aA
Lenktynininkai Karolis Raišys ir Vidimantas Gečiauskas penktadienį iš Prancūzijos miesto Reimso startuoja istoriniame „Rallye Monte-Carlo Historique“ ralyje. Tai jau antrasis „Flameris Racing“ komandos bandymas triumfuoti seniausiame žemyne automobilių ralio renginyje.
"Flameris Racing" komanda
© Rytis Petrauskas (sunpic.lt)

Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiais komanda startuos su 1965 metų gamybos „MGB Roadster“ automobiliu. Šio automobilio gamybos metai sutampa su viena ryškiausių MG gamintojo pergale automobilių sporte – būtent 1965-aisiais jie triumfavo Monte Karlo ralyje.

Antrus metus K. Raišio ir V. Gečiausko ekipažas bus vieninteliai lenktyniaujantys po Lietuvos vėliava – kaip ir praėjusiais metais. Lenktynininkai juokauja, kad abu jau kelis mėnesius vaikšto drebančiomis kojomis – visus metus lauktas iššūkis maloniai jaudina.

„Į ralį leidžiuosi drebančiomis kojomis – laukiau jo visus metus. Praėjusiais metais kaip reikiant pasismaginau, buvau maloniai nustebęs, kad prireikė tiek sportinio vairavimo gebėjimų. Taigi šiais metais jau žinau kas mūsų laukia, todėl ir maloniai jaudinuosi. Kaip prieš kokias vestuves“, – šmaikštauja lenktynininkas K. Raišys ir priduria, jog visas jaudulys dings vos tik prieš automobilio variklio dangtį suplevėsuos starto vėliava.

Lenktynininkų laukia ilga 2200 kilometrų kelionė iki finišo ankstyvą trečiadienio rytą Monake. 433,65 kilometrų visos kelionės sudarys 15 specialiųjų greičio ruožų, kuriuose lenktyniaujama pagal FIA patvirtintas istorinių automobilių ralio taisykles. Ruožo starte ekipažams suteikiamas vidutinis greitis, kuriuo reikia įveikti visą greičio ruožą. Šis skaičius, paprastai, sukasi apie 50 km/val. ir tai neskamba kaip sudėtinga užduotis, tačiau siaurais kalnų serpentinais tokį greitį sunku pasiekti ir šiuolaikiniu sportišku automobiliu.

Šis iššūkis yra naudingas lietuviams – ekipažo vairuotojas K. Raišys yra daugkartinis Lietuvos automobilių ralio čempionas, tad jo gebėjimais prie automobilio vairo abejoti neverta. Besiruošdami raliui didesnį dėmesį lenktynininkai skyrė komandiniam darbui šlifuoti.

Šių metų „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėse varžysis daugiau nei 300 ekipažų iš viso pasaulio. Visi dalyviai skirstomi į keturias kategorijas pagal automobilių pagaminimo metus ir į tris pogrupius pagal variklių darbinį tūrį. Varžytis galima tik tais automobiliais, kurie yra dalyvavę Monte Karlo ralyje nuo 1955 iki 1980 metų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Sunkvežimių kovos: ar „mažasis caras“ taps dykumų čempionu

Keturis kartus Dakaro ralio sunkvežimių įskaitos čempionas Eduardas Nikolajevas šiemet...

Antano Juknevičiaus šturmanas Dakaro ralyje dalyvauti sutiko dėl dviejų priežasčių

Nors per daugiau nei 20 metų karjerą Antanas Juknevičius turėjo daugiau nei 10 skirtingų...

„Užkliuvo“ šonaslydžio mokymo aikštelė: valdininkai grasina uždaryti, drifteriai kviečia kalbėtis (94)

Šalia Marijampolės, prie pat automagistralės šiemet pradėjo veikti milžiniška aikštelė tiek...

Lietuvoje atidaryta pirmoji vidaus patalpų arena radijo bangomis valdomiems modeliams (3)

Kaune nuo gruodžio pradžios pradėjo veikti „RC Arena Lithuania“ – pirmoji specialiai radijo...

Dakaras 2020: kur geriau – Peru ar Saudo Arabijoje?

Artėjantis Dakaro ralis jaudina vaizduotę vien savo geografija. Nuo 2009 metų vykęs Pietų...

Top naujienos

Po skandalingo gaisro mokykloms išplatintame rašte – griežti nurodymai: Cesiulio pritarimo reikės kiekvienam eurui (12)

Nors Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis ne kartą džiaugėsi dėl ugniagesiams ir gaisro...

Apie komplektacijos klaidas prabilęs Jasikevičius: esame vaikų darželis (231)

Kauno „Žalgiris“ penktadienį po atkaklios kovos 82:86 nusileido Valensijos „Basket“ ekipai...

Septintas iš eilės „Žalgirio“ pralaimėjimas Eurolygoje – stipresnė ir „Valencia“ (629)

Fatališka Kauno „Žalgirio“ (3-10) atkarpa Eurolygoje tęsiasi. Lietuvos čempionų duobę dar...

„Google“ įkūrėjai pasiduoda: technologijų Warrenu Buffettu netaps (1)

„ Google “ įkūrėjų sprendimas atsistatydinti liudija, kad jie pagaliau atsisakė daugelį...

Savaitgalį laukia nemalonumai: vėjas ir lietus – dar ne blogiausia (10)

Šeštadienio rytas išauš apniukęs, tokia pati bus ir visa diena. Daugelyje rajonų lankysis...

Po geradarės kauke slėpėsi žiauriausia maniakė, atėmusi gyvybę 300 vaikų (48)

Žinoma daug istorijų apie serijinius žudikus. Prakalbus apie Viktorijos epochą, minimas Amelios...

Pasipiktinusi senjorų atstovė: kainos didėja valandomis, reikia visus apmokestinti pensijos turėtų siekti 800 eurų (720)

Seimas vienbalsiai pritarė pensijų didinimui: 30 eurų pagal indeksavimą ir dar 3,5 euro pagal...

Londone – tragiška milijardieriaus iš Rusijos žūtis (231)

Sario grafystės Anglijoje policija pradėjo avarijos, kurioje mirtinai sužalojo rusų verslininkų...

Parduotuvėse dingo degtinė – ne bėda: gėrė nuo naminukės iki aušinimo skysčio

Alkoholio politika Sovietų Sąjungoje po Antrojo pasaulinio karo lėmė, kad alkoholio vartojimas...

Lietuviams apkarto lenkiška paukštiena: šventiniam stalui renkasi kaimo sparnuotį (71)

Artėjant Kalėdoms savo šventinam stalui žmonės vis mieliau renkasi Lietuvos kaime,...