose Rytų Europos šonaslydžio čempionato (EEDC) varžybose. Tada jam ir kliuvo susipažinti su mūsų produkcija per T. Simniškos automobilį, kuris buvo jam paskolintas.

Susipažinome, palaikėme ryšius ir kai nusprendėme, jog metas žengti per Atlantą, Aurimas buvo natūralus pirmas pasirinkimas. Kadangi jis jau buvo čiupinėjęs mūsų gaminius, daug klausinėti neteko – kokybe jis buvo užtikrintas. Dabar Aurimo abu automobilius – tiek pagrindinį, kuriuo varžomasi „Formula Drift“ čempionate, tiek ir treniruočių bolidą – dengia mūsų detalės iš stiklo pluošto. Aurimas tapo mūsų atstovu Jungtinėse Valstijose, tad po truputį ta linkme keliauja vis daugiau detalių. Tai ir džiugina ir kelia įtampą, nes vietos kad ir smulkiausiam brokui ar pro akis praleistai problemai čia nėra – viskas turi būti tobula“, – teigia M. Kiršis.

Jungtinės Valstijos nėra vienintelė šių, galima sakyti šiuolaikinių amatininkų kryptis – nemažai detalių eksportuojama į Skandinavijos šalis, jų gaminius pamėgo airiai bei kiti Britanijos salų gyventojai.

Kiek seniau M. Kiršis su kolegomis sulaukdavo ir rytinių kaimynų dėmesio: „Turėjome situaciją. Mus parekomendavo vienam rusui, kuris buvo nusipirkęs naują „Lamborgini“. Šis užsigeidė iš anglies pluošto pagaminto variklio gaubto. Kadangi „Lamborgini“ variklis yra sumontuotas automobilio gale, tai priekinis gaubtas iš esmės dengia tik mažą daiktų angą priekyje. Į darbą pažiūrėjome labai rimtai, tad pagaminome dešimt vienetų ir atvykus klientui, leidome išsirinkti. Šis nusprendė įsigyti du – vieną atsargai, ir liko labai patenkintas.

Buvome visai neseniai pradėję dirbti, tad gautas honoraras atrodė įspūdingas, kita vertus tokios detalės analogą rusas galėjo įsigyti turbūt tik Italijoje ir ten jis būtų kainavęs dar tris kartus daugiau. Čia kalbame apie laikus, kai internetinė prekyba nebuvo populiaresnė už ausinukus“, – prisimena kaunietis.

Likusius egzotiško modelio „kapotus“ vaikinai suvartojo kituose projektuose, tačiau vieną pasiliko ir jis iki šiol puošia dirbtuves atlikdamas laikrodžio paskirtį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Aurum 1006 km lenktynėse“ auga įtampa (1)

Įpusėjus „Aurum 1006 km lenktynėms“, jų lyderių pulsas kyla: nei vienam nepavyksta atitolti,...

Naujas Lietuvos rekordas: elektromobiliu 1000 km įveikti per 21 val. 33 min. (8)

Aidas Bubinas , Valdas Jarutis, Vitoldas Milius ir Yogendra Pratap šeštadienį finišavo...

Įveiktas trečdalis 1006 km lenktynių distancijos: lyderiai – tie patys (62)

Šeštadienį 12 valandą Palangoje duotas startas didžiausiam lenktynių festivaliui Rytų Europoje...

Šonaslydžio lenktynės vos nesibaigė tragedija: apsaugos darbuotoją išgelbėjo greita reakcija (33)

„Aurum 1006 km lenktynės“ tai ne tik visos dienos maratoninės lenktynės. Penktadienio vakarą...

Atkaklioje „Aurum 1006 km lenktynių“ kvalifikacijoje greičiausias buvo Robertas Kupčikas (4)

Stebintys „Aurum“ lenktynes ne pirmus metus jau įsidėmėjo, jog penktadienį, dieną prieš...

Top naujienos

Branduolinių povandeninių laivų kapinyne Rusijoje apsilankęs vokiečių žurnalistas: tai, ką išvydau, sukėlė šoką (12)

Vokiečių žurnalistas Michaelis Schmidtas papasakojo apie tai, kaip Šiaurės vakarų Rusijoje,...

Egzotiškas pasiūlymas Palangoje: vietoj įprastų saldumynų – drakono vaisių, kinkanų ir karališkų uogų (1)

Vaisiais iš Tailando, Kosta Rikos, Izraelio, Turkijos bei Lenkijos Palangoje pirmus metus...

Sekmadienį – dar viena proga pasidžiaugti šiluma

Sekmadienio naktis numatoma nepastoviai debesuota, be lietaus. Vėjas silpnas. Antroje nakties pusėje...

Saugojosi, bet pastojo: apie gyvybei pavojingą negimdinį nėštumą įspėjo ne vienas simptomas (27)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja, norėdama pasidalinti savo istorija. Ji viliasi, kad kitoms...

Kemzūros prognozė nepradžiugins „Žalgirio“ sirgalių: tai sportas, kitaip nebūna (63)

Laiko patikrintas Kęstučio Kemzūros ir Davido Blatto duetas, panašu, ruošia dirvą dar vienam...

Prabilo dar viena su „Alfa vyru“ pasimatyme buvusi mergina: bandė bėgti, bet jis ją sekė (287)

„Ėjau į troleibusą, jis iš paskos“, – apie bandymą pasprukti nuo „Alfa vyro“ Airino...

Visa tiesa apie nuolaidų korteles: kam jos iš tiesų naudingos? (137)

Lojalumo kortelės Lietuvoje atsirado prieš gerus 11 metų ir šiandien jau nieko nebestebina, kad...

Klaipėdą drebino įspūdingas Donato Montvydo cirko šou: per „Žiūrėk, ką padarei“ dainą arena pašėlo (79)

Šeštadienio vakarą Klaipėdos „Švyturio“ arenoje įvyko ilgai lauktas vienintelis dainininko...

Išskyrė 9 akivaizdžiausius partnerių neištikimybės ženklus: juos pajutus, reiktų sunerimti (9)

Vyrus ir moteris į neištikimybę pastūmėja skirtingos priežastys, tačiau ir vieni, ir kiti...

Suskambo vienintelis solinis Jazzu koncertas pajūryje: atlikėja neslėpė kvapą gniaužiančio jaudulio (64)

Palanga šį savaitgalį tapo Lietuvos centru – čia ne tik vyko „Aurum 1006 km“ lenktynės, bet...