Į ketvirtąjį etapą susirinkusius dalyvius pasitiko penkių laipsnių šiluma ir sausa danga – ne pirmus metus varžybose dalyvaujantys autosporto entuziastai iškart suprato, kad etapo trasos bus labai greitos dėka itin puikaus sukibimo. Organizatoriai savo ruožtu greitį riboja prieš kiekvieną etapą paruošdami skirtingas trasos schemas.

„Pavojingesnėse trasos vietose dėliojame staigesnes stabdymo zonas. Lygiai tai pat, kaip ir pavojingesnėms, labiau avaringoms atkarpoms nustatomas mažesnis maksimalus greitis. Žinoma, trasos konfigūracija labai priklauso nuo oro sąlygų – kuo jos geresnės, tuo greičiau galima važiuoti “, – teigė vienas iš organizatorių.

Organizatoriai tai pat buvo nustebę išaugusia nuomojamų automobilių paklausa – kiekvienas dalyvis, nenorintis ar negalintis varžytis su savo automobiliu, varžybose gali startuoti su organizatorių siūlomais automobiliais. Dažnas tai renkasi ir dėl galimybės išbandyti pilnai autosportui paruoštą automobilį, kuris nuo standartinio automobilio labiausiai išsiskiria geresniais stabdžiais, standesne važiuokle ir trumpesnėmis pavaromis.

Tiesa, į trasą visada pirmieji patenka dalyviai su standartiniais automobiliais. Priekiu varomų automobilių klasėje niekam vilčių nepaliko užtikrintas šio sezono lyderis Sergej Finenko. Tarp galine ašimi varomų automobilių greičiausias buvo Andrius Sinkevičius, artimiausią konkurentą aplenkęs tik kiek mažiau nei sekunde. Kova virė ir visais ratais varomų automobilių klasėje, kurioje šįsyk nugalėjo Simonas Kazbaras, pergalę išplėšęs ir OPEN4WD klasėje. Paskutinieji savo jėgas bandė OPEN2WD klasės dalyviai – pirmąją savo sezono pergalę iškovojo Karolis Blėdis.

Penktasis čempionato įvyks vasario 2 dieną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)