Tai dalykai, kurie gali lemti tiek galutinį rezultatą, tiek finišo tikimybę, tačiau B. Vanagas dėl to labai nesijaudina, nes turi naują planą, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Prekybos centras bivake

„Aš, aišku, norėčiau būti buože, kuris turi visiškai viską, ko mums gali prireikti savo sunkvežimyje, tačiau nusipirkti ir vežiotis viską yra labai brangu ir nebūtinai patogu“, – pasakoja pilotas.

Šiemet komandos resursus B. Vanagas skirstė kiek kitaip nei įprasta: vietoje to, kad nukeliautų į Belgiją ir iš ten grįžtų su keliomis tonomis atsarginių agregatų, jis tiesiog įsigijo teisę juos gauti Pietų Amerikoje.

„Mes sudarėme sutartį ir sumokėjome avansą, kuris mums leis disponuoti gamyklinės „Overdrive“ komandos sandėliu. Vietoje to, kad viską nusipirktume iš anksto ir vežiotumėmės su savimi, nebūtinai žinodami, ar mums visko prireiks, šiemet esame nusipirkę detales, kurių reikia neabejotinai. Visą kitą, atsiradus poreikiui, tiesiog pasiimsime iš kolegų. Taip šiek tiek gudriau tvarkomės su komandos resursais ir neperkame detalių, kurių nebūtinai prireiks“, – dalinasi Benediktas.

Deficitinės detalės

Tokia paprasta ir gana patogia paslauga besidžiaugiantis sportininkas prisimena pernai metus, kai ne tik teko nusipirkti visas įmanomas detales, bet ir kai kurių aruodus pavyko išsemti.

„Pernai mes startavome automobiliu, kuris yra keturiomis generacijomis senesnis nuo dabartinio. Tokie važiuojantys pasaulyje likę vos du ir jiems atsarginių detalių niekas nebegamina jau kurį laiką, todėl teko susipirkti visas įmanomas gauti detales ir tikėtis, jog jų užteks. Kadangi į šią situaciją buvome įstumti nemaža dalimi dėl to, kad mums nebuvo duotas naujas automobilis, dėl kurio buvome susitarę, tai šiek tiek detalių gavome tiesiog dovanų, nes automobilių kūrėjams jos jau nebereikalingos ir nelikvidžios. Turėjome netgi vieną pavyzdį, kai sumontavome paskutinę detalę, skirtą tam modeliui, ir nei „OverDrive“, nei „South Racing“ komandos daugiau savo sandėliuose jos nebeturėjo. Detalė, tiesa, nekertinė – tai guolis, kuris suka automobilyje sumontuotą oro kondicionierių. Jai sugedus, tikrai nesustotume, tačiau galite suprasti, kodėl geriau neužsibūti su sena technika – tai tiesiog kelia papildomas problemas“,– prisimena sportininkas.

Šiemet Dakaro ralyje startavo bent dešimtis tos pačios generacijos „Toyota Hillux“ bolidų, kuriuos prižiūrės gamyklinės komandos, tad bėdų su tiekimu nebebus.

Papildomos paslaugos

Kartu su galimybe praverti gamyklinių komandų aruodus, šiemet „General Financing team Pitlane“ ekipa turės ir šiokį tokį techninį palaikymą. Esant poreikiui, B. Vanagas gali prašyti profesionalių inžinierių pagalbos.

„Mes turime savo technikų komandą, tačiau, kaip papildomą paslaugą ir šiokį tokį apsidraudimą, mes pasirinkome galimybę, tarkim, kiekvieną rytą prieš startą pasikviesti pas save „OverDrive“ inžinierių, kuris dar kartą patikrintų automobilį, jo elektronikos sistemas bei vietas, kurios galimai yra silpnesnės. Reikia suprasti, jog gamyklinėms komandoms kuriant bolidus taip pat pasitaiko klaidų, atsiranda silpnesnių vietų, apie kurias mes, turėdami vieną automobilį, nelabai žinosime. Inžinierius, kuris prižiūri dešimtį automobilių, žinos jas visas, tad jo žinios mums gali mums padėti užbėgti problemoms už akių ir jų išvengti“, – kalba lenktynininkas.

Nepaisant fakto, jog Dakaro ralis kilometrus suks kone atšiauriausiose pasaulio kampeliuose, ilgametės patirties bei gamyklinių biudžetų dėka čia nesunku įsigyti geriausių pasaulio gamintojų agregatų tiesiog vietoje. Tai tarsi didelis prekybos centras dykumoje su itin patyrusiais konsultantais, kurie mielai Jus aprūpins viskuo, ko tik geidžia sportininko širdis. Svarbu nepamiršti su savimi pasiimti itin atšiaurioms kainų sąlygoms pasiruošusią banko kortelę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)