Pajėgiausių Europoje žiedinių lenktynių čempionato „European Le Mans series“ trečiajame etape „SVK by Speed Racing Factory“ komanda galės mėgautis smarkiai pagerėjusiu „Ginetta LMP3“ automobiliu, bet kalnų kurortą primenančioje „Redbull Ring“ trasoje niekas skubėti nežada.
Austrijos „Redbull Ring“ trasa
© A.Venskaus nuotr.

Komandos inžinieriai „padėjo“ bolidui atsikratyti nemažai nereikalingo svorio, kuris lėtino automobilį.

„Iš viso atsikratėme 30-ia kilogramų. Gavome naują akumuliaturių. Pradžioje atrodė, kad tai muliažas – jis toks lengvas. Įdėjome lengvesnius radiatorius, stabdžių diskus, pakeitėme išmetimo sistemą, palengvintos dugno apsaugos, patys sukonstravome naujas priekines lempas. Vien tai nubraukė 4 kg svorio, bet jos ir tvirtesnės, geriau laikosi. Negalime leisti, kad jos iškristų vėl“, – pasakojo komandos techninis direktorius Rokas Steponavičius.

Panašu, kad tokias pat lempas privalės pasidaryti ir kiti LMP3 klasės dalyviai. Netinkamai suprojektuoti žibintų laikikliai yra didelė bėda šiems automobiliams. Kiekvienose lenktynėse dalyviams tai priverda problemų.

Būtent dėl iškritusių lempų praėjusiame etape Imoloje „SVK by Speed Racing Factory“ turėjo tenkintis tik antruoju laipteliu ant nugalėtojų pakylos. Beveik visas 4 valandų lenktynes pirmavusiai komandai tai nebuvo labai saldus finišas, bet vis tiek nepamirštamas. Net ir po pusantro mėnesio lenktynininkai dar kalbėjo apie praeitas lenktynes.

„Imola buvo gražesnė ir daug sudėtingesnė. Žinoma, šiuo Alpių kraštovaizdžiu taip pat negali skųstis“, – susipažindamas su trasa pasakojo Dainius Matijošaitis.

Prieš kiekvieną etapą lenktynininkai turi galimybę susipažinti su trasa ją apeidami. Kelias išeina netrumpas – 4,3 km, o šioje trasoje ir kopti tenka nemažai.

„Visai kaip Kačerginė, bet visiškai kitaip“, – juokavo D. Matijošaitis.

Rekonstruotoje ir puikiai prižiūrimoje trasoje dar prieš dvi savaites vyko „Formulės-1“ etapas. Bolidai tuoj už starto-finišo tiesiosios staigiai suka į dešinę ir kyla į aukštą, statų kalną, o nuo jo šlaitais leidžiasi žemyn. Susidaro dar 8 staigūs posūkiai. Dėl nuolydžio galima padaryti labai skaudžių klaidų.

„Rytoj niekur neskubėsime. Gali būti koks tik nori greitas, bet jei nefinišuosi, tai nebus jokios prasmės – negausi taškų. Tas pats principas kaip ralyje“, – išmoktas pamokas pasakojo D. Matijošaitis.

Čempionate reikia ne tik spausti akceleratorių. Kiekvienas su finišu gautas taškas yra aukso svarbos. Šiuo metu „SVK by Speed Racing Factory“ savo klasėje bendroje rikiuotėje su 30 taškų stovi antra.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Estijos ralyje lietuviai patyrė avariją (12)

Šį savaitgalį vykstančiame „Shell Helix Rally Estonia“ startavę du ekipažai iš Lietuvos...

„Bracket drag“ lenktynėse Palangoje sunkiausia bus profesionalams (2)

„Aurum 1006 km lenktynių“ metu ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Lietuvoje vyks „Bracket“...

Pasaulio čempionato lyderis „Hyundai i30 N TCR“ varžysis Lietuvoje (1)

Ką tik iš gamyklos Alzenau (Vokietija), dar kvepiantis dažais, toks pats, kaip pasaulio čempionate...

„Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose debiutuos perspektyvus šešiolikmetis iš Suomijos

„ Samsonas Rally Rokiškis “ varžybos šiemet ir vėl pasižymės rekordine dalyvių iš...

Estija pristato naują vizitinę kortelę: turistus vilioja prestižinėmis lenktynėmis

Jei tradiciniai traukos objektai nebevilioja, dešimtis tūkstančių svečių iš kaimyninių...

Top naujienos

Kroatų treneris po finalo: leiskite man pasakyti vieną sakinį teisėjui Deschampsas: ar mes – gražūs čempionai? (247)

Kroatijos rinktinei nepavyko tapti devintąja pasaulio čempione istorijoje – išrinktųjų klube...

Nežabota Kremliaus fantazija: NATO pajėgas Baltijos šalyse palygino su naciais (308)

Adažių poligone, Latvijoje, įsikurs tarptautinė NATO divizija „Šiaurė“, – tokia žinute...

Oskaras Koršunovas Prancūzijos pergalę čempionate sutinka mylimosios šalyje: aplink tik džiaugsmas ir euforija

Šiuo metu teatro festivalyje Pietų Prancūzijoje dalyvaujantys Oskaras Koršunovas ir Alexandrą...

Automobilių baterijų ateitis: ką naudosim ir kiek važiuosim? (2)

Pastarąjį dešimtmetį elektriniai automobiliai nebūtų galėję taip sparčiai tobulėti, jei...

Grenlandijoje mokslininkams pavyko užfiksuoti įspūdingą reginį (2)

Rytų Grenlandijoje mokslininkai vaizdo įraše užfiksavo neįtikėtiną įvykį: akimirką, kai...

Prinokę ir žali bananai turi skirtingą poveikį sveikatai: ką reikia žinoti? (15)

Vieni žmonės mėgsta pusžalius bananus, kiti – prinokusius iki rudumo. Tačiau ar tarp tokių...

Macronas šėlo VIP ložėje, Kroatijos prezidentė neatsiliko – dalijo bučinius ranką spaudė Putinas (150)

Pasaulio čempionato finale laimėjusios Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas nevaldė...

Kaip Izraelis per 3 minutes numušė 5 sovietų „MiG'us“ (354)

1970 metų liepos 30 dieną Izraelio karinės oro pajėgos iš dangaus nubloškė penkis sovietų...

Slaptas arabų pleibojų pasaulis: mįslingos mirtys, pavojingi žaidimai ir sunkiai protu suvokiama prabanga (28)

Ar tikrai 28 metų Saudo Arabijos princas Majedas Abdulazizas al-Saudas viename Beverli Hilso dvare...

Įvarčių lietumi paženklintą finalą laimėjo kroatus pravirkdžiusi Prancūzijos rinktinė (1522)

20 metų prireikė, kad Prancūzijos rinktinė pakartotų vienintelį savo triumfą pasaulio...