Lenktynininkai Karolis Raišys ir Vidimantas Gečiauskas penktadienį iš Prancūzijos miesto Reimso startuoja istoriniame „Rallye Monte-Carlo Historique“ ralyje. Tai jau antrasis „Flameris Racing“ komandos bandymas triumfuoti seniausiame žemyne automobilių ralio renginyje.
"Flameris Racing" komanda
© Rytis Petrauskas (sunpic.lt)

Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiais komanda startuos su 1965 metų gamybos „MGB Roadster“ automobiliu. Šio automobilio gamybos metai sutampa su viena ryškiausių MG gamintojo pergale automobilių sporte – būtent 1965-aisiais jie triumfavo Monte Karlo ralyje.

Antrus metus K. Raišio ir V. Gečiausko ekipažas bus vieninteliai lenktyniaujantys po Lietuvos vėliava – kaip ir praėjusiais metais. Lenktynininkai juokauja, kad abu jau kelis mėnesius vaikšto drebančiomis kojomis – visus metus lauktas iššūkis maloniai jaudina.

„Į ralį leidžiuosi drebančiomis kojomis – laukiau jo visus metus. Praėjusiais metais kaip reikiant pasismaginau, buvau maloniai nustebęs, kad prireikė tiek sportinio vairavimo gebėjimų. Taigi šiais metais jau žinau kas mūsų laukia, todėl ir maloniai jaudinuosi. Kaip prieš kokias vestuves“, – šmaikštauja lenktynininkas K. Raišys ir priduria, jog visas jaudulys dings vos tik prieš automobilio variklio dangtį suplevėsuos starto vėliava.

Lenktynininkų laukia ilga 2200 kilometrų kelionė iki finišo ankstyvą trečiadienio rytą Monake. 433,65 kilometrų visos kelionės sudarys 15 specialiųjų greičio ruožų, kuriuose lenktyniaujama pagal FIA patvirtintas istorinių automobilių ralio taisykles. Ruožo starte ekipažams suteikiamas vidutinis greitis, kuriuo reikia įveikti visą greičio ruožą. Šis skaičius, paprastai, sukasi apie 50 km/val. ir tai neskamba kaip sudėtinga užduotis, tačiau siaurais kalnų serpentinais tokį greitį sunku pasiekti ir šiuolaikiniu sportišku automobiliu.

Šis iššūkis yra naudingas lietuviams – ekipažo vairuotojas K. Raišys yra daugkartinis Lietuvos automobilių ralio čempionas, tad jo gebėjimais prie automobilio vairo abejoti neverta. Besiruošdami raliui didesnį dėmesį lenktynininkai skyrė komandiniam darbui šlifuoti.

Šių metų „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėse varžysis daugiau nei 300 ekipažų iš viso pasaulio. Visi dalyviai skirstomi į keturias kategorijas pagal automobilių pagaminimo metus ir į tris pogrupius pagal variklių darbinį tūrį. Varžytis galima tik tais automobiliais, kurie yra dalyvavę Monte Karlo ralyje nuo 1955 iki 1980 metų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ramūnas Čapkauskas prieš „bombas“ stos priekiu varomu hečbeku

Daugkartinis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas, „DHL Racing“ komandos veidas Ramūnas...

Antram raundui AFL čempionato dalyviai renkasi Rygoje

Antrasis „Autoplius.lt Fast Lap “ šių metų sezono etapas po kelių metų pertraukos grįžta...

Iš „Nemuno žiedo“ išskrido 202 km/val. greičiu – išgelbėjo tik atitvarai (2)

Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasa nėra pati saugiausia lenktyniauti, tačiau prieš...

Naujiena plento žiedo motociklų mėgėjams – Anykščių kartodromas

Šį sekmadienį pirmą kartą motociklininkus įsileis Anykščių kartodromas, neabejotinai juos...

12–os metų iš Lietuvos išsikraustęs Arminas Jasikonis atostogoms laiko neturi (1)

Arminas Jasikonis yra žymiausias ir daugiausiai pasiekęs Lietuvos motociklų sporto atstovas....

Top naujienos

Paulius Motiejūnas – apie Jasikevičių ir „Žalgirio“ planus: gerai, kai kampų nereikia gludinti iš naujo (13)

„Hipotetiškai galvokime, kad Šarūnas Jasikevičius lieka ir mes dirbsime toliau“, –...

Dėl šių susirgimų vos telpa į ligonines: pats metas į kebabus ir šašlykus pažiūrėti kitomis akimis (29)

Vasaros metu poliklinikose – apsinuodijusių žmonių antplūdis. Dėl netinkamo temperatūrinio...

Lietuvoje paslaugų kainos kilo triskart greičiau nei ES ir neketina sustoti (29)

Paslaugų kainos Lietuvoje šių metų sausio–gegužės mėnesiais augo triskart greičiau nei ES,...

Ekspertas apie dar vieną atostogautojų fiasko Vilniaus oro uoste: šių oro linijų skrydžiai – lyg tiksinčios bombos (108)

Sekmadienio rytą, birželio 24 d. Vilniaus oro uoste daugiau nei 14 valandų įstrigę keleiviai...

Po santykių krizės – Raimondos Masiulytės ir jos vyro meilės triumfas: apie mūsų istoriją galėčiau parašyti ne vieną knygą (6)

Airijoje gyvenanti ir dirbanti dainininkė Raimonda Masiulytė neslepia, kad jos santykiai su vyru...

Už biudžeto lėšų švaistymą FNNT siūlo skirti tūkstantines baudas (27)

Pavasarį registruotos Administracinių nusižengimų kodekso pataisos Finansinių nusikaltimų...

Vadina cinišku susidorojimu: priežastis atimti darbą – teatro dulkės (45)

Skandalas Nacionaliniame Kauno dramos teatre. Informavęs apie 45 proc. nedarbingumo lygį, garsus...

Druskininkuose mįslingai dingo vyras: ant kojų sukeltos gausios pareigūnų pajėgos (31)

Druskininkų policija prašo visuomenės pagalbos, paslaptingai dingo vyriškis. Paaiškėjo, kad...

Grandiozinis renginys, į kurį grįžta ir emigrantai iš viso pasaulio: bilietai tiesiog šluojami (4)

Jau birželio 30 d. Lietuvoje prasidės jubiliejinė, 20-oji, Dainų šventė .

Stilistė Austėja Jablonskytė parodė, kaip reikėtų rengtis vasaros šventėms TOP 3 deriniai (4)

Šiltais orais lepinanti vasara – gražiausių švenčių ir atostogų metas. Vieni garderobą...