Kategoriškai prieš pasikeitimus kvalifikacijoje pasisakė triskart „Formulės-1“ čempionas, buvęs „Jaguar“ komandos vadovas Niki Lauda: „Tai pats blogiausias mano kada nors matytas dalykas. Nesurpantu, kaip protingi žmonės galėjo tai sugalvoti“.

„Tai kvailystė mums ir gerbėjams, kuri užtruko per ilgai televizijai ir buvo beprasmiška. Mes privalome susirinkti ir tai aptarti. Viskas gali būti pakeista, mums tereikia susitarti. Tik kvailiai niekada nepersigalvoja“, – ne mažiau priešiškai komentavo naująją tvarką „Renault“ komandos vadovas Flavio Briatore.

Michaelis Schumacheris prisipažino, jog važiavimų metu tiesiog nuobodžiavo: „Mums tai ne taip jau įdomu. Tiesiog sėdime ir laukiame“. Juanas Pablo Montoya ir Rubensas Barrichello prasitarė, kad pirmosios dalies metu nėra didelio tikslo siekti gerų rezultatų.

Pats „Formulės-1“ komercinių teisių savininkas, baisėjęsis „Ferrari“ dominavimu Australijos GP metu, ne mažiau neigiamai atsiliepė ir apie pasikeitimus kvalifikacijoje. Jo teigimu, reikėtų grąžinti senąją tvarką, kai valandos trukmės kvalifikacijoje visi galėdavo važiuoti kada tik nori, bet ne daugiau 12 ratų.

„Mano nuomone, tai būtų žymiai įdomiau. Pakeitimai buvo padaryti ne tam, kad suteikti žmonėms reginį, bet todėl, kad silpnesnieji, turintys mažesnius biudžetus, teigė, jog jų bolidų kvalifikacijoje niekas nemato, nes visą dėmesį gerbėjai skiria greičiausiems. Manau, tai visiška nesąmonė, nes jei žmonės nenori ko nors stebėti, tai to ir nedarys“.

„Mes tikimės, kad tvarka bus pakeista iki lenktynių Malaizijoje“, – pareiškė neįvardintas B.Ecclestone‘ui artimas šaltinis.

Tuo tarpu FIA, atrodo, nėra nusiteikusi skubėti grąžinti senąją tvarką. „Būtų neteisinga skubėti viską keisti, kol nepamatėme, kaip sistema veikia keletoje etapų. Pirmiausiai turime ištirti, o tik tada susėdę nuspręsti, ar verta ką nors daryti. Daugumai praėjusių metų pakeitimai pradžioje nepatiko, tačiau jų dėka sezonas tapo vienu įdomiausių istorijoje“, – teigė organizacijos atstovai.

Manoma, kad prieš Malaizijos GP komandų vadovai surengs susirinkimą ir bandys ieškoti šios problemos sprendimo.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.