aA
Ketvirtadienį vykusiame Kūno kultūros ir sporto departamento (KKSD) ir neolimpinių sporto šakų atstovų susitikime, Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas Romas Austinskas ir generalinė sekretorė Renata Burbulienė pristatė federacijos problemas bei ieškojo sprendimų.
© Organizatorių archyvas

Tikisi permainų sporto kompleksuose

Susitikimo metu KKSD pateikė prioritetines departamento veiklos kryptis 2016 metams. Tačiau didžiausias dėmesys buvo skiriamas federacijų problemų išklausymui ir galimų sprendimų ieškojimui.

LASF Prezidentas Romas Austinskas KKSD direktoriui Edžiui Urbanavičiui pristatė pagrindines biurokratines problemas, kurias išsprendus, automobilių sportas galėtų augti greičiau.

„Lietuvoje yra labai aktuali valstybinių sporto bazių efektyvaus išnaudojimo ir pritaikomumo problema. Turime sportinius kompleksus, kurie nėra pritaikyti šiuolaikiniam automobilių sportui, lenktynininkų treniruotėms. Juose nėra užtikrintas maksimalus saugumas, o nuomos kainos dažnai yra išpūstos, todėl sportininkai neturi galimybės tinkamai treniruotis bei kelti meistriškumą, o varžybų organizatoriai turi ieškoti sprendimų ir dažnai perkelti renginius į kaimynines valstybes, dėl ko nukenčia mūsų autosporto gerbėjai.

Šias federacijos problemos KKSD žino ir joms ieškoma sprendimų.

Šiandien buvome informuoti apie numatomus pokyčius ir kad kartu su Lietuvos motociklų sporto federacija galėsime dalyvauti priimant sprendimus dėl „Nemuno žiedo” sporto bazės”, - sako jis.

Kita opi problema – varžybų statuso ir jose pasiektų laimėjimų pripažinimas.

„Mūsų lenktynininkų sportiniai pasiekimai yra pripažįstami tik Europos ir Pasaulio čempionatuose. Tačiau automobilių sportas turi ir Europos regioninius čempionatus, pavyzdžiui, Šiaurės Europos zonos šalių (NEZ), kuriuose KKSD sportinių laimėjimų nepripažįsta.

Natūralu, kad dėl to kenčia šių čempionatų prestižas, mažėja dalyvių skaičius, atsiranda problema pritraukti rėmėjus, be kurių automobilių sportas tiesiog neįmanomas”, - problemas pristato R. Burbulienė.

LASF atstovų teigimu, automobilių sporte problemų yra nemažai ir reikės sunkaus darbo ir laiko, norint jas visas išspręsti. Tačiau labiausiai trūksta didesnio valstybės indėlio bei finansavimo, kuris paskutiniais metais pradėjo mažėti.

„Automobilių sportas yra labai brangus. Natūralu, kad patys sportininkai turi ieškoti rėmėjų, užsiimti sporto marketingu, būti patrauklūs didiesiems prekės ženklams.

Tačiau yra ir kita medalio pusė. Mes turime padėti ir ugdyti jaunus sportininkus, rengti mokymus teisėjams, renginių savanoriams, įsteigti prizinius fondus ir pagerbti lenktynininkus, kurie garsina Lietuvos vardą. Tam kol kas trūksta lėšų, todėl tikimės, kad po šio susitikimo KKSD atsižvelgs į mūsų išsakytas problemas bei padės jas dar efektyviau spręsti”, - tikisi LASF prezidentas.

Sportininkus draus užsienio kompanijos

Generalinė sekretorė pažymėjo, kad susitikimo metu buvo priimta ir labai svarbių nutarimų.

„Šiai dienai LASF nariams negalime užtikrinti gyvybės ir kitų draudimų, kurie būtų realiai veikiantys, o ne tik poliso popierėliai. KKSD pasiūlė, išsiaiškinus kiekvienos sporto šakos specifiką, jos veiklą ir rizikas, pirkti draudimus centralizuotai.

Draudimu būtų apdrausta ne tik sportininkų sveikata, bet ir inventorius, kelionės ir kt. Perkant draudimus centralizuotai, būtų sumažinta ir draudimo kaina.

Deja, Lietuvoje veikiantys draudikai negali to padaryti, todėl draudimais rūpinsis užsienio draudimo kompanijos. Džiaugiamės šia iniciatyva, nes tai - didelis kokybinis žingsnis pirmyn“,- teigia R. Burbulienė.

KKSD susitikimo metu LASF atstovai taip pat aptarė tokias problemas kaip dienpinigių normų didinimas, projektų finansavimas, sportininkų meistriškumo didinimas, LR Kūno kultūros ir sporto įstatymo būtini pakeitimai ir kt.

Apie LASF

LASF (Lietuvos automobilių sporto federacija), įkurta 1990 metais Kaune, vienija automobilių sportą propaguojančius ar remiančius asmenis. Šiuo metu veikia 11 komitetų, kuriuose sprendžiami atskirų automobilių sporto šakų klausimai. LASF tikslas yra ne tik populiarinti saugų automobilių sportą, bet ir puoselėti bei kelti bendrą vairavimo kultūrą Lietuvoje: nuo mažiausių iki vyriausių vairuotojų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Sunkiausią dieną užbaigę Žala ir Jurgelėnas: tai buvo pati šūdiniausia diena šiame Dakare (101)

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas , „ Agrorodeo “ ekipažas, 2020-ųjų metų Dakaro ralį...

Antanas Juknevičius įveikė 11-tąjį savo Dakarą (2)

Naujoje šalyje šiemet organizuotas sunkiausias pasaulyje ralio maratonas šiandien užbaigtas kiek...

Petrus Dakaro finiše: tų pačių trasų nenorėčiau kartoti – užteko (1)

Į Dakarą sugrįžęs Gintas Petrus ir su juo debiutavęs Tomas Jančys džiaugėsi, jog finišą...

Juknevičius atskleidė netikėtus planus: startuos pasaulio čempionatų etapuose (9)

Ką tik pasibaigusio Dakaro ralio technikos karavanas jau rytoj keliaus į uostą ruoštis kelionei...

Į Dakaro TOP15 užkopęs Vanagas: norimo rezultato nepasiekėme, bet žinau, ką reikia daryti (32)

„Klastingas Dakaras iki pat pabaigos, kaip matote“, – kalbėjo Benediktas Vanagas , pasiekęs...

Top naujienos

Mūšis, apie kurį meluojama iki šiol: kodėl sovietai net kelis mėnesius nedrįso įžengti į Klaipėdą (120)

Klaipėda – vienintelis Lietuvos miestas, kurį sovietai užėmė 1945-aisiais. Tam tikra...

Norintiems išsiskirti – dar daugiau reikalavimų, institucijų slenksčių mynimo ir išlaidų (60)

Nuo Naujųjų įsigaliojo privalomoji mediacija sprendžiant šeimos ginčus, tačiau svarbu...

Iš Dakaro sugrįžę Žala ir Juknevičius pažadų apie startą kitąmet nedalija: laukia namų darbai (35)

Po daugiau nei dviejų savaičių Saudo Arabijoje, kur šiemet vyko Dakaro ralis, į Lietuvą...

Naktį Vilniaus centre vaikai surengė tokio masto išgertuves, kokių dar nematė nei policija, nei Vaiko teisės (447)

Naktį iš penktadienio į šeštadienį Vilniaus centre įvyko dar neregėtas nepilnamečių...

Kepenis Seime „skalbė“ žurnalistus: „tikrai žinojo“ apie nusikaltimus, tačiau tai slėpė (167)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) atstovas Dainius Kepenis ketvirtadienį...

Gyvai / Intriguojanti akistata sostinėje „Rytas“ – „Neptūnas“ tiesioginė rungtynių transliacija (10)

„Betsafe-LKL“ čempionate Vilniaus „Rytas“ (12/6) namuose priima ne kokią atkarpą...

Gyvai / Aukštaitijos derbis: „Juventus“ – „Lietkabelis“ tiesioginė rungtynių transliacija (2)

„Betsafe-LKL“ čempionate puikią formą demonstruojanti Utenos „Juventus“ (10/8) ekipa...

„Google“ profesionalai: 5 dalykai, kurie turi būti jūsų CV

Bendrovė „ Google “ kartais peržiūri po 50 tūkst. kandidatūrų kas savaitę, tad vargu ar kas...

JAV ekspertas: amerikiečių karių skaičius Baltijos šalyse – dar ne viskas (5)

Jungtinių Valstijų ekspertas Rogeris Zakheimas ragina Lietuvą neapsiriboti prašymais didinti...

Andrius Užkalnis

Kaip ištverti gyvenimą. 18 dalis. Kuo kvailiai skiriasi nuo protingų žmonių? (1)

Sveiki, aš esu Andrius Užkalnis , ir čia, DELFI Plius , rašau jums apie tai, kaip elgtis, kad...