aA
Kasmetiniame Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) tikrųjų narių suvažiavime įvyko nemažai pasikeitimų – išrinkti nauji Drago ir Drifto komitetų pirmininkai, o prie viceprezidentų komandos prisijungė Vladas Pleskovas, teigiama LASF pranešime žiniasklaidai.
Vladas Pleskovas
© LASF nuotr.

Keičiasi komitetų pirmininkai

Svarbiausiame metų LASF suvažiavime papildyta federacijos komanda. Prie esamų LASF viceprezidentų Benedikto Vanago ir Jono Dereškevičiaus prisijungė V. Pleskovas, 2015-ųjų Europos autokroso vicečempiono Pauliaus Pleskovo treneris ir komandos vadovas.

V. Pleskovas bus atsakingas už kroso ir rali-kroso sporto šakos vystymą ir populiarinimą.

„Trys pagrindiniai darbai, kuriuos turime padaryti – padidinti kroso žinomumą ir patrauklumą tiek žiūrovams, tiek dalyviams, pritraukti daugiau sportininkų į varžybas ir didinti LASF vardo bei automobilių sporto žinomumą bendrąja prasme.

Taip pat svarbu garsinti Lietuvos ir mūsų sportininkų vardą tarptautinėje erdvėje. Daugybę metų važiuoju į tarptautines varžybas ir nuolat sulaukiu klausimų apie mūsų šalies lenktynininkus ir jų pasiekimus. Turiu daug patirties automobilių sporte ir esu pasiruošęs dirbti“, - sakė naujai išrinktas viceprezidentas.

V. Pleskovas taip pat pabrėžė, jog LASF turi aktyviai dirbti mezgant ryšius su valstybinėmis institucijomis, taip padidinant dėmesį automobilių sportui, prisidedant prie įstatymų leidybos procesų, pritraukiant finansavimą. Kita prioritetinė sritis – jaunų sportininkų pritraukimas į kroso varžybas, taip ugdant naują lenktynininkų kartą.

Šonaslydžio komiteto pirmininko poste Antaną Kyguolį pakeitė varžybų organizatorius Linas Ramoška.

„Su driftu esu susijęs jau septynerius metus – esu sportininkas, organizatorius, gerbėjas, komandos vadovas, trasos teisėjas, todėl driftą pažįstu visapusiškai, taip pat aktyviai domiuosi užsienio naujienomis. Noriu visuomenei driftą padaryti aiškesnį, lengviau prieinamą bei padidinti šio sporto šakos masiškumą“, - savo veiklos planus pristatė L. Ramoška.

Naujasis traukos lenktynių komiteto pirmininkas Arūnas Gudonis, pakeitęs Rolandą Šležą, pasakojo, jog su dragu ir automobiliais sieja visą savo gyvenimą, o domėtis šiuo sportu pradėjo ankstyvoje jaunystėje.

„Norime, kad drago komitete visi nariai klausimus spręstų kartu, siekiame, jog visi būtų išklausyti. Šiuo metu didžiausia drago problema yra ta, kad esami saugumo reikalavimai yra tinkami ne visiems automobiliams. Šiandien turime automobilių, kurie 300 km/val. greitį pasiekia per 7 sekundes, dėl to labai daug dėmesio reikia skirti saugumo tobulinimui. Žinių semsimės iš JAV, iš kur į Europą ir atėjo dragas“, - sako A. Gudonis.

Išrinktų komitetų pirmininkų dabar laukia pačių komitetų suformavimas ir pasiruošimas prasidedančiam autosporto sezonui.

Pristatyta metinė ataskaita

Suvažiavimo metu LASF prezidentas Romas Austinskas pristatė ir 2015-ųjų metinę ataskaitą, kurioje džiaugėsi glaudesnių ryšių su Kūno kultūros ir sporto departamentu (KKSD) užmezgimu, „Nemuno žiedo“ problemos sprendimu, įdiegta e-sistema, pradėtais rengti nemokamais seminarais ir mokymais.

„Praėjusiais metais pradėjome aktyviai bendrauti su KKSD. Departamento vadovas Edis Urbanavičius pirmą kartą lankėsi federacijoje, stebėjo autokroso varžybas Vilkyčių trasoje, prisidėjo sprendžiant „Nemuno žiedo“ problemą.

Taip pat pradėjome rengti mokymus ir seminarus, kuriuose sportininkai, teisėjai, renginių organizatoriai gali tobulintis, įgyti žinių. Norėdami supaprastinti dokumentų teikimo procesą ir sutaupyti federacijos narių laiką, įdiegėme elektroninę sistemą, todėl dabar galime efektyviau vykdyti būtiniausius techninius darbus.

Žengtas ir dar vienas žingsnis didesnio atvirumo link – turime naują diskusijų forumą, kuriame galime palaikyti dialogą su autosporto bendruomene, gauti pasiūlymus, diskutuoti“, - darbus pristatė LASF prezidentas.

R. Austinskas taip pat pristatė Lietuvos automobilių sporto kodekso naująją redakciją, pakoreguotą pagal FIA įvestus pakeitimus. Šie pakeitimai – organizaciniai, skirti palengvinti autosporto funkcionavimą.

LASF ateities planuose – į sporto šakų komitetus ir pačią federaciją pritraukti daugiau jaunimo, kuris pasidalintų savo mintimis, padėtų tobulinti automobilių sporto sistemą ir didinti jo populiarumą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Antanas Juknevičius siekia rekordo – nori tapti tyliausia Dakaro ralio komanda (2)

Dakaro vilko Antano Juknevičiaus serviso sunkvežimiui 2019-ųjų lenktynės bus jau aštuntasis...

Darius Vaičiulis į Dakarą keliaus iš Antarktidos – nusprendė įgyvendinti svajonę (1)

Beveik 5000 m virš jūros lygio, 40 laipsnių žemiau nulio, stingdantis vėjas ir vienintelis iš ir...

Benediktas Vanagas parodė, be ko į Dakaro dykumas lenktyniauti neišvažiuoja (11)

Situacijų, kuomet viduryje dykumos sugenda bolidas, pasitaiko daugeliui Dakaro maratono dalyvių. O...

Iššūkis Dakaro istorijų pasakotojams: turimą „Nissan“ vienu metu teko ruošti ir žiemai, ir vasarai

Jeigu automobilis yra naudojamas tik vienoje valstybėje, juo rūpintis nėra sudėtinga – reikia...

Dakaro ralyje atsirado ne tik maratonas, bet ir pusmaratonis – kas jį važiuos?

Sausio pradžioje Peru dykumas ir kalnus užimsiantis Dakaro ralio maratonas paskelbė atnaujintas...

Top naujienos

Kaunietis pasipiktino ligoninės darbu: numirėliui juk nėra kur skubėti (11)

„ Kas vyksta Kaune “ redakciją pasiekė Kauno klinikinės ligoninės administracijos darbu...

Kad pritrauktumėte šio milijardieriaus dėmesį, jums reikia iškristi iš mokyklos (3)

Kadaise sėdėjęs kalėjime už automobilių vagystę, Tally Fofana dabar sulaukia paramos iš...

Ir Jasikevičius, ir Adomaitis turi prastų naujienų (44)

Sunku prisiminti, kada paskutinį kartą mūšis tarp Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Ryto“...

Karieta su žirgais ir žiedlapiai iš sraigtasparnio: ištaigingos mafijos vadeivos laidotuvės pagaliau atvėrė akis namai – prabangūs iki absurdo (61)

Romos policija ėmėsi griauti aštuonis prabangius namus, pastatytus, kaip įtariama, mafijos klano,...

Į Paryžių nuvykęs lietuvis rado iki šiol skaniausius desertus, dėl kurių alpsta visas pasaulis: vieneto kaina – 2,5 euro (35)

Turbūt nėra tokių žmonių, kuriems nepatiktų desertai , tačiau dar smagiau juos valgyti, kai...

Apžvalgininkas: premjeras nesuvokia, kad jis nėra Venesuelos policijos generolas (424)

Vargu, ar premjeras Saulius Skvernelis tikėjosi, kad nepatenkintų dėl etatinio apmokėjimo...

Po skrandžio mažinimo operacijos neteko pusės svorio: papasakojo visą tiesą, ką teko patirti (3)

Naujo sveikatingumo portalo „Kikifit“ rubrikoje „ Sėkmės istorija“ –...

Sukūrė testą, vos per kelias minutes atpažįstantį vėžį: visa paslaptis – ypatingas aukso poveikis (7)

Mokslininkai kuria testą, kurį bus galima pritaikyti siekiant diagnozuoti visų tipų vėžį,...

Erika Vitulskienė: augindama sūnus stengiuosi nekartoti savo mamos padarytos klaidos (44)

„Didžiausias motinystės iššūkis man buvo susitaikyti su tuo, kad vaikams gimus viskas pasirodė...

Vilniaus priemiestyje žuvo mikroautobuso partrenktas jaunuolis

Sekmadienio vakarą, apie 20.20 val., Vilniaus r., sostinės priemiestyje Raisteniškėse, Ukmergės...