aA
Lexus LT“ lenktynių komanda skaičiuoja valandas ir dienas iki netrukus prasidėsiančio ištvermės lenktynių sezono. Jo startas gegužės 1 dieną Pernu trasoje.
"Lexus LT" komanda ruošiasi sezonui
© Komandos nuotr.

Komanda į lenktynes tikisi išvairuoti naują automobilį. Tai priklausys nuo ekipos technikos vadovo Dariaus Baltramiejūno bei vyriausiojo mechaniko Edvino Šriubėno – ar jiems pavyks paruošti startui naujai įsigytą „Lexus“ modelį.

„Nedarome jokių didelių techninių pakeitimų, pasakoja Edvinas. „Lexus IS-F „yra pakankamai techniškai tobulas automobilis, juo galima tiesiai iš autosalono važiuoti į lenktynių trasą. Tačiau maratoninėms lenktynėms reikalingi maži patobulinimai.

Esminis dalykas yra pasiekti, kad nekaistų svarbiausi agregatai – variklis, pavarų dėžė, reduktorius. Taip pat stengiamės atsikratyti nereikalingo viršsvorio – mat jo turime apie 250 kilogramų. Automobilis gaus naujus sportiškesnius amortizatorius ir spyruokles.“

„Tai bus vienintelis taip paruoštas „Lexus“ automobilis visose Baltijos šalyse, o galbūt net Europoje, – sako „Lexus“ atstovybės, bendrovės „Mototoja“ vadovas Edmundas Povilauskas. – Mums labai įdomu dirbti su šių solidžių vyrų komanda, stebėti kaip mūsų atstovaujamo prekės ženklo automobilis lenktyniauja su greičiausiais ir analizuoti jo greičio bei patikimumo parametrus. Ši komanda – tai tartum „Lexus“ techninė tyrimų stotis ant ratų.“

Jeigu komanda nespės paruošti naujojo „bolido“, tuomet į pirmųjų lenktynių startą stos senu automobiliu, „dirbančiu“ maratoninių lenktynių trasose jau nuo 2011 metų.

„Daugelis mūsų klausinėja – kodėl mes pasirinkome „Lexus IS-F“, o nenuėjome standartiniu keliu ir neįsigijome „BMW M3“, – atvirauja komandos savininkas Artūras Mrazauskas. – Visiems sakau tą pačią akivaizdžią tiesą: dėl patikimumo.“

Mūsų pirmasis „Lexus“ „dirba“ lenktynių trasose jau nuo 2011 metų. Per tą laiką mes nieko jame nepakeitėme, išskyrus stabdžius. Jame yra visi „gimtieji“ agregatai. O lenktynių rezutatų finalinėse lentelėse „Lexus“ vardas stovi tarp greičiausių „BMW M3“, kurie, beje per tą laiką buvo ne vieną sykį atnaujinti.“

Komanda savo istoriją pradėjo 2011 metais privataus sporto klubo „Artas Racing“ iniciatyva. Per tą laiką komanda laimėjo daugybę lenktynių Baltijos šalyse bei Europoje. „1000 kilometrų“ lenktynėse komanda dažniausiai finišuoja pirmame penketuke drauge su „Porsche“ ir BMW automobiliais.

Pernai komanda pasirašė sutartį su „Lexus“ atstovais ir tapo vienintele gamintojų remiama komanda Lietuvos maratoninėse žiedinėse lenktynėse.

Šiemet ekipos laukia šešerios maratoninės lenktynės visose trijose Baltijos šalyse.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Top naujienos

Ukrainos kariuomenės karininkas: rusai į Ukrainą važiuoja kaip į safarį – pašaudyti į „chacholus“ (352)

Atskridus į Kijevą įtarti tai, kad šalis kariauja, galima dėl sugriežtintos patikros oro uoste...

Stulbinantis atsitiktinumas: lietuviai sutrumpino darbo laiką – pelnas išaugo kartais (36)

Dvi Lietuvos įmonės „Engineer“ ir „Valandinis“, veikiančios statybų srityje, nuo rugsėjo...

Įstrigusi auklėtinių pažanga Jasikevičiaus mintis sugrąžino į vasarą (57)

„Aš jau kartosiuosi“, – pats žurnalistus perspėjo Šarūnas Jasikevičius. Kauno...

Orai: nesušalkite, atkeliauja šlapdriba (7)

Po žiemiškos šeštadienio nakties kuklios 7 °C šilumos įdienojus sulauks tik pajūrio...

Sostinėje „eTransport“ automobilis aplamdė stovinčias mašinas ir apvirto (11)

Vėlų penktadienio vakarą, apie 23 val., Vilniuje, Mindaugo g. apvirto pavėžėjimo įmonės „...

Keli faktai apie Marko Zuckerbergo santuoką ją paverčia išties keista: nuo neįprasto susitarimo iki dramos vestuvių dieną (1)


 „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas ir Priscilla Chan neabejotinai yra įtakingos...

Sunkiai suvokiamas atvejis: penkiametė tapo mama (78)

1939 metais Liną Mediną motina nuvežė į Peru esančio Pisko miesto ligoninę. Iš atokiame...

Apmaudus vakaras Kaune: pratęsimą išplėšęs „Žalgiris“ jame nesulaikė Pangoso ir krito prieš „Barcą“ (603)

Penktadienio vakarą kovos lauke Nemuno saloje susigrūmė dvi šlovingą istoriją turinčios...

Visi rodikliai – į vieną pusę: kodėl moterys Lietuvoje nebenori gimdyti (610)

Visame Vakarų pasaulyje moterys ryžtasi gimdyti vis vėliau. Ne išimtis ir Lietuva . Pernai...

Unikauskas rekomenduoja: valgykite šią košę kasdien – kilogramai tirps, sveikata gerės (146)

Ir žmonės, sergantys virškinimo trakto ligomis, ir moterys, norinčios numesti svorio, ir kareiviai...