„Nors viso pasaulio akys nukreiptos į Ukrainą, kur šiuo metu vyksta karas, reikia įsisąmonintitai, kad privalome padėti ir tuo pačiu daryti tai, ką mokame geriausiai – nesustoti gyventi.Tai, kad per pirmas registracijos valandas užplūdo dalyvių paraiškos, rodo, kadautomobilininkai pasiilgo aktyvių renginių, varžybų ir geros atmosferos, ką garantuoja „Pressralis", – sako Valdas Valiukevičius, LŽA prezidentas.

Gimusios kaip žurnalistų ralis, šios varžybos išsaugojo „Press" įskaitą, kurioje varžytisnorintys ekipažai turi atitikti vieną sąlygą – pirmasis vairuotojas turi būti žiniasklaidosatstovas. Ypač gausu dalyvių, norinčių varžytis „Sport" įskaitoje, skirtoje visiemsbenzingalviams. Be to, šiemet ralio organizatoriai parengė dvi staigmenas: grįžoelektromobilių įskaita su trimis, pagal automobilio galią išskirstytomis, klasėmis, taip pat –klasikinių automobilių įskaita, kurioje bus varžomasi dvejose – „Oldtimer" ir „Youngtimer" –klasėse. Norintiems tiesiog gerai praleisti laiką skirta „Turistinė" įskaita.

V. Valiukevičius pabrėžė ir tai, kad į birželio 3-4 dienomis vyksiantį ralį „telpa" apie 80ekipažų, tad jei yra svajojančių apie šias legendines varžybas, verta paskubėti.„Praėjusių metų patirtis parodė, kad registraciją teko užbaigti anksčiau laiko, mat užsipildėne šiaip visos vietos, bet teko daliai užsiregistravusių atsakyti neigiamai. Tą buvome priverstipadaryti siekdami išsaugoti kokybę ir užtikrinti, kad viskas įvyks laiku, kaip numatyta varžybųprotokole", – akcentavo organizatorius.

Laukia greitos trasos

„Press ralio" dalyvių šiemet laukia nemažai greitų ir itin kokybiškų trasų, kuriose tekspademonstruoti meistriškumą. Jau tapo tradicija, kad ralio startas numatytas „Best Drive"autoserviso patalpose Vilniuje, o per dvi ralio dienas varžybų dalyviai aplankys vidurioLietuvą ir pasieks pajūrį, kur laukia finišas.

Elektromobilių įskaitos dalyviai varžysis kiek kitaip nei tie, kurie važiuos automobiliais suvidaus degimo varikliais. Elektra varomas transporto priemones vairuojantys ekipažaipirmąją ralio dieną aktyviai rungsis trasose tarp Vilniaus ir Kauno, o pajūrį, kur numatytapirmoji nakvynė, galės pasiekti be laiko ribojimų. Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant įregione esančią įkrovos infrastruktūrą.

„Ši įskaita – gera proga ralyje startuoti elektromobilių gamintojų atstovams ir parodyti, kadelektra varomos transporto priemonės yra tinkamos absoliučiai visiems gyvenimoatvejams", – ragino V. Valiukevičius.

Organizatoriai žada, kad greičio vakarėlis laukia Elektrėnų kartodrome, be to, ir šiemet busleista išsimatuoti drąsą Kačerginės „Nemuno žiedo" trasoje. Tuomet „Press ralio" karavanaspasuks Kėdainių link ir, po varžybų šiame krašte, trauks į Palangą, kur ralio baze tradiciškaitaps visų itin pamėgtas ir ypač vertinamas „Atostogų parkas".

Verta žinoti ir tai, kad „Press ralio" dieną varžybų dalyviai geriausius laikus bandys užfiksuotinet dvejuose autodromuose: Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro autodrome Kuršėnuosebei Klaipėdoje esančiame Darbo rinkos mokymo centre.

Registruotis į „Press ralį", vyksiantį birželio 3-4 dienomis, galima „Race Admin" internetotinklalapyje raceadmin.eu. Daugiau informacijos skelbiama varžybų „Facebook" paskyroje„Press rally".

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją