aA
Lenktynininkai Karolis Raišys ir Vidimantas Gečiauskas penktadienį iš Prancūzijos miesto Reimso startuoja istoriniame „Rallye Monte-Carlo Historique“ ralyje. Tai jau antrasis „Flameris Racing“ komandos bandymas triumfuoti seniausiame žemyne automobilių ralio renginyje.
"Flameris Racing" komanda
© Rytis Petrauskas (sunpic.lt)

Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiais komanda startuos su 1965 metų gamybos „MGB Roadster“ automobiliu. Šio automobilio gamybos metai sutampa su viena ryškiausių MG gamintojo pergale automobilių sporte – būtent 1965-aisiais jie triumfavo Monte Karlo ralyje.

Antrus metus K. Raišio ir V. Gečiausko ekipažas bus vieninteliai lenktyniaujantys po Lietuvos vėliava – kaip ir praėjusiais metais. Lenktynininkai juokauja, kad abu jau kelis mėnesius vaikšto drebančiomis kojomis – visus metus lauktas iššūkis maloniai jaudina.

„Į ralį leidžiuosi drebančiomis kojomis – laukiau jo visus metus. Praėjusiais metais kaip reikiant pasismaginau, buvau maloniai nustebęs, kad prireikė tiek sportinio vairavimo gebėjimų. Taigi šiais metais jau žinau kas mūsų laukia, todėl ir maloniai jaudinuosi. Kaip prieš kokias vestuves“, – šmaikštauja lenktynininkas K. Raišys ir priduria, jog visas jaudulys dings vos tik prieš automobilio variklio dangtį suplevėsuos starto vėliava.

Lenktynininkų laukia ilga 2200 kilometrų kelionė iki finišo ankstyvą trečiadienio rytą Monake. 433,65 kilometrų visos kelionės sudarys 15 specialiųjų greičio ruožų, kuriuose lenktyniaujama pagal FIA patvirtintas istorinių automobilių ralio taisykles. Ruožo starte ekipažams suteikiamas vidutinis greitis, kuriuo reikia įveikti visą greičio ruožą. Šis skaičius, paprastai, sukasi apie 50 km/val. ir tai neskamba kaip sudėtinga užduotis, tačiau siaurais kalnų serpentinais tokį greitį sunku pasiekti ir šiuolaikiniu sportišku automobiliu.

Šis iššūkis yra naudingas lietuviams – ekipažo vairuotojas K. Raišys yra daugkartinis Lietuvos automobilių ralio čempionas, tad jo gebėjimais prie automobilio vairo abejoti neverta. Besiruošdami raliui didesnį dėmesį lenktynininkai skyrė komandiniam darbui šlifuoti.

Šių metų „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėse varžysis daugiau nei 300 ekipažų iš viso pasaulio. Visi dalyviai skirstomi į keturias kategorijas pagal automobilių pagaminimo metus ir į tris pogrupius pagal variklių darbinį tūrį. Varžytis galima tik tais automobiliais, kurie yra dalyvavę Monte Karlo ralyje nuo 1955 iki 1980 metų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

15-mečiui kartingo lenktynininkui iš Lietuvos – galimybė perlipti į „Formulė 4“ bolidą (1)

Vilnietis Gustas Grinbergas pateko tarp talentingiausių viso pasaulio lenktynininkų ir sieks...

Dvyliktokui iš Tauragės pavyko – tapo Europos ralio kroso čempionu (2)

Tauragiškis Rokas Baciuška – Europos ralio kroso čempionas. Šį savaitgalį Vokietijos...

Automobilių slalomo mėgėjų finalinė kova laukia Plungėje

2018 metų pavasarį startavusi penkių etapų slalomo varžybų serija „Eolto slalomo taurė“,...

Tauragėje – Lietuvos bekelės lenktynių čempionato finalas

Artėjantį savaitgalį Tauragėje vyks Lietuvos bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionato...

Čapkauskas su TCR „Fast Lap“ nedalyvaus: lenktynės neturėtų būti tokios (8)

„Blogas tas lenktynininkas, kuris nenori laimėti“, – šyptelėjo Ramūnas Čapkauskas ,...

Top naujienos

Gyvai / Opozicija „maudo“ Skvernelį Seime: stojo atsakyti į klausimus nuolat pildoma (51)

Premjeras Saulius Skvernelis stojo į Seimo tribūną atsakyti į opozicinių partijų parlamentarų...

Skvernelis neigia, kad išsipūtęs biudžetas paveiktas artėjančių rinkimų (35)

Vyriausybėje baigtas aptarti svarbiausias finansinis dokumentas – Lietuvos biudžetas ....

Vladimiras Laučius. Demokratinio kapitalizmo saulėlydis. Tamsieji amžiai (115)

Šiuolaikinės demokratijos modelį, įsigalėjusį po Antrojo pasaulinio karo ir iš esmės...

Šiaulių darželio tėvai nebegali tylėti: kodėl patys turime pirkti vaikams pieštukus ir popierių? (57)

Tėvų bendruomenė iš vieno Šiaulių lopšelio-darželio kreipėsi į DELFI redakciją su prašymu...

Oficialu: nuo kitų metų – daliai gyventojų didesni atlyginimai (80)

Vyriausybė antradienį pritarė minimalios mėnesio algos ( MMA ) didinimui – nuo kitų metų ji...

Išslaptintuose dokumentuose – informacija apie Putino konkurentą (98)

Jungtinėse Valstijose išslaptinti pirmojo Rusijos prezidento Boriso Jelcino ir JAV prezidento...

Didžiausią galvos skausmą įvardinęs Adomaitis – apie priverstines korekcijas: neturėjome kito šanso (3)

Prieš antradienio rytinę treniruotę aikštės viduryje Vilniaus „Ryto“ vyriausiasis treneris...

Svečių namų fenomenas: pigią nakvynę renkasi net ir patogių viešbučių mėgejai

Sunku būtų nepastebėti, kaip sparčiai pasaulyje keičiasi kelionių formatas – nuotykių...

Šimašiui – smūgis iš savų: liberalai žada kelti kitą kandidatą atnaujinta 12.04 (125)

Vilniaus meras Remigijus Šimašius antrą kartą kandidatuoti mero rinkimuose nusprendė ne su...

Prokuratūra nutraukė ikiteisminį tyrimą dėl daug pasipiktinimų sulaukusios Emilio Vėlyvio provokacijos Turgelių bažnyčioje (3)

Išnagrinėję ikiteisminio tyrimo metu gautus duomenis, įvertinę liudytojų apklausas, Vilniaus...