aA
Gegužės 10-ąją Latvijos sostinėje esančioje Bikerniekų trasoje bus duotas startas 2019-ųjų Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatui. Jo išvakarėse dauguma komandų surengė technikos testus ir savo vairuotojiškų įgūdžių atnaujinimo seansą būsimųjų kovų arenoje Rygoje. Tačiau unikali moteriška komanda – Ernesta Globytė bei Indrė Senkutė-Gedgaudienė, dalyvausianti ištvermės lenktynių serijoje „NEZ 6H“ ir čia priėmė nestandartinį sprendimą.
Kodėl Indrė Senkutė-Gedgaudienė ir Ernesta Globytė lenktynių trasoje apsidžiaugė lietumi
© DELFI / Kiril Čachovskij

Merginos drauge su visa „GSR Motorsport“ komanda dviejų dienų testų stovyklai pasirinko greta Parnu esančią moderniausią Rytinėje Baltijos pakrantėje trasą „Audru24ring“ ir, kaip pačios sako – pačiomis netikėtai gavo dvigubą naudą.

„Pirmąją testų dieną oras čia buvo tarsi vidurvasarį, o antrąją – dangus tiesiog prakiuro, gyvsidabrio stulpelis termometre smigo žemyn ir mes gavom porciją vėlyvo rudens. T. y. galimybę išbandyti automobilį kardinaliai skirtingomis sąlygomis. Kad ir kaip keistai tai skambėtų, subjurusiu oru džiaugėmės kaip Dievo dovana, nes tiek mes su Ernesta, tiek komandos inžinieriai galėjom gerokai išplėsti pasirengimo programą ir imtis įvairesnių užduočių“, – po paskutiniosios priešvaržybinės testų sesijos teigė I. Senkutė-Gedgaudienė.

Tačiau Estijoje esanti žiedinių lenktynių citadelė turi ir keletą kitų itin svarbių privalumų. Visų pirma „Audru24ring“ yra pati saugiausia Baltijos šalių trasa, todėl čia su mažiausia rizika galima priartėti prie automobilio ( merginos važiuoja „Volkswagen Golf GTI TCR“ bolidu) ir piloto galimybių ribos. Šįkart lenktynininkės būtent taip ir padarė, todėl testų pabaigoje turėjo progos pasidžiaugti rezultatais, iš esmės prilygstančiais tiems, kuriuos čia veža geriausi sportininkai vyrai.

„Kita vertus, maksimalus tempas nebuvo mūsų prioritetas „Audru24ring“ trasoje – labiau rūpėjo inventorizuoti visų reguliuojamų automobilio sistemų nustatymus, nuo aerodinaminių elementų ir stabdžių balanso iki sėdynės pozicijos prie vairo. Gera žinia ta, kad praėjusiais metais išgryninti sprendimai ir Ernestai, ir man idealiai tinka“, – pasidžiaugė I. Senkutė-Gedgaudienė.

Merginos per dvi dienas „Audru24ring“ trasoje turėjo galimybę startuoti po keturis kartus maždaug 30 minučių trukmės sesijose, po kurių sėsdavo analizuoti telemetrijos duomenų ir ieškoti didesnio greičio rezervų. „GSR Motorsport“ komandos inžinieriai Rokas Steponavičius, Karolis Gedgaudas, Vidas Černiauskas, Mantas Kulvinskas ir Rytis Dagilis kiekvienos pertraukos metu pateikdavo detalią ataskaitą, kurioje trasos vietoje kaip derėtų koreguoti vairuotojiškus sprendimus: kada generuoti didesnį slėgį stabdžių sistemoje pradinėje stabdymo fazėje, kuriame posūkyje stengtis išlaikyti tolygų akceleravimą ir t.t.

„Matematikos žiedinėse lenktynėse yra gerokai daugiau, nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Kol kas galim tik pasidžiaugti, kad visus svarbiausius uždavinius pavyksta spręsti sėkmingai, o tempas trasoje artimas tokiam, kokiu važiuojančios vyrų komandos laimi lenktynes“, – testus Estijoje apibendrino I. Senkutė-Gedgaudienė.

Pirmasis iš numatytų keturių 2019-ųjų „NEZ 6H“ ištvermės lenktynių čempionato etapų Rygoje vyks gegužės 10-12 dienomis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Paskelbta tarptautinio dviejų dienų ralio kroso festivalio Vilkyčiuose dienotvarkė

Jau rugpjūčio 15-16 dienomis Lietuvoje bus surengtas vienintelis ir nepamirštamas ralio kroso...

Po pasisekimo sulaukusio „Vilniaus miesto iššūkio“ – kvietimas į Uteną

Praėjusį savaitgalį „D 1 Sport“ renginių organizatoriai Vilniuje surengė dar vieną iš...

Ar 5,7 litro variklio ir dviejų turbinų užteks pergalei drifto varžybose

Aštuoni cilindrai, 5,7 litro darbinio tūrio, dvi, galvos dydžio turbinos – toks Valdo...

Belgijoje gyvenantį lietuvį namo sugrąžina driftas

Jau 4 metus Belgijoje gyvenantis ir dirbantis lietuvis Paulius Laurinkus savaitgaliais grįžta į...

Elektrėnų ralyje bus švenčiamas ir miesto jubiliejus (1)

Šie metai Elektrėnams ypatingi: simboliškai, šeštąjį kartą į Elektrėnų, Trakų ir...

Top naujienos

Prie Vilniaus – slaptos orgijos su nepilnamečiais (72)

„Buvau visas tarnybas įspėjusi, kad reikia saugoti vaikus – juk nenormalu, kai darbdavys...

Incidentas Vilniaus oro uoste: pasieniečiai dėl neaiškių priežasčių sulaikytus JAV piliečius paliko be geriamo vandens (151)

Joey Weissman ir Nellie Park, JAV piliečiai , prieš penketą valandų iš Danijos sostinės...

Vilniuje nulūžo daugiabučio 15-o aukšto balkonas, evakuoti gyventojai (459)

Policijos departamentas informavo, kad rugpjūčio 7 d., apie 16 val. 50 min., Vilniuje, Architektų...

Veryga po 3 valandas trukusios FNTT apklausos: dabar elgtumėmės kitaip (33)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga sako, kad per pandemijos piką daug sprendimų...

Bandantys tyrinėti tamsias šio nacių pastato paslaptis praranda sveiką protą (2)

Tai labai neįprasta istorija apie didžiulį pastatą Vokietijoje, kuriame pačioje pradžioje, 1872...

Testas: ar išlaikytumėte 2020 m. matematikos egzaminą? įvertinkite egzamino užduotis (214)

Šių metų matematikos egzaminas tapo kietu riešutėliu jį laikiusiems dvyliktokams. Paskelbus jo...

Paganykite akis: pirmą kartą istorijoje turime itin aukštos kokybės vaizdo įrašą iš Marso (62)

Daugelis mūsų iki šiol stebimės, kodėl nebuvo vaizdo įrašų iš Marso. Juk nuotraukų...

Futbolo šventė Kaune: žaliai-balti sutriuškino A lygos čempionę „Sūduvą“ Vilniaus „Žalgiris“ tapo lyderiu (11)

Trečiasis A lygos ratas artėja į pabaigą, o intriga Lietuvos futbolo čempionate tik didėja –...

Vitalija Guobė

Kai mirsiu, žmona džiaugsis, nors – žinau, kad myli mane

„Stebiu žmoną tą akimirką, kai ji, sužinojusi, kad man nustatytas prostatos vėžys, (stadija...

Nustebino emigranto prabangus „Audi“ su valstybiniu numeriu „Pa**bat“: kodėl tokių reikia? (57)

Tuo, kad Lietuvoje registruoti automobiliai nevažinėtų su valstybinio numerio ženklais, ant kurių...

|Maža didelių žinių kaina