aA
Prieš daugiau nei metus lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas pareiškė, kad traukiasi iš klasikinio ralio ir visą savo dėmesį skirs žiedinėms lenktynėms. Tačiau jau šiandien, po metų pertraukos, jis, kartu su šturmanu Tomu Šipkausku zuja Utenos regiono keliukais rašydami stenogramą rytojaus „Winter Rally“ varžyboms.
Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas
© Komandos archyvas

Patraukė žiemos romantika

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, bene daugiausiai titulų Lietuvoje turintis lenktynininkas 2016 metų pabaigoje, po itin nesėkmingo sezono, nuliūdino ralio gerbėjus: po 10 metų ralyje sportininkas įvarė „Mitsubishi Lancer EVO IX“ automobilį į garažą, šalmą su pasikalbėjimo įranga pakabino ant vinies ir pasakė, kad ant žvyro nebegrįš, važiuos tik žiedinėse lenktynėse. Praėjusiais metais vienintelis ralis, kuriame Ramūnas dalyvavo, buvo „DHL Rally Elektrėnai“.

Tiesa, ne vairuotojo, o organizatoriaus pozicijoje. Tačiau po metų pertraukos Čapkausko pavardė vėl puikuojasi „Winter rally“ dalyvių sąraše, o automobilių sporto mėgėjams gerai pažįstamas mėlynai baltas „Mitsubishi“ Utenoje laukia starto.

„Yra posakis, kad laikas gydo žaizdas. Jis taip pat koreguoja planus. Ralio automobilio aš nepardaviau, ir neplanavau parduoti. Jis visą laiką stovėjo beveik paruoštas važiuoti į lenktynes. Ir prieš porą savaičių, kai prasidėjo tikra žiema, su daug sniego, didelėmis pusnimis, slidžiais, ledu padengtais keliais, susigundžiau pavažiuoti“, – romantišką priežastį dalyvauti ralyje atskleidė pilotas.

„Prieš dvi savaites buvo puikus oras, spaudė šaltukas. Sėdėdami su Ramūnu pagalvojome, kad automobilis yra, ekipažas yra, reikia tai išnaudoti. Išvažiavome į testus, pasibandėme pavažiuoti. Viskas veikia, forma gera, nei automobilis, nei ekipažas per tą laiką neparūdijo, nusprendėme sudalyvauti ralyje“, – pridėjo šturmanas Tomas Šipkauskas.

Nieko neįrodinės, tačiau važiuos greitai

Ekipažas pripažįsta, kad grįžti į ralį juos patraukė tikros žiemos romantika, kuri pastarosiomis dienomis išblėso. Pasitraukė šaltukas, sniegą pakeitė lietus. Iš po įšalo ant kelio po truputį lenda purvas. Ne pačios geriausios sąlygos važiuoti. Vis tik Ramūnas sako, kad savo nuomonės kaitalioti nemėgsta, ir Utenoje vyksiančiame ralyje sudalyvaus bet kokiomis sąlygomis.

Apie tikslus patyrę sportininkai nekalba. Į ralį jie važiuoja savo malonumui, tad jiems svarbiausia į namus parsivežti kuo daugiau gerų emocijų. Tačiau savęs nenurašo. Tiki, kad patirtis „DHL Racing team“ komandai leis būti tarp lyderių.

„Mes Lietuvoje esame laimėje visus įmanomus titulus, tad nebeturime čia daugiau ko siekti. Aš nesu niekam įsipareigojęs, neturiu niekam nieko įrodyti ir nenoriu nieko įrodinėti. Beveik visas mano gyvenimas sukasi lenktynių aplinkoje ir aš noriu joje būti. Aplinkybės susidėliojo taip, kad galiu sau tai leisti. Nesiruošiu su niekuo varžytis, tačiau važiuosiu greitai. Aš visada važiuoju taip greitai, kaip tik galiu, iki to lygio, kol esu 100 proc. užtikrintas tuo, ką darau. Žinoma, ralyje rizikos faktorius didelis. Bet manau, kad patirtis man leis būti tarp lyderių,“ – kalbėjo R. Čapkauskas.

„Mes nenorime nuvilti nei savo gerbėjų, nei ralio fanų, tad tikrai nevažiuosime turistiniu režimu. Mes sau nekeliame maksimalių tikslų ir neketiname nieko nustebinti. Juolab technika nėra nei nauja nei labai greita. Tačiau tikiu, kad patirtis leis kovoti dėl aukštų pozicijų,“ – papildė T. Šipkauskas.

Ralio sezonas – ant plauko

Ralio gerbėjai žino, kad R. Čapkausko ir T. Šipkausko ekipažas ne tik greitas, bet ir itin stabilus. Jie važiuoja saugiai, per dešimtmetį ralio greičio ruožuose patirtus „stogus“, išverstus medžius ir pasivažinėjimus grioviais gali ant rankos pirštų suskaičiuoti. Didesnė tikimybė dėl sugadinto rezultato – techninis gedimas. Važiuodama be jų „DHL Rally Team“ ekipa visada kovoja dėl aukščiausių pozicijų. Galėtų kovoti ir 2018 metų Lietuvos ralio čempionate. Bet planų sportininkai dar nėra susidėlioję. Kol kas vienintelis tikslas – „Winter rally“.

„Labai noriu pravažiuoti žiemos ralį. Ar važiuosime visame čempionate, nežinau. Tai priklausys nuo aplinkybių. Po pirmojo etapo bus labai ilga pertrauka, žiūrėsime, kokius sprendimus priims Lietuvos automobilių sporto federacija. Jeigu jis sugebės supaprastinti ralį ir sumažinti jo kaštus, tikriausiai važiuosime ir kituose etapuose“, – gerbėjams vilties paliko R. Čapkauskas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Skelbia „žiemos žaidynių“ Nemuno žiedo trasoje: kausis ir „drifteriai“, ir ralio meistrai

Per du šimtus automobilių, keturios skirtingos disciplinos ir Lietuvos automobilių sporto elitas...

Top naujienos

Pranckietis mano, kad Seimo nariai turėtų atostogauti kaip mokytojai (113)

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis yra įsitikinęs, kad parlamentarų atostogos trukme...

Grįžus namo vilnietis negalėjo pastatyti automobilio: aikštelę savivaldybė atidavė kaimynams (21)

Įsivaizduokite, grįžtate automobiliu namo, įvažiuojate į automobilių stovėjimo aikštelę ir...

Sąmyšis feisbuke – vaikų nepriežiūra apskųsta dar viena šeima (8)

Ketvirtadienio vakarą socialiniame tinkle ėmė plisti tiesioginė vaizdo transliacija, kurioje...

„Rytas“ ginasi nuo mįslingomis aplinkybėmis klube dirbančio ispano skundų (45)

Vilniaus „Ryto“ ekipoje nebepageidaujamas, bet sutartį tebeturintis Alberto Blanco iškasė...

Šaras moja ranka į „Barcelonos“ stratego replikas: tegul kalba, ką nori (1)

Penktadienį Kauno „Žalgiris“ savo aikštėje priims garsiąją „Barceloną“, o Kauno...

Pasiskolino pinigų, bet bankas neleido jais naudotis (178)

Pinigų pasiskolinęs lietuvis vieną dieną smarkiai nustebo negalėdamas prisijungti prie savo banko...

Darbo skelbimas sukėlė painiavą: tai pačiai vietai – trys pavadinimai (2)

Internete jau beveik mėnesį kabo darbo skelbimas: kompanija X siūlo „galimybę semtis patirties...

Mokytojų algos vėl bus keičiamos: nauji pataisymai bus parengti per dvi savaites (129)

Švietimo ir mokslo ministerijoje ketvirtadienį posėdžiavusi darbo grupė sutarė per dvi savaites...

Aštrios kritikos strėlės dėl verslo liudijimų: kitais metais į šešėlį gali patraukti daugiau žmonių (100)

Vienas iš valdžios prioritetų – sumažinti šešėlį ir daugiau pinigų taip pritraukti į...

Per Vyriausybės valandą – Skvernelio ir Landsbergio konfliktas: kas turėtų atsiprašyti? (1048)

Į konservatorių lyderio Gabrieliaus Landsbergio raginimą premjerui atsiprašyti protestuojančių...