Prieš daugiau nei metus lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas pareiškė, kad traukiasi iš klasikinio ralio ir visą savo dėmesį skirs žiedinėms lenktynėms. Tačiau jau šiandien, po metų pertraukos, jis, kartu su šturmanu Tomu Šipkausku zuja Utenos regiono keliukais rašydami stenogramą rytojaus „Winter Rally“ varžyboms.
Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas
© Komandos archyvas

Patraukė žiemos romantika

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, bene daugiausiai titulų Lietuvoje turintis lenktynininkas 2016 metų pabaigoje, po itin nesėkmingo sezono, nuliūdino ralio gerbėjus: po 10 metų ralyje sportininkas įvarė „Mitsubishi Lancer EVO IX“ automobilį į garažą, šalmą su pasikalbėjimo įranga pakabino ant vinies ir pasakė, kad ant žvyro nebegrįš, važiuos tik žiedinėse lenktynėse. Praėjusiais metais vienintelis ralis, kuriame Ramūnas dalyvavo, buvo „DHL Rally Elektrėnai“.

Tiesa, ne vairuotojo, o organizatoriaus pozicijoje. Tačiau po metų pertraukos Čapkausko pavardė vėl puikuojasi „Winter rally“ dalyvių sąraše, o automobilių sporto mėgėjams gerai pažįstamas mėlynai baltas „Mitsubishi“ Utenoje laukia starto.

„Yra posakis, kad laikas gydo žaizdas. Jis taip pat koreguoja planus. Ralio automobilio aš nepardaviau, ir neplanavau parduoti. Jis visą laiką stovėjo beveik paruoštas važiuoti į lenktynes. Ir prieš porą savaičių, kai prasidėjo tikra žiema, su daug sniego, didelėmis pusnimis, slidžiais, ledu padengtais keliais, susigundžiau pavažiuoti“, – romantišką priežastį dalyvauti ralyje atskleidė pilotas.

„Prieš dvi savaites buvo puikus oras, spaudė šaltukas. Sėdėdami su Ramūnu pagalvojome, kad automobilis yra, ekipažas yra, reikia tai išnaudoti. Išvažiavome į testus, pasibandėme pavažiuoti. Viskas veikia, forma gera, nei automobilis, nei ekipažas per tą laiką neparūdijo, nusprendėme sudalyvauti ralyje“, – pridėjo šturmanas Tomas Šipkauskas.

Nieko neįrodinės, tačiau važiuos greitai

Ekipažas pripažįsta, kad grįžti į ralį juos patraukė tikros žiemos romantika, kuri pastarosiomis dienomis išblėso. Pasitraukė šaltukas, sniegą pakeitė lietus. Iš po įšalo ant kelio po truputį lenda purvas. Ne pačios geriausios sąlygos važiuoti. Vis tik Ramūnas sako, kad savo nuomonės kaitalioti nemėgsta, ir Utenoje vyksiančiame ralyje sudalyvaus bet kokiomis sąlygomis.

Apie tikslus patyrę sportininkai nekalba. Į ralį jie važiuoja savo malonumui, tad jiems svarbiausia į namus parsivežti kuo daugiau gerų emocijų. Tačiau savęs nenurašo. Tiki, kad patirtis „DHL Racing team“ komandai leis būti tarp lyderių.

„Mes Lietuvoje esame laimėje visus įmanomus titulus, tad nebeturime čia daugiau ko siekti. Aš nesu niekam įsipareigojęs, neturiu niekam nieko įrodyti ir nenoriu nieko įrodinėti. Beveik visas mano gyvenimas sukasi lenktynių aplinkoje ir aš noriu joje būti. Aplinkybės susidėliojo taip, kad galiu sau tai leisti. Nesiruošiu su niekuo varžytis, tačiau važiuosiu greitai. Aš visada važiuoju taip greitai, kaip tik galiu, iki to lygio, kol esu 100 proc. užtikrintas tuo, ką darau. Žinoma, ralyje rizikos faktorius didelis. Bet manau, kad patirtis man leis būti tarp lyderių,“ – kalbėjo R. Čapkauskas.

„Mes nenorime nuvilti nei savo gerbėjų, nei ralio fanų, tad tikrai nevažiuosime turistiniu režimu. Mes sau nekeliame maksimalių tikslų ir neketiname nieko nustebinti. Juolab technika nėra nei nauja nei labai greita. Tačiau tikiu, kad patirtis leis kovoti dėl aukštų pozicijų,“ – papildė T. Šipkauskas.

Ralio sezonas – ant plauko

Ralio gerbėjai žino, kad R. Čapkausko ir T. Šipkausko ekipažas ne tik greitas, bet ir itin stabilus. Jie važiuoja saugiai, per dešimtmetį ralio greičio ruožuose patirtus „stogus“, išverstus medžius ir pasivažinėjimus grioviais gali ant rankos pirštų suskaičiuoti. Didesnė tikimybė dėl sugadinto rezultato – techninis gedimas. Važiuodama be jų „DHL Rally Team“ ekipa visada kovoja dėl aukščiausių pozicijų. Galėtų kovoti ir 2018 metų Lietuvos ralio čempionate. Bet planų sportininkai dar nėra susidėlioję. Kol kas vienintelis tikslas – „Winter rally“.

„Labai noriu pravažiuoti žiemos ralį. Ar važiuosime visame čempionate, nežinau. Tai priklausys nuo aplinkybių. Po pirmojo etapo bus labai ilga pertrauka, žiūrėsime, kokius sprendimus priims Lietuvos automobilių sporto federacija. Jeigu jis sugebės supaprastinti ralį ir sumažinti jo kaštus, tikriausiai važiuosime ir kituose etapuose“, – gerbėjams vilties paliko R. Čapkauskas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po šonaslydžio fiestos „Nemuno žiede“ vėžiu sergantiems mažyliams teks apvali suma

Padangas dėl kilnaus tikslo svilinę šonaslydininkai pasiekė savo – pavyko surinkti nemenką...

Gyvai / Geriausi Lietuvos „drifteriai“ susivienijo – Kačerginėje šonu slysta dėl vėžiu sergančių vaikų (6)

Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasą visos Lietuvos šonaslydininkai , akrobatinio...

BMA čempionato finale dėl pergalių kovos ir Estijos motociklininkai

„Baltic Motorcyclists Association“ organizuojamas čempionatas keliauja finišo link: didysis...

Šlapias plento žiedo čempionatas Poznanėje – nuo motociklų krito netgi lyderiai

Iki starto lieka kelios minutės, o iš dangaus prapliumpa lietus – su tokiu netikėtumu prasidėjo...

Istorinių automobilių ralyje – ir itin retas „Toyota Crown“, ir degalams godus „Ford Bronco“ (8)

Kavarske finišavo istorinių automobilių ralis, skirtas atkurtos Lietuvos 100-čiui. Kol teisėjai...

Top naujienos

Chodorkovskis apie „Vagner“ veiklą tyrusių žurnalistų nužudymą: tai kruopščiai suplanuota operacija (69)

Trijų Rusijos žurnalistų, tyrusių samdytų Rusijos karių veiklą Centrinės Afrikos Respublikoje,...

Sužinoti, ką veikia Seimo nariai, darosi vis sunkiau: įžvelgia slaptus valdančiųjų interesus (69)

Sekti Seimo narių aktyvumą nuo šiol bus kur kas sudėtingiau: Seimo valdybos priimtu sprendimu...

Po kelionės į Graikiją suprato, kodėl Lietuvai reikia mokamų paplūdimių (145)

Mokami paplūdimiai yra viso pasaulio ateitis, nes juose yra visko, apie ką svajoja poilsiautojai....

Emigrantų šeimos tragedijos dalyviai paprašė išklausyti ir kitą pusę: prabilo apie girtavimus ir palaidą gyvenimą (90)

Po to, kai Lietuvoje atostogavęs vienuolikametis berniukas buvo slapta išgabentas į Vokietiją,...

Filme „Titaniko“ tragedija parodyta ne visai tiksliai: kaip iš tiesų skendo laivas?

James'as Cameronas, garsiojo filmo „Titanikas“ (1997 m) kūrėjas investavo daug pastangų ir...

Klaipėdiečių kantrybė trūko: juodos dulkės skverbiasi į būstus, vaikai ėmė kosėti (225)

Šiaurinėje Klaipėdos miesto dalyje gyvenantys klaipėdiečiai nori uždrausti vienai didžiausių...

12 garsiausių visų laikų Madonnos skandalų: masturbavosi prieš kameras, viešumoje apnuogino spenelį, išleido erotinių fotografijų albumą (10)

Popkaralienė Madonna, kuriai rugpjūčio 16 dieną sukako 60 metų, visą savo gyvenimą nesibodėjo...

Kodėl smerkiame didelį poros amžiaus skirtumą? (36)

Amžiaus skirtumas poroje žeidžia mūsų moralinius įsitikinimus – dažnai manome, kad tokie...

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl Emilio Vėlyvio rengtos provokacijos bažnyčioje (468)

Neįprastu būdu Žolinių šventę sugalvojusiam paminėti režisieriui Emiliui Vėlyviui ir jo...

„DELFI dėmesio centre“ taip pat galės matyti BTV ir „Info TV“ žiūrovai (208)

Nuo rugpjūčio 27 d. DELFI TV eteryje pradedama rodyti laida „DELFI dėmesio centre“, kurią ves...