Po nesėkmingo starto Mindaugas Varža pasakojo, kad varžybų pradžia Rusijoje nuteikė pozityviai. Po administracinės ir techninės komisijos patikrinimo ekipažui buvo leista startuoti. Pirmiausia dueto laukė testinis greičio ruožas, kuriame ekipažas daugiau dėmesio skyrė amortizatorių reguliavimui ir tinkamiausio padangų slėgio paieškoms. Visgi čia pademonstruotas rezultatas lietuvius maloniai nudžiugino – jie užfiksavo geriausią laiką bagiais lenktyniaujančių komandų gretose. Kaip teigė komandos šturmanas Mindaugas Varža, testinis greičio ruožas buvo ralinio stiliaus. Nors jis puikiai tiko prie klasikinio ralio trasų pripratusiems lietuviams, vėliau būtent „Baja“ varžybų patirties stoka ir pakišo koją.

Kai jau atrodė, kad viskas klojasi sklandžiai, startavus pirmame greičio ruože vėl nustojo veikti „TerraTrip“ sistema, kuria vadovaujasi šturmanas. Beje, šios sistemos problemos komandą lydėjo ir Ignalinoje, o šįkart „TerraTrip“ įrenginys tinkamai neveikė ir kitame SRT komandos bagyje.

Mindaugas Varža tvirtino, kad navigavimas tapo komplikuotas, nes pasitikėdamas savo „TerraTrip“ įrenginiu jis per mažai įsigilino į organizatorių duotą GPS sistemą. O analizuoti jos ypatumus greičio ruože jau buvo per vėlu. Dėl šios priežasties šturmanas ėmė ieškoti kitų būdų, kuriais vadovaudamasis galėtų pateikti reikiamą informaciją vairuotojui.

Tačiau tuo metu įvyko tai, ko ekipažas nenumatė. Įvažiavus į ilgą tiesiąją Mindaugas Varža atsivertė bendrą greičio ruožo žemėlapį, kad bent vizualiai pasižiūrėtų, į kurią pusę greičio ruožas suksis. Kaip tik tuo metu jis užvertė kelio knygos puslapį, kuriame buvo nurodyti trys šauktukai. Nors daugelio organizatorių suvokimas apie pavojingas vietas ir jų žymėjimas šių simbolių kiekiu dažnai skiriasi, varžybų Rusijoje organizatoriai čia tris šauktukus pažymėjo ne veltui. Trasoje žiojėjo itin gili duobė.

Kelyje pastebėjęs duobę ekipažo vairuotojas Egidijus Valeiša dar stabdė, spėjo ištarti keiksmažodį ir po akimirkos ekipažas jau kirto priekiu į duobės kraštą. Po šio smūgio bagis virto per priekį. Smūgio metu lūžo bagio stebulė. Po šio incidento ekipažas dar turėjo minčių startuoti kitą dieną, tačiau paaiškėjo, kad apgadinimai yra kur kas rimtesni.

„Po avarijos morališkai ir fiziškai jautėmės gerai ir norėjome startuoti kitą dieną. Komanda taip pat turėjo visas atsargines dalis. Kadangi jokio uždaro parko nebuvo, SRT su tiek personalo ir atsarginių dalių be jokių problemų būtų bagį paruošusi antram greičio ruožui. Bet tuomet pamatėme trūkusią rėmo siūlę. Aišku, galėjome bandyti ten virinti ar kažką meistrauti, bet tai būtų apgaudinėjimas saugumo sąskaita, nes pažeista pagrindinio saugos karkaso konstrukcija. Nusprendėme, kad pirmosioms varžyboms nuotykių užteks. Dabar reikia pasidaryti išvadas ir kažkaip išjungti galvoje tą ralinį režimą, kuriuo tiek metų lenktyniavome“, – sakė Mindaugas Varža.

Po nepalankiai susiklosčiusio starto Rusijoje Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža daug laiko poilsiui neturės, kadangi jau artėjantį savaitgalį ekipažas startuos antrame Pasaulio „Baja“ taurės etape. Komanda keliaus į Jordaniją, kur jų lauks visai kitokie greičio ruožai bei danga. Kaip sako Mindaugas Varža, po šalto dušo Rusijoje ekipažas stengsis dar labiau susikoncentruoti į navigacijos subtilumus ir kaupti patirtį nesivaikant rezultato.